| Desfilada mòdul "El Canal" | |
|
+7MALLET73 Sisu ostman Olot Mitjans ut800035 (†) Carlo61 11 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Carlo61 Jardinaire
Ubicació : Livorno - Toscana (Italia) Edat : 63 Data d'inscripció : 10/09/2015 Nombre de missatges : 62
| Assumpte: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Set 28, 2015 7:41 am | |
| Hola a tots, avui obro la discussió sobre el meu legislació mòduls Mo.Mi i jo parlant dels primers que s'adonen, és un tros de desfilada de la línia amb una longitud de 1,50 cm. per l'ample estàndard de 60 cm .. Jo vaig optar pel contraxapat de bedoll de 18 mm. com l'estructura del mòdul de coixinet, mentre s'observa l'altura del cap del cilindre de 10 cm; Òbviament, amb aquesta mida Crec que estic en la vora és com la portabilitat en el meu cotxe com el pes (només el panell superior pesa al voltant de 10 kg.). L'elecció de contraxapat de bedoll i el gruix augmentat respecte a la legislació, és el fet que vostè té un sòlid i restistente humitat, que en els llocs de mar és molt alta, i per tant evitar l'estructura svergolmenti com havia passat a mi amb escala H0. En no trobar la fusta en una abordabile preu a les zones adjacents a casa meva, vaig haver de demanar d'una empresa en la província de Lecce, a Pulla, així que vaig haver d'esperar uns dies. He utilitzat el temps dedicat a construir el primer accessori que farà que l'escena a la banda esquerra de la forma, una cadena hidràulic tancat que fiancheggerà la pista durant la major part de la longitud del mòdul, entre la pista i el teló de fons. Les dimensions són de 18 cm. d'ample, 22 cm d'alçada i 13 cm. longitud ..... pot afermare és un bon canal de recollida i distribució d'aigua que va a esclavitzar, en el futur, una serradora, que per ara només serà de fusta d'emmagatzematge visible a la part dreta d'aquesta forma. Fins a la data, el pany es veu així: He utilitzat per a la construcció d'davanteres de 10 mm., Llautó perfilat de mida i forma variables i tires de fusta de til·ler per a ús aeromodellistico i / o navimodellisticoles rodes també per accionar els panys són de construcció pròpia amb el filferro de llautó de 0,8 mm. de diàmetre i raigs a la barra de coure de 0,6 mm. soldat .... és una mica de temps que no faig aquest tipus de treball de soldadura, em va prendre quatre hores de treball a realitzar de tres ..... En els propers dies vaig a construir l'estructura del mòdul, incloent la ranura al canal ..... Vaig a estar segur per mantenir-lo informat sobre la documentació fotogràfica .... bona nit a tots a ressentir !!! Hola, Carlo | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Set 28, 2015 9:13 am | |
| O sigui mes o menys vols fer axó | |
|
| |
Carlo61 Jardinaire
Ubicació : Livorno - Toscana (Italia) Edat : 63 Data d'inscripció : 10/09/2015 Nombre de missatges : 62
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Set 28, 2015 10:22 am | |
| .....aquest és un dels que em vaig inspirar i vull jugar: Hola, Carlo | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Set 28, 2015 10:56 am | |
| M'agrada molt, Carlo! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33801
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Set 28, 2015 6:18 pm | |
| A mi també m'agrada la idea. | |
|
| |
Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Set 28, 2015 6:36 pm | |
| M'alegro que t'agradi massa la meva idea, vaig a mantenir-lo informat dels avenços del projecte de bon grau, gràcies pel seu interès! Hola, Carlo | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Set 28, 2015 7:26 pm | |
| Estic impacient de veure com evoluciona... | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dt Set 29, 2015 11:46 pm | |
| Hola Carlo, el model serà molt original i ja veig que el resultat serà molt bo, tens bones mans. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19510
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dc Set 30, 2015 5:33 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12353
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dc Set 30, 2015 6:11 am | |
| | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dc Set 30, 2015 10:08 am | |
| | |
|
| |
Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dg Oct 18, 2015 9:31 am | |
| Gràcies de nou a tots per les felicitacions !!!! Encara que una mica de treball lent en l'hidràulic tancat es va avançar i ara està gairebé acabat, encara no té un sostre a la cabina dels acobladors en els que hi ha dos més tancat més petit. Col·loqui unes fotos sobre l'estat actual del treball, i un en particular, vaig fer aquesta tarda un al costat sezzone pista 60 cm. col·locat en un prestatge de fusta contraxapada de 20 mm. per simular l'altura correcta en relació amb el bloqueig perquè tinc per cobrar l'interior del mòdul 15 mm. i segur que per aconseguir el que el quadrat dret a construir els dos canals (un tangent a una altra). Vaig saltar amplada del mòdul des de la vora dret de la taula a la línia que defineix el filferro de 60 cm. amplada disponible en el mòdul ..... ... la pista és deliberadament fora del cap del cilindre imaginari per donar un mínim de continuïtat visual a la línia de la pista .... Espero que la propera imatge retrata el correu tancada a la feina en el mòdul ..... gràcies per la teva atenció i et convido a la propera actualització ..... Hola, Carlo | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33801
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dg Oct 18, 2015 5:25 pm | |
| Estas fent molt bon treball. Això quedarà de meravella. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| |
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12353
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dg Oct 18, 2015 11:20 pm | |
| | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Oct 19, 2015 1:21 am | |
| Molt bonic. Detalls espècimens. BRAVO! Què tan preparada està la forma Mo.Mi. Quina norma té la intenció de treballar?
------------------------------------------------------------------------
Molto bello. Particolari esemplari. BRAVO ! Come verrà preparato il modulo Mo.Mi. Su quale standard intendi lavorare?
Perché questo modulo non è inserito nella sezione Italiana del Mo.Mi? Non la prendere come polemica, ma la sezione Mo.Mi. è divisa per stati o per gruppi... non per singole parti.
| |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19510
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Oct 19, 2015 3:04 am | |
| | |
|
| |
Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Oct 19, 2015 3:10 am | |
| Gràcies a totla, pels comentaris positius i estic molt content que els agradi !!! La norma té per objecte Mo.Mi. sense la part de tornada després de 60 cm i no de 90 cm. d'ample. per una longitud de 150 cm. @ Maxx: l'atenció va ser el meu error no escriure en l'italià, no havia pagat realment em pot combinar els fils hi ha problemes..... Hola, Carlo ----------------------------------------------------------------------------------- Grazie a tutti per i commenti favorevoli e sono veramente contento che vi piaccia!!! Lo standard è quello Mo.Mi. senza la parte di ritorno quindi su 60 cm e non su 90 cm. di larghezza. per una lunghezza di 150 cm. @ Maxx: è stata una mia svista non scrivere nella sezione italiana, veramente non ci avevo fatto caso, per me si possono accorpare le discussioni non ci sono problemi | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dt Oct 20, 2015 6:46 am | |
| Molt bona feina... algun dia espero veure'l en directe... | |
|
| |
Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dt Oct 20, 2015 7:59 am | |
| - ostman escrigué:
- Molt bona feina... algun dia espero veure'l en directe...
... Espero que algun dia jo també seré capaç de combinar mòduls italià i català, seria un gran gol aconsegueix .... Hola, Carlo | |
|
| |
Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dt Oct 27, 2015 8:46 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dt Oct 27, 2015 9:08 am | |
| | |
|
| |
Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Nov 09, 2015 10:58 pm | |
| | |
|
| |
Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dl Nov 09, 2015 11:43 pm | |
| ... Ara, el vern negre està llest, em vaig dirigir a l'edat parcialment tancada, ara només puc posar tot en la forma .....: Hola, Carlo | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" Dt Nov 10, 2015 12:08 am | |
| Aquest arbre és preciós! Bona feina també a les comportes! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal" | |
| |
|
| |
| Desfilada mòdul "El Canal" | |
|