NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Canvi d'aspecte d'un cotxe suís | |
| | Autor | Missatge |
---|
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
| Assumpte: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Dt Des 01, 2015 11:02 pm | |
| Comparada amb les meravelles que es veuen en aquesta secció, aquesta personalització que presento és un assumpte menor. Com en la meva maqueta no pretenc reproduir cap ferrocarril real en particular, sinó un d'imaginari basat en els meus records de joventut de la via estreta de la cornisa cantàbrica, em puc permetre tota mena de llicències. Així, partint d'un cotxe suís de la RHB, que denota que pertany a un ferrocarril ben dotat de mitjans, amb una mica de pintura, massilla de modelisme, i eliminant "luxes" innecessaris com les manxes d'intercirculación aconseguim un cotxe espartà i de aspecte molt més familiar ... Abans
Editat per darrera vegada per ulises el Dl Maig 04, 2020 12:17 am, editat 1 cop en total | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Dt Des 01, 2015 11:12 pm | |
| Cap feina es pot considerar un assumpte menor, perquè tothom fa el que millor sap, i això és el que té valor.
Em sembla una personalització ben aconseguida.
Mon pare sempre em recorda que les línies d'aquí no tenien massa recursos i que sovint no gastaven ni en pintura. | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Dc Des 02, 2015 12:05 am | |
| Interessant personalització... | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Dc Des 02, 2015 1:05 am | |
| Doncs trobo que fa molta patxoca, bona feina. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Dc Des 02, 2015 2:07 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Dc Des 02, 2015 3:45 am | |
| | |
| | | alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Dc Des 02, 2015 4:36 am | |
| Em semble molt bè, a mi m`encanta personalitzar el material i fuguir de la uniformitat,intentan acostarnos a l`imatge dels nostres ferrocarrils. En aquest cas especialment ben aconseguit.
Alexandre | |
| | | Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Dl Des 07, 2015 2:04 pm | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís | |
| |
| | | | Canvi d'aspecte d'un cotxe suís | |
|