| Cotxe AB 57 de CFGC | |
|
+14maquinista ignasibaga Maxx_Rivoli E4lok alejandro sasplugas Mitjans MALLET73 jordi48 Sisu Shay Olot TramBlau ostman Carles Marcos 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Ds Gen 02, 2016 7:20 am | |
| - Sisu escrigué:
- Té una pinta fantàstica. I els vidres com els faràs?. N'hi haurà molts....
Els vidres els faig amb plàstic enganxat amb cianocrilat al marc per dins del marc, l'interior del marc ho deixo sense pintar perquè s'enganxi bé. El plàstic que faig servir és el de les carpetes portafolis, és molt més barat en els xinesos que el plàstic qure venen a "Servei Estació" o el de les botigues de maquetisme, i si no és igual s'assembla molt. Hi ha dos vidres a les portes, i són dues portes les que tenen vidres, la de l'labavo no té, dos per finestra i són 28 finestres, total 60, com veus són uns quants. De moment res més els he donat la primera capa de pintura a tots els marcs i hauran d'esperar uns dies a que segueixi amb ells, ara estic amb seients i portamaletes, que són uns quants. No és difícil, però cal respectar temps d'assecat de cola i pintures, a més de que són moltes peces i molt repetitiu el muntatge Pere | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Ds Gen 02, 2016 9:32 pm | |
| El problema dels vidres és que a l'enganxar-ho amb loctite els vapors sempre el taquen. No sé si hi ha una cola alternativa | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dg Gen 03, 2016 1:44 am | |
| - Sisu escrigué:
- El problema dels vidres és que a l'enganxar-ho amb loctite els vapors sempre el taquen. No sé si hi ha una cola alternativa
Si tens raó i cal anar amb molt de compte perquè no passi. En les jardineres i al petit del Blau vaig canviar el tipus de plàstic utilitzant el dels portafolis i veig que tinc un resultat vastant acceptable, a més no totas les colas tipus loctite dels xinesos son iguals i unes no causen problemes amb els vapors i altres si, hi ha molts i si encertes tot va vastant bé, em sembla que hi ha tantes com xinesos i tots s'assemblen, com les coles però no són iguals .Tinc ara tres coles, a veure com queda Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dg Gen 03, 2016 9:06 am | |
| Els seients ja gairebé estan a punt, avui ja he acabat els portapaquets dobles, demà espero acabar els senzills que són cinc i començar a envernissar els cendrers també els he deixat col·locats, recordo que també hi havia al wc, encara que desapareixien com souvenirs I unes vistes generals de com va quedant Pere | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dg Gen 03, 2016 10:23 am | |
| | |
|
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dg Gen 03, 2016 11:01 am | |
| Es com un trencaclosques muntar tot aixo , Bravo!!!!!!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dl Gen 04, 2016 6:36 am | |
| - alejandro sasplugas escrigué:
- Es com un trencaclosques muntar tot aixo , Bravo!!!!!!!
La intenció és aquesta, que sigui com un trencaclosques, per això cal treballar molt el disseny abans de dur-lo a tallar amb làser, no és important trigar més en el disseny, és feina que després has fet, així i tot no crec que estigui acabat, sense boguies, abans de dos mesos, els boguies com seran de llautó no sé el que trigaré Els seients amb els portamaletes ja estan acabats, ara ja em pondre amb les finestres, de moment no he fixat els seients a parets ni terra, tampoc les parets i frontals estan fixats, començaré a fixar parets i frontals cuendo vegi que les finestres pugen i baixen bé, l'únic que està ja fixat són dues parets del WC i els seus estris Pere | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dl Gen 04, 2016 6:39 am | |
| Estàs fent una obra d'art | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dl Gen 04, 2016 1:18 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dt Gen 05, 2016 6:43 am | |
| Avui he començat a col·locar les finestres, tinc 5 tipus diferents de colors per a les 28 finestres, de moment he posat el transparent bisellats i el verd també bisellats, tots els de la part de dalt seran bisellats i de diferents colors, els dos inferiors del WC també seran bisellats però blancs. De moment el cianocrilat no m'ha causat problemes, a veure si tinc la mateixa sort amb l'altra part de la finestra quan sigui el plàstic transparent Pere | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dt Gen 05, 2016 9:29 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dt Gen 05, 2016 8:43 pm | |
| Quin material utilitzes pels vidres de colors?. I a més, que no es taqui amb el loctite | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dc Gen 06, 2016 12:56 am | |
| - Sisu escrigué:
- Quin material utilitzes pels vidres de colors?. I a més, que no es taqui amb el loctite
- TramBlau escrigué:
- Sisu escrigué:
- El problema dels vidres és que a l'enganxar-ho amb loctite els vapors sempre el taquen. No sé si hi ha una cola alternativa
Si tens raó i cal anar amb molt de compte perquè no passi. En les jardineres i al petit del Blau vaig canviar
el tipus de plàstic utilitzant el dels portafolis i veig que tinc un resultat vastant acceptable,a més no totas les colas tipus loctite dels xinesos son iguals i unes no causen problemes amb els vapors i altres si, hi ha moltes i si encertes tot va vastant bé, em sembla que hi ha tantes com xinesos i totes s'assemblen .Tinc ara tres coles, a veure com queda
Són les carpetes portafolis que són de plàstic tou i bisellats En aquestes fotos es veuen les carpetes, són molt senzilles Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dv Gen 08, 2016 3:46 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dv Gen 08, 2016 6:10 am | |
| - Olot escrigué:
- ....Quin vernís has utilitzat per l'interior, Pere?
Té dues capes, la primera de roure i la segona transparent, els dos una mica diluïts perquè no agafés gruix el vernís i són de BRUGUER i els dos sartinado, crec haver optingut un resultat bastant bo Pere | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dv Gen 08, 2016 6:22 am | |
| Dóna ganes de pujar-hi i viatjar..! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dv Gen 08, 2016 6:44 am | |
| - TramBlau escrigué:
- Olot escrigué:
- ....Quin vernís has utilitzat per l'interior, Pere?
Té dues capes, la primera de roure i la segona transparent, els dos una mica diluïts perquè no agafés gruix el vernís i són de BRUGUER i els dos sartinado, crec haver optingut un resultat bastant bo
Pere I tant ! Gràcies per la resposta | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dv Gen 08, 2016 7:33 am | |
| Ja he començat amb els bogies, la primera peça ja està acabada, ara iniciaré el procés d'impermeabilització per poder fer el motlle en silicona la ballesta serà una altra peça, així com els dos extrems on espero col·locar els frens incorporats Pere | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dv Gen 08, 2016 9:59 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dv Gen 08, 2016 10:21 am | |
| - Mitjans escrigué:
- Estic al·lucinant. ..
Això és el que et vaig comentar, primer faig l'original amb diferents materials, el faig a resina, i després ho porto a microfusió de llautó Pere | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dv Gen 08, 2016 10:31 am | |
| Sí sí, però arribar aquí és el que em deixa | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Dv Gen 08, 2016 10:32 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Ds Gen 16, 2016 9:11 am | |
| Ahir ja vaig acabar totes les finestres, no vaig tenir sort amb la cola a base de cianocrilat i no em funcionava molt bé en les finestres inferiors, en estar envernissades per dins no pegava bé el plàstic, després de diferents proves vaig veure que si ho deixava amb les pinces fins al dia següent pegava bé, el resultat a estat que res més he pogut fer quatre per dia, no tenia pinces suficients per mes. El que s'ha dit, hi ha tanta cola a base d'cianocrilat en els xinesos, com xinesos al món. També vaig deixar enganxant els frontals, però aquests amb cola blanca, aquesta tarda ja he comprovat que ja estan llestos. En els frontals estan fixades les portes que com es pot veure en les fotos, són funcionals Els falten uns retocs de pintura que ja faré demà quan posi les parets laterals Pere | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Ds Gen 16, 2016 9:24 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC Ds Gen 16, 2016 9:37 am | |
| Si que avança encara que no ho sembli, les finestres m'han donat molts mals de cap amb la cola, demà també posaré els cables per a la il·luminació que sera amb leds i bateries, per no utilitzar preses de corrent en les vies
Pere | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Cotxe AB 57 de CFGC | |
| |
|
| |
| Cotxe AB 57 de CFGC | |
|