TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Desfilada mòdul "El Canal" WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Desfilada mòdul "El Canal"

Ir abajo 
+7
MALLET73
Sisu
ostman
Olot
Mitjans
ut800035 (†)
Carlo61
11 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Set 28, 2015 7:41 am

Hola a tots, avui obro la discussió sobre el meu legislació mòduls Mo.Mi i jo parlant dels primers que s'adonen, és un tros de desfilada de la línia amb una longitud de 1,50 cm. per l'ample estàndard de 60 cm ..
Jo vaig optar pel contraxapat de bedoll de 18 mm. com l'estructura del mòdul de coixinet, mentre s'observa l'altura del cap del cilindre de 10 cm; Òbviament, amb aquesta mida Crec que estic en la vora és com la portabilitat en el meu cotxe com el pes (només el panell superior pesa al voltant de 10 kg.).
L'elecció de contraxapat de bedoll i el gruix augmentat respecte a la legislació, és el fet que vostè té un sòlid i restistente humitat, que en els llocs de mar és molt alta, i per tant evitar l'estructura svergolmenti com havia passat a mi amb escala H0.
En no trobar la fusta en una abordabile preu a les zones adjacents a casa meva, vaig haver de demanar d'una empresa en la província de Lecce, a Pulla, així que vaig haver d'esperar uns dies.
He utilitzat el temps dedicat a construir el primer accessori que farà que l'escena a la banda esquerra de la forma, una cadena hidràulic tancat que fiancheggerà la pista durant la major part de la longitud del mòdul, entre la pista i el teló de fons.
Les dimensions són de 18 cm. d'ample, 22 cm d'alçada i 13 cm. longitud ..... pot afermare és un bon canal de recollida i distribució d'aigua que va a esclavitzar, en el futur, una serradora, que per ara només serà de fusta d'emmagatzematge visible a la part dreta d'aquesta forma.

Fins a la data, el pany es veu així:

Desfilada mòdul "El Canal" 4gtab4


He utilitzat per a la construcció d'davanteres de 10 mm., Llautó perfilat de mida i forma variables i tires de fusta de til·ler per a ús aeromodellistico i / o navimodellisticoles rodes també per accionar els panys són de construcció pròpia amb el filferro de llautó de 0,8 mm. de diàmetre i raigs a la barra de coure de 0,6 mm. soldat .... és una mica de temps que no faig aquest tipus de treball de soldadura, em va prendre quatre hores de treball a realitzar de tres .....
En els propers dies vaig a construir l'estructura del mòdul, incloent la ranura al canal ..... Vaig a estar segur per mantenir-lo informat sobre la documentació fotogràfica .... bona nit a tots a ressentir !!!

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Set 28, 2015 9:13 am

O sigui mes o menys vols fer axó

Desfilada mòdul "El Canal" 2d9v11h
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Set 28, 2015 10:22 am

.....aquest és un dels que em vaig inspirar i vull jugar: Very Happy


Desfilada mòdul "El Canal" Image

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Set 28, 2015 10:56 am

M'agrada molt, Carlo! ok

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Set 28, 2015 6:18 pm

A mi també m'agrada la idea. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Set 28, 2015 6:36 pm

M'alegro que t'agradi massa la meva idea, vaig a mantenir-lo informat dels avenços del projecte de bon grau, gràcies pel seu interès! ok

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Set 28, 2015 7:26 pm

Estic impacient de veure com evoluciona...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDt Set 29, 2015 11:46 pm

Hola Carlo, el model serà molt original i ja veig que el resultat serà molt bo, tens bones mans.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDc Set 30, 2015 5:33 am

10 10 10 10 formidable formidable formidable formidable

ma si fa ??? carlo è grande, le cui mani !! Voglio essere grande come te

Seguo il tuo lavoro è fantastico !!

saluti

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDc Set 30, 2015 6:11 am

Tren genial applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDc Set 30, 2015 10:08 am

Tren Tren Tren
super12 super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDg Oct 18, 2015 9:31 am

Gràcies de nou a tots per les felicitacions !!!! ok
Encara que una mica de treball lent en l'hidràulic tancat es va avançar i ara està gairebé acabat, encara no té un sostre a la cabina dels acobladors en els que hi ha dos més tancat més petit.
Col·loqui unes fotos sobre l'estat actual del treball, i un en particular, vaig fer aquesta tarda un al costat sezzone pista 60 cm. col·locat en un prestatge de fusta contraxapada de 20 mm. per simular l'altura correcta en relació amb el bloqueig perquè tinc per cobrar l'interior del mòdul 15 mm. i segur que per aconseguir el que el quadrat dret a construir els dos canals (un tangent a una altra). Vaig saltar amplada del mòdul des de la vora dret de la taula a la línia que defineix el filferro de 60 cm. amplada disponible en el mòdul .....

Desfilada mòdul "El Canal" 11157d0

Desfilada mòdul "El Canal" 2nqe4np

Desfilada mòdul "El Canal" 2i27977

... la pista és deliberadament fora del cap del cilindre imaginari per donar un mínim de continuïtat visual a la línia de la pista ....
Espero que la propera imatge retrata el correu tancada a la feina en el mòdul ..... gràcies per la teva atenció i et convido a la propera actualització .....

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDg Oct 18, 2015 5:25 pm

Estas fent molt bon treball. Això quedarà de meravella. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDg Oct 18, 2015 6:51 pm

Fantàstica feina Carlo, a veure quin aspecte té quan estigui acabat super12 aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDg Oct 18, 2015 11:20 pm

Tren genial applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Oct 19, 2015 1:21 am

Molt bonic. Detalls espècimens. BRAVO!
Què tan preparada està la forma Mo.Mi. Quina norma té la intenció de treballar?

------------------------------------------------------------------------

Molto bello. Particolari esemplari. BRAVO !
Come verrà preparato il modulo Mo.Mi. Su quale standard intendi lavorare?

Perché questo modulo non è inserito nella sezione Italiana del Mo.Mi? Non la prendere come polemica, ma la sezione Mo.Mi. è divisa per stati o per gruppi... non per singole parti.

Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Oct 19, 2015 3:04 am

BRAvo!!! molto bello!!!

applaud applaud applaud applaud genial genial genial genial genial

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Oct 19, 2015 3:10 am

Gràcies a totla, pels comentaris positius i estic molt content que els agradi !!! bota
La norma té per objecte Mo.Mi. sense la part de tornada després de 60 cm i no de 90 cm. d'ample. per una longitud de 150 cm.
@ Maxx: l'atenció va ser el meu error no escriure en l'italià, no havia pagat realment em pot combinar els fils hi ha problemes..... tristonet Smile

Hola, Carlo
-----------------------------------------------------------------------------------

Grazie a tutti per i commenti favorevoli e sono veramente contento che vi piaccia!!!
Lo standard è quello Mo.Mi. senza la parte di ritorno quindi su 60 cm e non su 90 cm. di larghezza. per una lunghezza di 150 cm.
@ Maxx: è stata una mia svista non scrivere nella sezione italiana, veramente non ci avevo fatto caso, per me si possono accorpare le discussioni non ci sono problemi
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDt Oct 20, 2015 6:46 am

Molt bona feina... algun dia espero veure'l en directe...
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDt Oct 20, 2015 7:59 am

ostman escrigué:
Molt bona feina... algun dia espero veure'l en directe...

... Espero que algun dia jo també seré capaç de combinar mòduls italià i català, seria un gran gol aconsegueix .... bota

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDt Oct 27, 2015 8:46 am

Bona nit a tots, el treball continua avui vaig reunir i il·luminació provat vaig tancar perquè jo pogués posar en pràctica la segona coberta (la petita cabana en la branca). Encara he d'acabar el colorit i en alguns punts (portes) que vaig començar el procés per crear l'òxid en la superfície:




Desfilada mòdul "El Canal" 20151027_152557

Desfilada mòdul "El Canal" 20151027_152545

Desfilada mòdul "El Canal" 20151027_152808

....encara no s'ha col·locat en el formulari i ja un "escriptor" va aprofitar l'espai de la petita cabana per fer un escrit riuuu :

Desfilada mòdul "El Canal" 20151027_152757

Desfilada mòdul "El Canal" 20151027_152643

Desfilada mòdul "El Canal" 20151027_152731


..intanto un Alder Negre està prenent forma i després es col·loca al costat de la tancada ... per ara només sabem que serà l'altura de 50 cm .:

Desfilada mòdul "El Canal" 20151027_153953

Desfilada mòdul "El Canal" 20151027_153853

Va prendre forma fins i tot l'esquelet de la forma, però no ho he fet perquè estic muntatge de fotografies en estoc i l'última vegada que vaig estar allà vaig tenir amb mi fins i tot el seu telèfon mòbil per fer fotos .... serà la meva primera preocupació Quato ells i publicar-los ..... Wink

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDt Oct 27, 2015 9:08 am

Tren Desfilada mòdul "El Canal" 14ya4hyDesfilada mòdul "El Canal" 14ya4hyDesfilada mòdul "El Canal" 14ya4hy genial

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Nov 09, 2015 10:58 pm

TramBlau escrigué:
Tren Desfilada mòdul "El Canal" 14ya4hyDesfilada mòdul "El Canal" 14ya4hyDesfilada mòdul "El Canal" 14ya4hy genial

Pere

.... Gràcies !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDl Nov 09, 2015 11:43 pm

... Ara, el vern negre està llest, em vaig dirigir a l'edat parcialment tancada, ara només puc posar tot en la forma .....:

Desfilada mòdul "El Canal" 119xbx2

Desfilada mòdul "El Canal" Hx6oao

Hola, Carlo



Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitimeDt Nov 10, 2015 12:08 am

Aquest arbre és preciós! Bona feina també a les comportes!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Desfilada mòdul "El Canal" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desfilada mòdul "El Canal"   Desfilada mòdul "El Canal" I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Desfilada mòdul "El Canal"
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Nou mòdul
» modul de pas mallet73
» mòdul Molins de rei
» mòdul momi riu Ebre
» El mòdul "silenciòs" del Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: