TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Desfilada mòdul "El Canal"

+7
MALLET73
Sisu
ostman
Olot
Mitjans
ut800035 (†)
Carlo61
11 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 1:17 am

aplaud aplaud aplaud aplaud reverent
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 4:21 am

Com m'agradaria saber fer arbres d'aquests...
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 63
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 6:08 am

Gràcies a tots per les felicitacions, m'alegro que t'agradi el meu treball !!!! super12 Very Happy

@ Ostman:
... És més fàcil que fer que per descriure, però ara intento descriure amb paraules, com a mínim, les principals fases de treball .... bota

En aquestes dimensions, per qüestió de robustesa, ja que la base de l'ús real de les branques amb la mida i el tipus de fusta d'alta densitat (roure, plàtan, roure ....), ancorat a la base apropiada a través d'una secció de la rosca barra 8 mm . amb la volandera i la rosca, de construir sobre la pròpia estructura d'arbre utilitzant el filferro de llautó 0,8 mà mm.trecciato; pel que fa a les branques i la seva disposició l'ús d'un feix de cables de coure per als ramats principals que posen a l'interior com a nucli una barra de llautó de 2 mm. i "armar" tots amb llaços fets amb 0,5mm anoditzat filferro., donant tota l'estructura una capa de guix acrílic que utilitzen com una adhesió.
En alguns casos eminentment, per exemple, dels ramats en voladís principal, irrobustisco l'estructura encara més amb els tubs d'alumini amb un diàmetre de 0,8-10 mm.
Per al recobriment depèn del tipus d'escorça per jugar, utilitzar el simple moment, fusta professional estuc acrílic o guix per afaitar barrejat amb sorra fina i vinavnil (o resina epoxi sol component que s'utilitza en les belles arts) en el qual es A vegades afegeixo serradures o fusta MDS final de l'obra normal al gra i la textura de l'escorça i tallar la massa parcialment sec usant espàtules belles arts.
Per a les fulles depèn de la quantitat que tinc disponible com bagget, el millor mètode al meu entendre, és l'ús de la parcel·la d'escala Mininatur 01:45 plus, però té un alt cost, enganxar, alternativament, les branques de fibra de dacró o fibra sintètica filtres per aquaris o final llana d'acer que s'utilitza en el camp de la restauració de mobles .... depèn en gran mesura del tipus d'arbre i la trama que les seves branques.
Per a les fulles utilitzen productes comercials de les principals empreses que estan en mercatoevitando aquells amb una claredat particular, plasticky, cosa molt fàcil de trobar en les de Noch ....
Per al pegat de les fulles usant la laca senzilla ecològica (en cas contrari el que té la CFC roman brillant) i després d'acabar amb el mat de pintura transparent que s'utilitza en les belles arts el terme d'una restauració d'una imatge, té la distinció de tenir un factor de protecció de molt alta UV ...
He oblidat dues coses, a turó d'utilitzar les fortaleses de dos components de resina epoxi, d'alta resistència (1.500 psi) i cianacrilico olor menys per Depron; i el color que es produeix amb l'aerògraf en més passos i amb més tons de color .......

Espero haver estat exhaustiva, en cas que tingués algun dubte o si no fas alguna cosa clara, si us plau pregunteu ..... Wink Wink Very Happy

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 8:16 am

Magnífica explicació! aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12350

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 9:07 am

Gràcies per les explicacionsDesfilada mòdul "El Canal" - Página 2 14br02, miraré de seguir-les per a uns arbres que intento fer study

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 9:16 am

Gràcies per les explicacions. Very Happy

L'arbre jo el trobo impressionant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 7:06 pm

... Si us plau !, M'alegro que l'explicació era acceptable, completa i útil a vostè i li dono les gràcies per les felicitacions !!! super12
Per a les actualitzacions futures ..... bota

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 8:43 pm

Molt, molt, molt, molt agradable !!!
BRAVO !!!!

super12 super12 super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 9:08 pm

Maxx_Rivoli escrigué:
Molt, molt, molt, molt agradable !!!
BRAVO !!!!

super12 super12 super12 super12 super12

Grazie Maxx!!! bota

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 10:14 am

Hola a tots, després d'un període de retorn de silenci per informar sobre el treball en la forma de la cadena que estic construint, es va prendre la forma presentenova celebrar 5.6 d'aquest mes a la capital de Ligúria.
Ara he posat algunes fotos del treball realitzat:

col·locació de la pista principal, canal tancat i via estreta pista Gn 15 bosc ferrocarril .... aquesta és la idea que jo havia arribat amb compartir la mateixa forma de la mateixa escala, però amb dos indicadors i un estàndard altres redueixen. d'un mòdul següent hi ha un petit aeroport en Gn15 (escala 0 ª) que combinarà el bosc fins a la serradora / botiga, i hi ha una pista per a la càrrega de fusta en el mesurador G

