TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"

Ir abajo 
+17
albertoquattrotre
peps
ODAKIM
jaume
Shay
jordi
Mak
Francesc
tram47
josepmaria
Mitjans
ignasibaga
TramBlau
ostman
Sisu
MALLET73
Olot
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 4:10 am

No patiu.

No em pensava pas que reaccionéssiu així. Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Oops-panneau-confus

Naturalment era broma. Jo no em desdic fàcilment d'una cosa que ha estat meditada i re-meditada. Qui em coneix sap que quan he dit que faig una cosa, és perquè m'ho he pensat i repensat. I després de dir-la no seria normal desdir-me'n. Sento haver-vos espantat, no era la meva intenció.

Però ha estat molt agradable veure com compteu amb mi.

super12 super12 super12 super12 super12 super12

És cert que tinc tots els problemes que he dit, de manca d'espai... etc.

Però perquè ho sapigueu, ja he començat a buscar la peça més cara, que és el doble canvi creuat. he trobat alguns preus interessants.

Per les agulles Train Line i altre material potser aprofitaré el meu imminent viatge a Dortmund i així m'estalviaré moltes despeses d'enviament.

El primer objectiu és tenir les vies i muntar-les per a fer proves. A partir d'aquí veuré quines mides han de fer els mòduls.

Ho sabreu tot fil per randa.

Gràcies amics, per el vostre recolzament. Very Happy



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 4:15 am

Quin "sustu"...!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 4:20 am

Mitjans escrigué:
Quin "sustu"...!

Ho sento. Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Ha estat una broma feta amb mala pata. Potser faltava algun smiley en el meu post. nose

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 4:25 am

Uff...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 4:42 am

Olot escrigué:
Mitjans escrigué:
Quin "sustu"...!

Ho sento. Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Ha estat una broma feta amb mala pata. Potser faltava algun smiley en el meu post. nose


pale pale pale pale pale pale aixó no ens ho tornis a fer...!!!! censura censura diable diable diable diable cartonro cartonro cartonro

amb el mal dia que duc nomès faltava aquesta mala noticia... ara ja no es tan dolent el dia...!!

gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 4:45 am

MALLET73 escrigué:

pale pale pale pale pale pale  aixó no ens ho tornis a fer...!!!!  censura  censura  diable  diable  diable  diable  cartonro  cartonro  cartonro

nono nono nono nono nono nono

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_noMòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_noMòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_noMòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_noMòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_no
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 4:46 am

La que has liat Amadeu! riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 4:47 am

Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:

pale pale pale pale pale pale  aixó no ens ho tornis a fer...!!!!  censura  censura  diable  diable  diable  diable  cartonro  cartonro  cartonro

nono nono nono nono nono nono

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_noMòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_noMòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_noMòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_noMòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 N_no

ok, d'acord ara ja recuperat de l'ensurt, espero veure les primeres imatges de les vies... tranquil serè pacient..!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 4:47 am

Mitjans escrigué:
La que has liat Amadeu!  riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

nose nose nose nose nose nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 5:44 am

Ostres, no m'ho esperava però era perfectament respectable. Ja sabem tota la feina que tens a la terrassa.
Doncs anirem seguint l'evolució i espero els avenços amb "candeletes".
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 9:35 am

ostman escrigué:
Fa anys que insitia que havies de fer un mòdul... I finalment sembla que hi has caigut de ple... Ja ho deien aquells la resistencia és inútil...

Ho has sentit, Ignasi?

 Fa un vent tant fort que no se sent res de res.....

 Llegint a l'Amadeu m'ha fomut un ensurt, que seguint els missatges posterior m'han tranquil·litzat i desprès m'han fet somriure.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 9:46 am

ignasibaga escrigué:
...
 Llegint a l'Amadeu m'ha fomut un ensurt, que seguint els missatges posterior m'han tranquil·litzat i desprès m'han fet somriure.
...

TRENS.CAT és una font de sensacions de tota mena. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 08, 2016 9:50 am

Olot escrigué:
ignasibaga escrigué:
...
 Llegint a l'Amadeu m'ha fomut un ensurt, que seguint els missatges posterior m'han tranquil·litzat i desprès m'han fet somriure.
...

TRENS.CAT és una font de sensacions de tota mena. Wink

Sens dubte. ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 4:24 am

Per a la tranquil·litat de tots, us comunico que ja he iniciat diversos contactes per a l'adquisició de rails.

Tot i que disposo d'un petit sobrant procedent dels ferrocarrils de la Terrassa, encara no és suficient per a cobrir tota l'allargada de via necessària per el ramal industrial de La Fàbrica.
Per tant sapigueu que ja he iniciat negociacions amb una coneguda companyia ferroviària que probablement me'ls podrà servir. Ignoro si aquests carrils provenen d'una renovació de via, o potser d'un excedent de stock d'aquesta companyia, però crec que estaran en un estat acceptable per a la seva nova destinació.

En quant a l'aparellatge de via (canvis, creuaments, etc) seran probablement nous, tant per la garantia de funcionament que oferiran com perquè són de característiques que no es troben gaire freqüentment i és difícil que n'hi hagi de segona mà.
De moment he consultat preus a diferents proveïdors i hi ha notables oscil·lacions d'uns als altres. A demés hi ha els ports que també són importants, sobre tot si es compren a diferents indrets. També hi ha la possibilitat de comprar-los a Dortmund, donat que aquest any tinc previst d'anar-hi.

El que si que ja he adquirit són els motors que portarà aquest aparellatge de via, que són diferents de tot el que estem acostumats a veure per aquestes contrades. Aquests motors vindran en els propers dies des d'Àustria, i tenen un preu molt raonable en comparació amb els ordinaris de LGB. A demés porten uns relés incorporats que poden fer diferents funcions. Es tracta de motors de moviment lent, de marca Fulgurex-Lemaco, que es munten a sota del tauler. Aquí en teniu una imatge:

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Fulgurex_WA_02
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 4:58 am

Doncs molt més tranquil avui, veig que ja poses fil a l'agulla.... motors demoviment lent??¿??¿ ja comencem a pujar el llistó!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 5:02 am

Ah, no! que va !

Hi ha molts tipus de motor per a moure les agulles. Els clàssics que coneixem aquí son els normals, aquells que fan "CLAC" i l'agulla queda canviada, i ja està. Després n'hi ha d'altres que fan més realisme i es mouen com les del tren "de veritat", amb una certa lentitud.

Aquestes que he comprat tenen unes avantatges i uns inconvenients, com tot el que hi ha al món. Però no suposa pujar el llistó ni res d'això. Ja ho veuràs. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 5:36 am

Doncs penso que tot lo que se surt de lo habitual és sempre un valor afegit i sí que es puja el llistó, almenys pels que no tenim experiència en el món del modelisme de trens.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 6:07 am

Interessants aquests motors, sobretot si són més barats. ..

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 7:15 am

Com deia tenen avantatges i inconvenients.

El preu corrent crec que és d'uns 18 euros (jo els he comprat per 12). Porten dos relés incorporats.

Els de LGB costen uns 20 euros, però no tenen relé. En tot cas, si vols incorporar relé cal comprar una peça que s'acobla al motor i que pot costar uns 20/30 euros més, si no m'equivoco.

El desplaçament és més lent en aquest altres motors.

Ara be, també és més sorollós, i el muntatge és molt més complexe.

Ja veurem com anirà el muntatge i si realment me'n surto.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 8:36 am

Interessants aquests motors... ja ens ensenyaràs com els montes, o com funcionen a la pràctica...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDs Mar 19, 2016 3:40 am

Ahir em varen arribar els motors.

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 2m5h1zb

Les instruccions són clares (en alemany, francès i anglès). Cal una font de corrent contínua de 10 a 14 volts. També es poden alimentar amb corrent alterna de 12 a 16 volts, però llavors cal posar diodes. El motor està alimentat permanentment perquè te una desconnexió per final de carrera, o sigui que el comandament es pot fer només amb un simple inversor.

La part mecànica amb la transmissió és una vareta de llautó que connecta la part mòbil del motor amb la lleva de les agulles. Però la carrera de la part mòbil del motor és un pel justa per a una agulla de la nostra escala. Per tant aquí caldrà fer algun invent.

De totes maneres això queda postergat. Ara el primer és fer el plantejament de les vies, que precisament n'hi ha una part en camí, ja que he comprat tot l'aparellatge de vies (canvis d'agulles) a Alemanya i arribaran probablement aquesta setmana vinent.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDs Mar 19, 2016 3:59 am

bota bota bota bota Tren Tren Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDs Mar 19, 2016 4:49 am

Esperarem impacients els paquets...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDs Mar 19, 2016 5:00 am

Olot escrigué:

La part mecànica amb la transmissió és una vareta de llautó que connecta la part mòbil del motor amb la lleva de les agulles. Però la carrera de la part mòbil del motor és un pel justa per a una agulla de la nostra escala. Per tant aquí caldrà fer algun invent.
.

Hola Amadeu.

Aquests motors es poden instal·lar a sota la taula i la transmissió es fa per la vareta, si fem que aquesta vareta per en comptes d'anar directe a la agulla hi posem un punt de palanca podrem jugar entre recorregut del motor i el desplaçament de la agulla.
No sé si he sabut explicar bé la idea, podria fer un dibuix explicatòri.

Fins aviat, Ignasi-
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitimeDs Mar 19, 2016 5:08 am

Si; efectivament penso fer alguna cosa així. Veig que coneixes be aquests motors.

Aquests dies ja he estat recopilant idees d'internet. A demés són els motors que es fan servir al circuit Passion IIm, dels meus amics de Suïssa.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 19Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Següent
 Temas similares
-
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» Pas a nivell - MOMI Català
» Circuit Momi Català (embarcador)
» mòdul momi riu Ebre
» El mòdul "silenciòs" del Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: