NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) | |
|
+3Mitjans ut800035 (†) TramBlau 7 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 2:41 pm | |
| - Mitjans escrigué:
- Anar més lluny és que ja et surti muntat!
Aprendre més de l'AutoCAD, no sé utilitzar-lo prou, faig els dibuixos que són molt elementals, m'agradaria poder veure el que faig en 3D per poder ajustar-me millor, no sé ajuntar les peces per fer una prespectiva del conjunt, encara que amb el que he après de moment me'n surto prou bé. Pere | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 3:40 pm | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 4:10 pm | |
| A primer cop d'ull fa molta patxoca... | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 10:50 pm | |
| Ja he començat a recopilar les pintures que necessito, de moment he comprat la pintura exterior Acualux setinat núm 838 caoba, és una mica clar i tendre que enfosquir amb negre l'interior no es com va, en principi crec que li posaré un vernís amb una mica de color, he de fer més proves a veure que colors vaig escollint Pere | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dv Des 04, 2015 6:00 am | |
| Al meu parer, el que pot quedar millor a l'interior és un vernís que mostri el color de la fusta, i potser el sostre pintat de blanc.
Per el color exterior, m'agrada perquè el trobo bastant aproximat. Però potser podries enfosquir amb marró fosc. A mi em va costar molt de trobar el to a base de barrejar pintures. Malauradament d'això fa molts anys i no vaig anotar les pintures utilitzades. Crec recordar que vaig partir d'un marró semblant a aquest, que vaig suavitzar amb un rosa format de blanc amb unes gotes de vermell, corregit amb un groc, enfosquit amb un marró... però no em facis cas perquè potser que la memòria m'estigui fallant. | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dv Des 04, 2015 8:26 am | |
| Fa uns anys vaig trobar un article que parlava de les barreges de colors, i una cosa important que comentava era de no aclarir amb blanc i enfosquir amb negre perquè quedava un color brut i apagat. Cal fer-ho amb els complementaris, per exemple, per enfosquir un marró, potser cal una mica de blau, o per aclarir-lo, una mica de groc. Això cal anar provant-ho, però és una tècnica que funciona molt bé. Si ens fixem en les paletes CMYK que trobem a l'ordinador (en algun programa, no en tots), sempre hi ha una combinació dels bàsics més el negre, tot i que aquest últim deu ser per a donar el to definitiu quan ja quasi el tenim. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dv Des 04, 2015 9:45 pm | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) | |
| |
| | | | Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) | |
|