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 Nlwnxh

mentre jo vaig donar la forma de les cames extensible autocostruite perfilat ferro amb 2,5 mm de gruix. i equipat amb rodes i equipat amb palanca de fre estàtic, el que fa que la seva posició em va obligar a moure els forats en les normes Mo.Mi d'un parell de centímetres cap a l'interior, ja que aquesta forma és entre altres dos hi ha forats on la llei exigeix i aquesta forma no seran només de impeigato ja que és part de la línia de via estreta de boscos

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 149qloj

els propers cames estaran equipats amb diferent atac no més angular però en línia amb el cap del cilindre i ancorat directament als perns d'ancoratge entre els dos mòduls per tal de mantenir la compatibilitat absoluta amb el cap del cilindre la normativa de la forma ...
....unir el llast i el posicionament de la gran vern prop de la tancat:

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 2nlbmg5

la interposició de les potes ajustables ha significat que podria unir-se el mòdul per al circuit, ja que les taules presents a Gènova tenien un alt contingut de ferro / carril de 72 cm. contra 85 cm. que preveu la legislació Mo.Mi:

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 2q3q6w3

vaig procedir a construir, fins i tot el mòdul més petit, de tornada va ser una utilitat proverbilae per al correcte posicionament de la pista del segon anell de la planta:

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 1qrerc

el portem a la fira sense haver de fer res, l'herba en alguns llocs serà reemplaçat per la longitud de 6 i 12 mm., 10 arbres, alguns arbustos, l'acqua encara no s'ha establert, però el desig d'anar a l'exhibició era massa forta i ens portto també i es va unir a la resta de la pista ....... algunes imatges més:

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 207qeqq

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 24v8cpd

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 Sena5j

El sistema elèctric és conforme a la legislació, però encara no està connectat a la mosta simplement fem servir les sabates per alimentar el mòdul.
A pròximes actualitzacions de l'obra i els propers mòduls, que sens dubte serà més curt, fins al màxim amb una longitud de 120 cm., Aquest també per raons de transport .....
Bona tarda a tots!

Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 1:55 pm

El mòdul és molt agradable. Un no pot sinó felicitar Carlo Rastelli pel treball realitzat. Un cop finalitzat el treball, serà una forma bella que fa que els fans feliços a Itàlia i crec que tots els involucrats en el projecte Mo.Mi.

Hi ha correccions importants a ser posat en marxa immediatament. Tractem d'explicar a Charles que la seva forma no és estàndard en alguns aspectes era millor per corregir en construcció. Les nostres recomanacions eren ingorati.

Rails de posicionament està malament i no permet la connexió amb altres mòduls Mo.Mi. Alçada de la pista en un terreny que està malament. Posició pista de retorn és erroni. Font d'alimentació no és Mo.Mi.
Amb aquest sistema no és manejable com a estàndard Mo.Mi.

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 Iw3fdf

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 2cpfeow

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 2aflhxs

Riccardo Salvati, líder del projecte de l'italià Mo.Mi. Va tractar de donar consells a Charles, però va ser totalment passada per alt.

Consell per a corregir perquè com a regles estàndard. Si Ogun de nosaltres fa el que vol, no connecti amb la resta del sistema. Si les regles no es compleixen, llavors no Mo.Mi més temps, però un sistema de diferents mòduls.

Pot corregir errors, encara que va ser millor adaptar-se abans de paisatge. Problemes entesos per arreglar les felicitacions a la bellesa de la forma, la línia Gn15 i sistemes per al transport i varien en alçada.

----------------------------------------------------------------------

Il modulo è molto bello. Non si può che fare i complimenti a Carlo Rastelli per il lavoro fatto. Una volta completato il lavoro sarà un bellissimo modulo che rende felici gli appassionati dell'Italia e penso anche tutti coloro coinvolti in progetto Mo.Mi.

Ci sono correzioni importanti da mettere subito in opera. Abbiamo cercato di spiegare a Carlo che il suo modulo non è standard per alcuni aspetti che era meglio correggere in fase di costruzione. Nostri consigli sono stati ingorati.

Posizionamento binari è sbagliato e non permette collegamento con altri moduli Mo.Mi. Altezza di binario su piano è sbagliata. Posizione di binario di ritorno è sbagliata. Alimentazione elettrica non è Mo.Mi.
Con questo sistema non è gestibile come standard Mo.Mi.

Consiglio di correggere perchè standard prevede regole. Se oguno di noi fa quello che vuole non si può collegare al resto del sistema. Se regole non sono rispettate allora non è più Mo.Mi ma un sistema di moduli diverso.

Correggere errori è possibile, anche se era meglio adeguare prima di impostare paesaggio. Capiti problemi da correggere i complimenti vanno a bellezza di modulo, alla linea Gn15 e a sistemi per trasporto e variare altezza.
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 6:27 pm

Hola Max, com vostè sap, perquè ja hem explicat al Facebook també han portat en forma d'exposició, en concret no he concedit sense cap senyal que identifica la referència Mo.Mi, perquè com vostè ha explicat que hi ha correccions que es faran de totes maneres jo no et tinc a bn, no he estat capaç de fer-ho perquè els temps eren molt a prop i no com et va dir que jo els vaig ignorar.
Com he dit, simplement passar a 2 cm. forats en els caps, el sistema elèctric ha de ser completat, amb connexions previstes per la norma, però els cables d'alimentació estan connectats correctament (cable vermell = costat públic cara tela = operador ferroviari interior negre carril exterior) feta per tots dos costats ogives.
Quant a les potes regulables, també en forma de Richard que estava inclòs, però ¿mai va apagar la no intervenció de qualsevol Fòrum.
La línia central del carril es col·loca als 12 cm. des de la vora com és requerit per la llei, per tant totalment compatibles, com és la geometria de la via (recta) a continuació, es pot connectar amb qualsevol forma que tenen els mateixos títols; l'alçada de la pista (com vostè l'anomena, però el model de ferrocarril anomenat el "nivell del carril") està a l'altura, el suro és de 2 mm. de gruix i el carril és comercial, per tant, totalment compatible amb la legislació a què es refereix.
Com he assenyalat en un altre lloc, i ho faig aquí, això segueix sent una forma de "dins" que forma part de dos que es col·loquen a banda i banda, i no serà exposat en solitari, no tindria sentit tenir un tros de vol línia 15..e GN en els altres dos mòduls ogives connexió externa serà immediatament sota Mo.Mi. Vaig a canviar a mesura que la cama d'ancoratge que ja no estarà al costat del mòdul, però tots utilitzen els mateixos orificis per al seu ancoratge
Venim a la longitud del mòdul que és de 1,50 cm, i un múltiple de 30 cm, et dic una cosa, si la longitud és igual o múltiple de la longitud mínima estàndard, en general no hi ha problema en absolut, és l'únic transport, però això és, i segueix sent, és estrictament personal, la geometria total del sistema ha cap mida absoluta canvis no desitjats, crec que la fórmula de 90 cm. adoptat en la majoria dels mòduls Mo.Mi: és que només per la comoditat de transport i emmagatzematge. El mòdul per al retorn de la línia s'ha fet a la mesura i d'acord amb la norma, no ha estat ancorat solaente la pista per raons òbvies de disseny "volant" i es regeix per dos cargols de 8 mm de diàmetre com s'esperava .... desapareguts els espaiadors 4 cm. són passatgers, no he tingut temps per construir i comuque s'adopten per a tots dos estàndard de la geometria per donar la possibilitat de la inclusió dels fons marins, que al meu entendre poden estar bé tan alt si no el contrari arbres ajust és massa baix aquesta .... per descomptat que és la meva opinió i el que queda .....
Des que he estat assenyalat com "anarquista", o refractària a les regles, faig una petita nota sobre el significat de les normes i reglaments, ... que es diuen així precisament perquè, es poden canviar durant la construcció i sense canviar un projecte existent però poden ser una font de desenvolupament del projecte en si, sempre i quan sigui necessari, fins i tot la Llei, amb els seus temps burocràtics es poden canviar en aquest món ..... res és estàtic, com afirma Hipòcrates també, àtoms d'una taula de fusta s'estan movent i canviant a costa del que predicava el seu mestre Sòcrates en constant ...
Veure Maxx, errar és humà i qui està equivocat és encara alguna cosa o simplement s'involucra, els riscos no fa res ... així, molts consells que m'has donat, dono només una, començar a construir-se a si mateix, alguna cosa, ja que és fàcil criticar la feina d'altres sense produir res que materialment només paraules ....
En aquest punt, demano disculpes a tots els membres del Fòrum si vaig entrar a OT, o he fet servir un to de veu de color, normalment, si hi ha problemes, la roba es renten a casa i no es troben dispersos per tot Europa, però jo es va sentir obligat a respondre tant com a model i com a "subjecte humà", la resta es vegi òbviament les seves recomanacions i consideracions sobre la meva feina és la raó per la qual vaig publicar el meu treball.
Gràcies a tots per la seva atenció a mi i em remeto a les properes actualitzacions.
Hola, Carlo

Ciao Max, come ben sai, poichè ci siamo già spiegati su Facebook ho ugualmente portato in mostra il modulo, appositamente non l'ho fregiato di nessun cartello identificativo al riferimento Mo.Mi, poichè come hai esplicitato tu ci sono correzioni da effettuare che comunque non ho potuto fare poichè i tempi sono stati molto stretti e non come sostieni tu che li ho ignorati.
Come ti ho già detto è sufficiente spostare di 2 cm. i fori sulle testate, l'impianto elettrico è da ultimare,con le connessioni previste dalla norma, ma i cavi di alimentazione sono stati correttamente cablati (filo rosso=rotaia esterna lato pubblico filo nero=rotaia interna lato operatore) effettuati da entrambe i lati delle testate.
Per ciò che concerne le gambe regolabili, anche sul modulo di Riccardo sono state inserite, ma tu non l'hai mai puntualizzato su nessun tuo intervento su nessun Forum.
La  mezzaria della rotaia è posta a 12 cm. dal bordo come è previsto dalla normativa, quindi pienamente compatibile, come lo è la geometria del binario (dritto) quindi allacciabile con qualsiasi modulo che abbia le stesse testate; l'altezza del binario (come la chiami tu, ma i fermodellisti la chiamano "piano del ferro") è quella a norma, il sughero è da 2 mm. di spessore ed il binario è commerciale, quindi pienamente compatibile con la normativa a cui fa riferimento.
Come ho puntualizzato in altra sede, e lo faccio anche quì, questo è comunque un modulo "interno" che fa parte di altri due  che saranno posti ai suoi lati e, non verrà esposto in solitaria, non avrebbe alcun senso avere un pezzo volante di linea GN 15..e negli altri due moduli le testate esterne di allaccio saranno da subito a norma Mo.Mi. poichè cambierò il sistema di ancoraggio delle gambe che non saranno più a lato modulo ma utilizzeranno gli stessi buchi per il loro ancoraggio.
Veniamo alla lunghezza del modulo che è di 1,50 cm, quindi un multiplo di 30 cm, ti ripeto una cosa, se la lunghezza è pari o multipla della minima lunghezza standard, normalmente non ci sono problemi di sorta, l'unico è quello del trasporto ma ciò è, e rimane,  strettamente personale ossia, nella geometria totale dell'impianto non ci sono assoluti cambiamenti di dimensione non voluti, credo che la formula dei 90 cm. adottata nella maggioranza dei moduli Mo.Mi: sia quella proprio per la comodità di trasporto e di stoccaggio. Il modulo per il ritorno della linea è stato fatto a misura e secondo lo standard, non è stato solamente ancorato il binario per ovvie ragioni di tracciato "volante" ed è retto con due bulloni da 8 mm di diametro come previsto....mancano i distanziali da 4 cm. di lunghezza, non ho avuto tempo di costruirli e comunque  vengono adottati sia per geometria standard che per dare la possibilità di inserimento del fondale, che a mio giudizio può andar bene come altezza se non si inseriscono alberi altrimenti risulta troppo basso....questa ovviamente è una mia considerazione e tale rimane.....
Visto che sono stato additato come "anarchico", ossia refrattario alle regole,ti faccio un piccolo appunto sul significato di regole e normative,...si chiamano così proprio perchè, possono essere variate in corso d'opera e senza stravolgere un progetto esistente,ma possono essere  fonte di evoluzione del progetto stesso, se e quando se ne ravvisi la necessità, anche la Legge, con i suoi tempi burocratici può essere cambiata.....a questo Mondo nulla è statico, come sosteneva Ippocrate, anche gli atomi di un asse di legno sono in continuo movimento ed evoluzione a discapito  di ciò che predicava il suo Maestro Socrate...
Vedi Maxx, errare è umano e chi sbaglia fa comunque qualcosa o semplicemente si mette in gioco, chi nulla fa nulla rischia...per cui, di tanti consigli che mi hai dato, te ne do uno solamente, inizia a costruire anche tu,qualcosa, poichè è semplice criticare il lavoro altrui senza produrre materialmente nulla che solo parole....
A questo punto chiedo scusa a tutti gli iscritti del Forum se sono andato in O.T., oppure ho utilizzato un eloquio dai toni colorati,  normalmente, se ci sono problemi, i panni si lavano in casa e non vengono sparsi per l'Europa, ma mi sono sentito in dovere di replicare sia come modellista che come "soggetto umano", del resto attendo ovviamente i vostri consigli e considerazioni sul mio lavoro è per questo motivo che l'ho pubblicato quì.
Grazie a tutti per l'attenzione concessami e vi rimando ai prossimi aggiornamenti.

Ciao, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT

Ubicació : Samalus (Barcelona)
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 869

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 7:55 pm

Compte!

En aquest fòrum hem de ser capaços de donar consells sense fer que ningú se senti senyalat, i també d'encaixar les crítiques sense ofendre's.
Si us plau, no continueu amb Off Topics d'aquest estil perquè esteu entrant en l'única cosa que no s'admet a TRENS.CAT: les discussions personals que no aporten cap creativitat. No necessitem aquest tipus de discussions aqui!
Fins aquí tothom ha dit cadascú la seva, i totes les observacions són bones, però mireu d'evitar que la discussió continuï per aquest camí, perquè tot el que es digui a partir d'aquest punt pot ser malinterpretat. Ara, si us plau centreu de nou el tema cap a la descripció del mòdul i que les coses no vagin més enllà. Per tant, si teniu alguna cosa més a dir-vos, si us plau, per MP!

Gràcies per la vostra col·laboració.

Attenzione!

In questo foro dobbiamo essere capaci di dare consigli senza fare che nessuno si siede additato, ed anche di ammettere le critiche senza offendersi.
Prego, non continuiate con Off Topics di questo stile perché state entrando nell'unica cosa che non è ammessa in TRENS.CAT: le discussioni personali che non apportano nessuna creatività. Non abbiamo bisogno di questo tipo di discussioni qui.
Arrivati a questo punto tutto il mondo ha detto la sua, e tutte le osservazioni sono buone, ma evitate che la discussione continui in questa direzione. Ora, per favore, centrare di nuovo il tema verso la descrizione del modulo, e che le cose non vadano più lontano. Pertanto, se avete alcuna cosa più ad dirvi, vi prego, per via MP!

Grazie per la vostra collaborazione.

.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 8:07 pm

Estic totalment d'acord d'administració, i és per aquesta raó que em va demanar disculpes per avançat, crec que en qualsevol Fòrum ha admès aquesta actitud, ho lamento, i de nou m'ofereixo les meves disculpes per l'incident que sens dubte per la meva part mai va a succeir de nou.

[i]Concordo pienamente Admin, ed è per questo motivo che mi sono scusato a priori, credo che in nessun Forum sia  ammesso questo atteggiamento, me ne rammarico e porgo nuovamente le mie scuse per l'accaduto che sicuramente da parte mia non succederà mai più.
[/i]

Carlo

Editat per darrera vegada per Carlo61 el Dl Des 07, 2015 8:23 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 8:22 pm

.... En aquest moment em vaig oblidar de publicar una visió general del sistema, i l'estand de l'Associació recentment format (Associació de Constructors a Scala - A.S.C.) va presentar el Model Expo Genoa:

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 Wmb4vq

....scusate mi sono dimenticato di postare una panoramica dell'impianto, e dello stand della neonata Associazione (Associazione Costruttori in Scala) presentato al Model Expo di Genova

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 8:26 pm

El que és indiscutible és la qualitat de la teva feina, ho trobo fantàstic.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 8:28 pm

Sisu escrigué:
El que és indiscutible és la qualitat de la teva feina, ho trobo fantàstic.

+ 1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 8:32 pm

Carlo, el teu mòdul té molt bon aspecte... I es veu molt bè...

És una llastima no poguessis fer cap provar d'unió amb cap company MoMI abans d'avançar tan mab la decoració... Tots saben que un cop feta la decoració tots sabem que les correccions són complicades i ferragoses... I a vegades fustrants perque sovint implica desmuntar feina feta...

Només recordeu que el sistema MoMi només marca unes normes molt bàsiques, que justament per això els mòduls són molt flexibles...

Com qualsevol norma es poden canviar, però si les canviem ja no esterem fem MoMi... I si no fem MoMi perdem l'oportunitat de juntarnos amb altres companys...

Anims i endavant...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12350

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 9:17 pm

Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 9:22 pm

Gràcies a tots per les felicitacions !!!

@ Ostmann:
pel que fa als forats, Max va assenyalar a la foto del cap del mòdul principal en lloc de la tornada (no he fet cap foto en això) perquè els forats estan distorsionats. En el cas del cap del mòdul principal, és a dir, per 60 cm. d'ample, és simplement refer el forat al centre de la pista, és de 2 cm.sfalzato com s'ha fet el primer forat de 7 centímetres en lloc 'a 5 com he adoptat les cames al màxim a les cantonades, no tenint en compte que per fent que el primer forat que succeiria en l'acoblament de la cama. No obstant això, això segueix sent esmenable perquè es pot perforar un forat al perfil de la cama i prendre un pern 8X70 mm. i la compatibilitat del cap del cilindre és operativa en 100%
Per al mòdul de retorn, el que construeix amb l'ample de 30 cm previstes. i em va perforar els forats d'acord amb la llei, el veritable Jo solia dissenys Carldera Mo.Mi com consigliatomi, la pista encara no s'ha fixat, com dovendomi atacar a la resta del sistema, i de ser espècie de "volar", jo no sabia aquest punt exacte passaria la línia, fins i tot per això no hi ha guanys no hi ha problema per a futures connexions.
Per al cablejat elèctric, no haver d'utilitzar UPS Mo.Mi, acabo de soldar els cables a les pistes, però la planta encara no s'ha fet de conformitat amb Gènova que va electrificar el mòdul binari amb només les sabates .....
El carril es col·loca amb el medi de l'aire a 12 cm. l'espectador costat de la vora i té una alçada de ferro de 2 cm de gruix del suro es resumeix la barana, a continuació, també es tracta de la segona llei.
Per a la longitud de la forma principal vaig pensar que era prou només complir amb les mesures 30 cm. la pista estàndard i els seus múltiples després 60-90 a 120 -150 cm. etc., mitjançant la detecció d'una longitud em agradables 150 cm. (En el meu cotxe ha) que vaig fer aquesta longitud llavors el mòdul principal que mesura 60x150 cm, mentre que el mòdul de la devolució de mesurament 30x150 cm.
El mòdul en qüestió és part de 3 mòduls, els altres dos s'afegirà a les capçaleres d'aquest pel que en cada cas es respectaria la norma.

[color=#0000cc]Grazie a tutti per i complimenti!!!

@Ostmann
per ciò che riguarda i fori, Max ha indicato la foto della testata del modulo principale in luogo di quello di ritorno (non ho fatto nessuna foto a riguardo) per cui i buchi risultano falsati. Nel caso della testata del modulo principale, ossia quello da 60 cm. di larghezza, si tratta di rifare semplicemente il buco al centro del binario, risulta di 2 cm.sfalzato in quanto il primo buco è stato fatto a 7 centimetri anzichè' a 5 poichè ho adottato le gambe a battuta negli angoli non tenendo presente che così facendo il primo buco sarebbe capitato in corrispondenza dell'attacco della gamba. In ogni caso questo è comunque rimediabile poichè è possibile praticare un foro passante nel profilato della gamba ed adottare un bullone 8x70 mm. e la compatibilità dell testata è operativa al 100%
Per il modulo di ritorno, l'ho costruito con la larghezza prevista di 30 cm. ed ho praticato i buchi secondo normativa, al vero ho utilizzato i disegni del Carldera Mo.Mi come consigliatomi, il binario non è ancora stato fissato, poichè dovendomi attaccare al resto dell'impianto, ed essendo di tipologia"volante", non sapevo in che punto esatto sarebbe passata la linea, anche per questo non esiste nussun problema per futuri allacci.
Per i cablaggi elettrici, non dovendo utilizzare le prese Mo.Mi, ho solamente saldato i fili ai binari, ma l'impianto a norma deve essere ancora fatto, per Genova abbiamo elettrificato il binario del modulo semplicemente con le scarpette.....
Il binario è posto con la mezzaria a 12 cm. dal bordo lato spettatore ed ha un altezza del piano del ferro di 2 centimetri si spessore del sughero sommato all'altezza della rotaia, quindi anche questo è secondo normativa.
Per la lunghezza del modulo principale pensavo che fosse sufficiente solamente rispettare le misure di 30 cm. del binario standard e dei suoi multipli quindi, 60 - 90 - 120 -150 cm. etc., rilevando una lunghezza a me congeniale in 150 cm. (nella mia auto ci sta) l'ho fatto di questa lunghezza quindi il modulo principale misura 60x150 cm, mentre il modulo per il ritorno misura 30x150 cm.
Il modulo in questione fa parte di 3 moduli, gli altri due saranno aggiunti alle testate di questo per cui in ogni caso lo standard verrebbe rispettato.
[/color]

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 9:27 pm

La nostra crítica ha estat des del principi per millorar no ofendre. Repeteixo que les correccions són alguns consells i se'ls va donar molt de temps només per millorar. Ho sentim que la crítica per millorar l'ha creat decepció. Com roba bruta es renta a casa, la col·laboració i l'intercanvi d'informació entre persones geogràficament propers seria apreciada.

Ogun és lliure de fer el que vulgui, perquè vivim en un joc. El joc és divertit. Tot això és més enllà d'això no deixa de tenir interès per a mi i per a la nostra Associació.

Data Fotografia a Europa segueix sent el mateix. Entre els aficionats italians sempre hi ha algú que està competint per qui és millor que altres.
Ho sento pel que va passar i em disculpo amb admin i la resta del forat.
No pesava que crearia més conegut per delicte però Ogun de nosaltres és diferent i la passió viu en el seu camí. Estic feliç de jugar amb els trens amb amics de veritat!

MI TRIST AMB TOTS ELS AMICS DEL FÒRUM

-------------------------------------------------------

Nostra critica è stata fin dal principio volta a migliorare non ad offendere. Ribadisco che correzioni sono poche e consigli ti sono stati dati da tempo al solo scopo di migliorare. Spiace che critica volta a migliorare abbia creato un disappunto. Come i panni sporchi si lavano in casa, anche la collaborazione e la condivisione tra persone geograficamente vicine sarebbe apprezzata.

Oguno è libero di fare cosa vuole perchè noi viviamo un gioco. Gioco è divertimento. Tutto cosa va oltre a questo non interessa più a me e a nostra Associazione.

Immagine data in Europa è sempre la stessa. Tra appassionati Italiani c'è sempre chi fa a gara per chi è più bravo di altri.
Mi spiace per cosa è accaduto e mi scuso con Admin e con resto del foro.
Non pesavo che nota per migliorare creasse offesa ma oguno di noi è diverso e vive passione in suo modo. Sono contento di giocare con treni insieme a veri amici!
Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT

Ubicació : Samalus (Barcelona)
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 869

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 9:51 pm

Fantàstic. Així dons, aquí no ha passat res i el debat continua plàcidament.

Gràcies a tots dos. super12

Fantastico. Perciò, qui non è successo niente ed il dibattito continua placidamente.

Grazie ai due.
super12

.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 9:52 pm

M'alegro molt... El més important és anar avançant per millorar...

Carlo61 escrigué:
Gràcies a tots per les felicitacions !!!

@ Ostmann:
pel que fa als forats, Max va assenyalar a la foto del cap del mòdul principal en lloc de la tornada (no he fet cap foto en això) perquè els forats estan distorsionats. En el cas del cap del mòdul principal, és a dir, per 60 cm. d'ample, és simplement refer el forat al centre de la pista, és de 2 cm.sfalzato com s'ha fet el primer forat de 7 centímetres en lloc 'a 5 com he adoptat les cames al màxim a les cantonades, no tenint en compte que per fent que el primer forat que succeiria en l'acoblament de la cama. No obstant això, això segueix sent esmenable perquè es pot perforar un forat al perfil de la cama i prendre un pern 8X70 mm. i la compatibilitat del cap del cilindre és operativa en 100%
Per al mòdul de retorn, el que construeix amb l'ample de 30 cm previstes. i em va perforar els forats d'acord amb la llei, el veritable Jo solia dissenys Carldera Mo.Mi com consigliatomi, la pista encara no s'ha fixat, com dovendomi atacar a la resta del sistema, i de ser espècie de "volar", jo no sabia aquest punt exacte passaria la línia, fins i tot per això no hi ha guanys no hi ha problema per a futures connexions.
Per al cablejat elèctric, no haver d'utilitzar UPS Mo.Mi, acabo de soldar els cables a les pistes, però la planta encara no s'ha fet de conformitat amb Gènova que va electrificar el mòdul binari amb només les sabates .....
El carril es col·loca amb el medi de l'aire a 12 cm. l'espectador costat de la vora i té una alçada de ferro de 2 cm de gruix del suro es resumeix la barana, a continuació, també es tracta de la segona llei.
Per a la longitud de la forma principal vaig pensar que era prou només complir amb les mesures 30 cm. la pista estàndard i els seus múltiples després 60-90 a 120 -150 cm. etc., mitjançant la detecció d'una longitud em agradables 150 cm. (En el meu cotxe ha) que vaig fer aquesta longitud llavors el mòdul principal que mesura 60x150 cm, mentre que el mòdul de la devolució de mesurament 30x150 cm.
El mòdul en qüestió és part de 3 mòduls, els altres dos s'afegirà a les capçaleres d'aquest pel que en cada cas es respectaria la norma.

[color=#0000cc]Grazie a tutti per i complimenti!!!

@Ostmann
per ciò che riguarda i fori, Max ha indicato la foto della testata del modulo principale in luogo di quello di ritorno (non ho fatto nessuna foto a riguardo) per cui i buchi risultano falsati. Nel caso della testata del modulo principale, ossia quello da 60 cm. di larghezza, si tratta di rifare semplicemente il buco al centro del binario, risulta di 2 cm.sfalzato in quanto il primo buco è stato fatto a 7 centimetri anzichè' a 5 poichè ho adottato le gambe a battuta negli angoli non tenendo presente che così facendo il primo buco sarebbe capitato in corrispondenza dell'attacco della gamba. In ogni caso questo è comunque rimediabile poichè è possibile praticare un foro passante nel profilato della gamba ed adottare un bullone 8x70 mm. e la compatibilità dell testata è operativa al 100%
Per il modulo di ritorno, l'ho costruito con la larghezza prevista di 30 cm. ed ho praticato i buchi secondo normativa, al vero ho utilizzato i disegni del Carldera Mo.Mi come consigliatomi, il binario non è ancora stato fissato, poichè dovendomi attaccare al resto dell'impianto, ed essendo di tipologia"volante",  non sapevo in che punto esatto sarebbe passata la linea, anche per questo non esiste nussun problema per futuri allacci.
Per i cablaggi elettrici, non dovendo utilizzare le prese Mo.Mi, ho solamente saldato i fili ai binari, ma l'impianto a norma deve essere ancora fatto, per Genova abbiamo elettrificato il binario del modulo semplicemente con le scarpette.....
Il binario è posto con la mezzaria a 12 cm. dal bordo lato spettatore ed ha un altezza del piano del ferro di 2 centimetri si spessore del sughero sommato all'altezza della rotaia, quindi anche questo è secondo normativa.
Per la lunghezza del modulo principale pensavo che fosse sufficiente solamente rispettare le misure di 30 cm. del binario standard e dei suoi multipli quindi, 60 - 90 - 120 -150 cm. etc., rilevando una lunghezza a me congeniale in 150 cm. (nella mia auto ci sta) l'ho fatto di questa lunghezza quindi il modulo principale misura 60x150 cm, mentre il modulo per il ritorno misura 30x150 cm.
Il modulo in questione fa parte di 3 moduli, gli altri due saranno aggiunti alle testate di questo per cui in ogni caso lo standard verrebbe rispettato.
[/color]

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 10:01 pm

AdminTRENS.CAT escrigué:
Fantàstic. Així dons, aquí no ha passat res i el debat continua plàcidament.

Gràcies a tots dos. super12

Fantastico. Perciò, qui non è successo niente ed il dibattito continua placidamente.

Grazie ai due.
super12

Certament Admin, aquí no va passar res .... Déu no ho vulgui ..... super12

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 10:18 pm

ostman escrigué:
M'alegro molt... El més important és anar avançant per millorar...

Llavors OSTMANN, fons una porta oberta, no sabem en persona pel que és un marc de temps lògic per a conèixer-se, però són bàsicament una persona humil que està disposat a aprendre res desperta el meu interès ..
En aquest sentit, es pot saber que, en aquests dos dibuixos hi ha alguna petita diferència, quin dels dos patrons que he de seguir provat per modular?

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 24kwl5f

o aquesta?:

Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 Qohxc8

Personalment he seguit la mida de la primera, la segona apareix com ample de capçalera 720 mm. i en els primers 600 mm. per a un ample total de 940 i 920 mm, pregunta :. quin és l'amplada exacta del mòdul de capçalera de 600 o 720 mm.?

Gràcies

Hola, Carlo

Editat per darrera vegada per Carlo61 el Dl Des 07, 2015 10:26 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Desfilada mòdul "El Canal"
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent