TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Tramvia Blau nº 1 - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Tramvia Blau nº 1

+10
alejandro sasplugas
Sonderzug
MALLET73
Mitjans
josepmaria
Maxx_Rivoli
Sisu
ostman
Olot
TramBlau
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Abr 07, 2016 9:09 am

Ànims Pere, tu aprofita per fer altres coses
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Abr 07, 2016 9:19 am

Et desitjo una ràpida recuperació.

Per lo del bisturí no t'amoïnis: jo sempre m'he imaginat que els cirurgians, en els seus moments lliures, tenen una certa afició a esmolar bisturís i altres estris. No crec que sigui significatiu.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Abr 07, 2016 9:24 am

Gràcies, és que no puc estar quiet i com també havia d'anar preparant, i en això estic, el del bisturi ho dic perquè m'ho va dir molt segur, es que no és res important, però de moment, a part de moltes altres coses, el cul m'ho he de netejar amb l'altra mà, sempre aprenent coses noves tot i la meva edat Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Abr 07, 2016 11:14 am

Desitjo que ben aviat tornis a poder fer servir les dues mans
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Abr 07, 2016 10:39 pm

Pere millorat i que no sigui res...!!! salut i força!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 08, 2016 6:42 am

Com vaig dir, no puc fer unes coses però intento fer altres

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 2w6wgup

és una prova i encara no està fixat, els marcs de les finestres estan sense els vidres i sense fixar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 08, 2016 7:31 am

Genial, Pere. Té un aspecte magnífic!!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 08, 2016 9:39 am

En comptes de pintura, vaig posar vernís a la fusta per impermeabilitzar i poder posar aquest paper engomat, aquest paper que està posat ara és una prova per veure com es veia, he separat les dues sanefes per posar un aboca aigües entre totes dues, diumenge la canviés amb una mica d'ajuda de la meva aprenentatge i posaré el fixador al paper.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDg Abr 10, 2016 1:21 am

aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDg Abr 10, 2016 1:37 am

Com que va sobre base blanca, venen paper de calca transparent per a fotocopiadora làser que queda molt bé.

Fas el disseny en paper, busques una copisteria i que et facin la còpia amb el paper de calca. Senzill i ràpid, i un cop posat, queda molt bé. Aquest paper el pots trobar en algunes botigues de modelisme.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDg Abr 10, 2016 5:07 am

Mitjans escrigué:
Com que va sobre base blanca, venen paper de calca transparent per a fotocopiadora làser que queda molt bé.

Fas el disseny en paper, busques una copisteria i que et facin la còpia amb el paper de calca. Senzill i ràpid, i un cop posat, queda molt bé.  Aquest paper el pots trobar en algunes botigues de modelisme.
He provat les calques a l'aigua, també vaig mirar http://www.ciriano.com/, al tramvia número 6 les calques a l'aigua com són molt fines les ratlles de les sanefes es difuminaven a més de deformar-se, no treballo sobre plàstic, és fusta , va ser un desastre i vaig gastar crec recordar que 6 fulls a més de l'esprai, en Ciriano és on em oferien una millor solució, fer uns transfer com el letraset, el problema és que res més es pot fer amb un color i surt molt car, a més em van sorgir molts dubtes al treballar sobre fusta, numeros i logos no li veig problema, però les sanefes no el vaig veure gens clar per com dic la despesa a realitzar.
Amb aquest sistema que estic fent servir, que és una etiqueta mida A4, a l'estar envernissada la fusta queda molt ben agafada, ara res mes em falta posar-li el vernís de TITAN ACUALUX
Porto un temps fent proves amb aquest tipus d'etiquetes enganxades sobre fusta i m'està donant bon resultat, el vernís ajuda a que no es deixi anar i a més fixa el color, la meva aprenenta i ajudant, té uns quadrets fets fa una mica més de 45 anys i encara estan bé, jo ja tinc 60 anys, no crec que aguanti 45 més

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 2qv8kz9

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 V83l95

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 Fvgz82

El resultat que he obtingut és millor del que s'esperava, les sanefes ja estan corregides, amb la gran quantitat de mesures que vaig arribar a prendre i al final em vaig equivocar, bé a grans mals, grans remeis

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas

Edat : 85
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2522

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDg Abr 10, 2016 6:48 am

Encara que amb el dit de baixa , veig que les teves habilitats no mermen, Espero que milloris i tot quedi en un mal record

Afectuosament  Alexandre.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 5:56 am

Ja està acabat l'interior del tramvia nº 1, el nº 2 també està començat, es veuen un seguit d'arrugues en les fotos que en la realitat jo aqui no veig, deuen ser reflexos del vernís que el protegeix

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 Fmud8y

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 Jktzlw

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 315jzg5

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 7:46 am

Sí que sembla que el paper estigui arrugat?.
Ja tens una bona col·lecció de tramvies !!!! aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps

Ubicació : vic
Edat : 57
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1720

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 10:15 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Genial Pere
salutacions
PEP
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 12, 2016 6:30 am

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 20afozm

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 23wk81

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 125111u

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 2dbpkpd

Tramvia Blau nº 1 - Página 2 Npgpbp

Estic anant molt a poc a poc però alguna cosa faig, les cabines ja gairebé estan acabades, les tulipes amb les seves bombetes també estan a punt per col·locar-se, com demà em operen desconec quan seguire, però espero que no siguin molts dies perquè no és gens important encara que si molt toca ous això que es quedin els dits enganxats

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 12, 2016 6:44 am

Aquestes tulipes seran un toc màgic. Ja tinc ganes de veure el treball fet.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 12, 2016 7:27 am

Com has fet aquestes tulipes Pere?, són de cine!
I que vagi bé la teva reparació!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 12, 2016 8:12 am

Sisu escrigué:
Com has fet aquestes tulipes Pere?, són de cine!
I que vagi bé la teva reparació!
No són de cinema, són de Playmobil, aqui a la zona del Carmel hi ha una botiga on de vegades miro a veure si trobo alguna cosa que em pugui interessar i ja fa un temps vaig trobar aquestes tulipes, no recordo el que em van costar, però segur que no mes de 2 o 3 € les 6
https://www.google.es/search?q=playmobil&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwie-fXnm9XMAhXIuhoKHW6_Av0Q_AUIBigB#tbm=isch&q=tulipas+playmobil
La reparació espero que quedi aviat llista, que després haurà de reparar l'altra mà també, 2 ò 3 setmanes, i si queden malament tendre problemes quan vagi al WC, quina coincidència que hagi tingut el mateix problema en les dues mans, també és una coincidència que toqui la loteria i de moment res de res censura

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 12, 2016 10:16 am

Molt bé,

per materials i manera de treballar, m'han agradat molt els teus fils del fórum.

Per la velocitat no et preocupis, n'hi ha que portaariem el mateix ritme sense excusa sanitària...
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps

Ubicació : vic
Edat : 57
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1720

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 12, 2016 7:40 pm

reverent reverent reverent reverent
Et queda genial
Salutacions
PEP
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 12, 2016 8:48 pm

Cada dia millores... Ets tot un artesà...
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi

Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDv Maig 13, 2016 8:36 am

En primer lloc fantàstic molt maco molt aconseguit

En segon lloc on has aconseguit aquestes tulipes tant xules?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDv Maig 13, 2016 9:04 am

jordi escrigué:
...

Ho diu dos o tres missatges més amunt.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitimeDv Maig 13, 2016 5:46 pm

jordi escrigué:
En primer lloc fantàstic molt maco molt aconseguit

Son de playmobil... Surten en alguns palaus de princeses...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia Blau nº 1   Tramvia Blau nº 1 - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Tramvia Blau nº 1
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent