TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)

Ir abajo 
+3
Mitjans
ut800035 (†)
TramBlau
7 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 2:41 am

Mitjans escrigué:
Anar més lluny és que ja et surti muntat!  riuuuu

Aprendre més de l'AutoCAD, no sé utilitzar-lo prou, faig els dibuixos que són molt elementals, m'agradaria poder veure el que faig en 3D per poder ajustar-me millor, no sé ajuntar les peces per fer una prespectiva del conjunt, encara que amb el que he après de moment me'n surto prou bé.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 3:40 am

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 4:10 am

A primer cop d'ull fa molta patxoca...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 10:50 am

Ja he començat a recopilar les pintures que necessito, de moment he comprat la pintura exterior Acualux setinat núm 838 caoba, és una mica clar i tendre que enfosquir amb negre Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 2wcr6epPlànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 33vbzvcl'interior no es com va, en principi crec que li posaré un vernís amb una mica de color, he de fer més proves a veure que colors vaig escollint

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 6:00 pm

Al meu parer, el que pot quedar millor a l'interior és un vernís que mostri el color de la fusta, i potser el sostre pintat de blanc.

Per el color exterior, m'agrada perquè el trobo bastant aproximat. Però potser podries enfosquir amb marró fosc. A mi em va costar molt de trobar el to a base de barrejar pintures. Malauradament d'això fa molts anys i no vaig anotar les pintures utilitzades. Crec recordar que vaig partir d'un marró semblant a aquest, que vaig suavitzar amb un rosa format de blanc amb unes gotes de vermell, corregit amb un groc, enfosquit amb un marró... però no em facis cas perquè potser que la memòria m'estigui fallant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 8:26 pm

Fa uns anys vaig trobar un article que parlava de les barreges de colors, i una cosa important que comentava era de no aclarir amb blanc i enfosquir amb negre perquè quedava un color brut i apagat. Cal fer-ho amb els complementaris, per exemple, per enfosquir un marró, potser cal una mica de blau,  o per aclarir-lo, una mica de groc.  Això cal anar provant-ho, però és una tècnica que funciona molt bé. Si ens fixem en les paletes CMYK que trobem a l'ordinador (en algun programa, no en tots), sempre hi ha una combinació dels bàsics més el negre, tot i que aquest últim deu ser per a donar el to definitiu quan ja quasi el tenim.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 I_icon_minitimeDv Des 04, 2015 9:45 am

El tema de modificar un color no és un tema fàcil, de moment provaré amb tres tons, blau, verd i negre ia veure que surt.
Estic pensant en obrir un nou post per aquest cotxe AB 57 de CFGC, crec que serà més apropiat

https://trenscat.forosactivos.net/t1971-cotxe-ab-57-de-cfgc#53165

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Retrete de cotxe de passatge
» Primera incursió al món de la fusta. .. cotxe Martorell
» Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: