TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
La meva aventura en escala  GN15 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 La meva aventura en escala GN15

Ir abajo 
+4
ostman
Sisu
Olot
Carlo61
8 participantes
AutorMissatge
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Gen 15, 2016 7:01 am

Hola a tots, he decidit obrir aquest fil per compartir amb vostès la meva "baix" en el GN15 escala de camp .... construcció del primer mòdul en escala G va ser en l'exhibició, encara que no s'ha completat, la recent edició dell'- model de l'expo de Gènova va celebrar al desembre passat, també està equipat amb una secció de GN15 escala lineal, que va decidir llançar boig nell'autocostruzione i vagons dedicats a aquesta escala inspirat en particular a les línies forestals que són una mica per tot Europa.
Vagant per la xarxa, em vaig inventar un pla que té raó i jo vam decidir construir clonar aquest locodiesel buscant línies agradables i senzilles:

La meva aventura en escala  GN15 98x57d

... La meva intenció reproduir llautó 0,5, i seria tenir la meva primera vegada mai es fa un treball així .... l'alternativa és l'ús de 1mm de divises. mal de si no seria molt feliç .... anem a veure el que puc fer! : Mrgreen:
Tinc un bogie motor de Tenshodo amb la distància correcta es mostra en el dibuix, la curiositat era tan gran i jo ho va intentar en una pista de descans .... funcionament és impecable, fins i tot a baixa velocitat, també en previsió d'una digitalització, òbviament sense molta expectativa (ara hi ha 8 pins multiprotocol descodificador del Viessmann uns 18 euros), però amb la intenció en el futur per posar un so .....

La meva aventura en escala  GN15 2d6w4ko

Igualment al carro, que vaig comprar en el xassís eBay per vagons amb un ganxo predisposició a portes tipus Kadee nord-americà amb la finalitat de tenir una bona base sobre la qual construir els vagons que seran donats per al transport de troncs .... que estan fets d'un prototipatge artesà francès amb 3D PVC .... és la primera vegada que veig aquest material modelat i jo estava molt satisfet, ho tens més clar, però, encara més fort:

La meva aventura en escala  GN15 6z28gl

.. Tot per ara ... quan avançarà amb la feina, vaig a estar segur per publicar les fotografies i llegendes a la següent ......

Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33115

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Gen 15, 2016 7:24 am

Bravo

Bona iniciativa.

M'agradaria veure fotografies del mòdul. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Gen 15, 2016 9:00 am

Olot escrigué:
Bravo

Bona iniciativa.

M'agradaria veure fotografies del mòdul. Very Happy

Hola Olot, gràcies per la nova que estic càtering els armaments en el 0 ª de Peco, la porció de la forma que tornarà està incorporat en el mòdul exposat a Gènova, que col·loqui una foto en un altre punt de vista els altres són a la secció modular Mo.Mi. aquest Fòrum:

La meva aventura en escala  GN15 30u5k7d

La meva aventura en escala  GN15 2pqnd3n

La pista que es nota en el fons serà el que condueix tant al següent mòdul de la serradora és tornar amb l'estació ocult que es troba sota la línia de ferrocarril mòdul torna pricipale en G; a fi de formar un oval on la línia GN15 serà totalment autònoma.
La línia de ferrocarril GN15'll ha de llevar per donar necessàriament la pendent correcta perquè vostè passi per sota de la línia principal.
El nou mòdul es troba un petit aeroport que el magatzem de serradora / fusta esclavitzat per GN15 en línia amb una càrrega pista adjacent a la línia principal de G.
El conjunt encara es dissenyi / processament, per la serradora de la idea de màxima és la següent:

La meva aventura en escala  GN15 2553rls

La meva aventura en escala  GN15 9th7gk

Òbviament la de dalt és una idea aproximada de la serradora a la qual puc inspirar, amb tota probabilitat no serà suficient per formar a 120 cm. de llarg i sens dubte tindrà un aggiungercene 90 cm. que situarà l'intercanvi R1 escala G carregar rails vagons de fusta en aquesta escala.
També col·locarà una grua per hissar les funcions de càrrega i és mantingut per una placa Arduino amb motors pas - pas .... definitivament no és un projecte realització ràpida a temps, però aquesta és la meva idea ....

Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Gen 15, 2016 9:08 pm

Un projecte molt interessant i segur que tindrà uns acabats de primera. Tu posa moltes fotos
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Gen 15, 2016 9:09 pm

Molt bona idea... Seguiré amb interessos els teus treballs...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18790

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Gen 15, 2016 9:10 pm

applaud applaud applaud genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 1:26 am

Hola a tots, ho sento per la meva llarg silenci, a causa dels compromisos quotidians i familiars, malgrat tot curt de temps lliure em va continuar la construcció de material rodant i la infraestructura per a la GN 15. Per raons de temps m'he reservat per al projecte d'ara targeta de Shoma, per tal d'iniciar la construcció i el desenvolupament de kits al mercat, també per poder practicar aquest i en la construcció de ferrocarrils mai haver construït abans que els kits.
La meva aventura en escala  GN15 Soqv42

Així que he construït el kit de resina Hornet  "Pepper7" molt ben fet, simple anchese muntatge manca d'un dibuix d'un especejament de les parts al fet que he resolt mitjançant la descàrrega de la pàgina web fotos dels dos punts de vista de agevolandomi lloc no només en el posicionament de detalls.
El Chassy consta de cinc parts de la carcassa central per a carro motoritzat (personalment em decanto per el Thensodo tant en grandària i cost més barat que el de Escarabat Negre) les dues galtes laterals al capdavant i enrere. El fabricant recomana una cola epoxi de dos components com he optat pel cianoacrilato de Depron aeromodellistico d'usar, molt millor que el "atac" més comú i, sobretot, no irrita els ulls i té els temps d'assecat ràpids mínims que permetin una possible recol·locació de les peces unió.
La meva aventura en escala  GN15 2qut8k4
La part superior (cridar per què no dir-el mantell seria totalment apropiat) també es compon d'altres 5 peces de la placa de suport frontal, la cabina oberta, el seggolino el conductor, el capó del motor i el radiador.
En un sobre a part són tots els altres accessoris per personalitzar la cabina i les pestanyes laterals Així, amb la tapa del radiador i el combustible
La meva aventura en escala  GN15 2ilbzmw
La meva aventura en escala  GN15 Mc8y2w
La meva aventura en escala  GN15 105e7aq
Vaig acabar l'hora de fixar tots els accessoris, pas ara una imprimació acrílica, i només llavors es va a fer la fotografia, així com per posar en relleu tots els detalls ....

Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 1:46 am

Bravo Carlo! Una gran feina.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12107

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 2:34 am

Tren super12 super12 super12 baba

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 3:55 am

Gràcies a tots !!! També vaig fer un parell de sobre la base d'un processament d'una plataforma del vagó Peco en 0e kits d'escala, en proporcionar una part del mòdul d'entrada i la sortida d'un dipòsit de fusta, l'altra part serà per una fàbrica de cervesa, per la qual vaig pensar en un parell de vagons per al transport de Bir.........

La meva aventura en escala  GN15 U8r6e
La meva aventura en escala  GN15 30vngib

La meva aventura en escala  GN15 2nu3ol4
La meva aventura en escala  GN15 Dpa2ow
La meva aventura en escala  GN15 Slmgq9
La meva aventura en escala  GN15 Makyzk

Solia tires de 1,5 mm de bassa., Linden tires de 2x2 mm. i la secció de fulla perenne; Són encara estar equipats amb ganxos, per ser pintat, i envellit.

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18790

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 3:56 am

applaud applaud applaud applaud genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 4:17 am

També vaig començar a el que s'anomena un dipòsit (serradora de fusta, vaig tractar de recollir només en un edifici de les dues coses com l'espai disponible en els mòduls G escala no és molt. Aquesta és la façana construïda sobre la base de fusta contraxapada àlber 3mm.su que han estès la mà com imprimació de guix acrílic i recobert a la part inferior de maons reals produïts pel meu amic Gianluca:

La meva aventura en escala  GN15 Dfubdc

Després de completar l'assecat vaig inserir en les articulacions de la sorra fina en el seu lloc per una barreja d'aigua cua blanca i unes gotes de detergent líquid per a plats per facilitar el lliscament sense el líquid suau que ens permet eliminar la sorra, que l'ús del mètode per a l'aplicació del balast

La meva aventura en escala  GN15 2ljic1x

Llavors vaig procedir a espessir la part superior de l'estructura amb la divisa 5 mm. i després es cobreix amb tires de fusta de bassa de 10x1,5 mm enganxats a la divisa amb cola:

La meva aventura en escala  GN15 29kxoq8

La bassa que envelliment fent passar una solució líquida de l'aquarel·la diluïda en alcohol desnaturalitzat amb isopropilinico successiva de color sèpia passat i or groc, i ara també foirma iniziaca prendre la resta de l'edifici:

La meva aventura en escala  GN15 Ke7lzr

Per a les properes actualitzacions, hola bota

Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 5:19 am

Bravo!!!!, gran feina! super12
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 6:37 am

Acabo d'acabar de donar la part inferior de la mà del Hornet, encara es sciugando ..... jo volia assenyalar els comandaments de les dues palanques que poc més alt i el més llarg ..... vostè pensa que el que solia fer-los? .... són dues gotes de cola per a coberts de fusta a la part superior de les palanques, posant a continuació, assecar cap per avall gravetat punt va fer la resta.... Very Happy

La meva aventura en escala  GN15 29ap201

Gràcies a tots per les felicitacions !!!

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12107

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 7:13 am

genial genial applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33115

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 7:44 am

GENIAL !!!!

Un treball exemplar.

Moltes gràcies per compartir-lo. super12 super12 super12 super12

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 10:07 pm

Gràcies, és un plaer compartir la feina amb vostès, els següents canvis!!!! super12 super12 super12

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 5:05 am

... Avui en dia, al circuit de proves del Hornet amb els cotxes construïts per un mateix, he utilitzat com pistes de Märklin en tipo K i vaig descobrir que són totalment compatibles amb Peco escala de 0 - 0n30 - 0 16,5 mm .. prova supervisor el fidel amic de 4 potes Rocky va ser salvo per la dreta fa la gossera mes ..... puc enviar un curtmetratge .....







Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDg Mar 20, 2016 7:30 pm

Hola a tots, publicar un breu clip de la participació de les meves mòduls (G i Gn.15) per mostrar celebrat el passat dissabte i diumenge a Cigoli, provicia de Pisa .... tots han tingut una mica d'èxit i ha atret un gran interès tant per part del públic i d'altres ferromodellisti presents tres dels quals ell està disposat a construir un futur proper, fins i tot un que operen en aquest diorama escala .... bota



Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDg Mar 20, 2016 7:36 pm

aplaudaplaudaplaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDg Mar 20, 2016 11:58 pm

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDl Mar 21, 2016 1:05 am

Bravo!!! aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12107

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDl Mar 21, 2016 2:10 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitimeDt Mar 22, 2016 6:30 pm

Gràcies a tots per les felicitacions, m'alegro que ho gaudeixin !!!! bota

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La meva aventura en escala  GN15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva aventura en escala GN15   La meva aventura en escala  GN15 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
La meva aventura en escala GN15
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Altres galges a escala 1/22'5 (II, IIe, IIf, IIp) i altres escales relacionades :: IIp (Gn15) / IIf / IIe-
Canviar a: