| Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) | |
|
+3Mitjans ut800035 (†) TramBlau 7 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dv Oct 09, 2015 4:21 am | |
| Unes quantes modificacions en els plànols inicials permeten fer aquests altres dos models Tampoc és que calgui modificar moltes altres coses en els planells per a la resta de models, bàsicament entre els dos models fet estan la major part de les peces per a la resta de cotxes dels que l'Amadeu mè va donar la informació. Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dv Oct 09, 2015 7:10 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dv Oct 09, 2015 8:05 am | |
| S'intenta , cal ser estalviador, ja saps que quan es porta a tallar, et cobren per minuts, cal procurar fer un mínim de taulers, mínim de temps de preparació a la màquina i que el làser no viatge molt sense tallar, a més pel transport és mes facil Pere | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Ds Oct 10, 2015 8:44 am | |
| Felicitacions Pere, ens has demostrat que amb voluntat i ganes tothom pot aconsseguir les seves fites. Te molt de mèrit aprendre l'Autocad, pero el més important és fer servir l'enginy i provar de fer coses noves. Espero impacient veure els resultats finals. | |
|
| |
| |
| |
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Oct 22, 2015 6:48 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Oct 22, 2015 7:59 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Ds Nov 14, 2015 7:28 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Ds Nov 14, 2015 9:57 am | |
| Doncs a recuperar-se aviat, Pere, que hi ha molta feina per davant! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Ds Nov 14, 2015 10:32 am | |
| Igualment! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Ds Nov 14, 2015 10:52 am | |
| Gràcies, no és res important, m'han dit que tinc la mateixa lesió que Mesi, però res mes la mateixa lesió, de la resta res. Ja porto tres setmanes de repòs, a veure que em diuen aquest dilluns, estic fart de gel i Voltaren. A tallar amb làser prefereixo no anar en cotxe, el metro de Glòries està a escassos 50 metres i és una zona que m'és complicat d'aparcar, com les fustes ja les tinc des de fa dies en que em diguin que puc forçar a caminar em vaig a tallar Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dc Des 02, 2015 7:20 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dc Des 02, 2015 7:34 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dc Des 02, 2015 7:56 am | |
| Ui Amadeu, això no ha de ser res ràpid, el preparar alguna cosa en AutoCAD no m'està sent molt dificil encara que requereix el seu temps, primer fer les peces de tot el conjunt i després cal anar mirant com fer-les encaixar perquè quedin ben subjectes i li donin fortalesa, i aquesta part ha estat molt complicada, he hagut de buscar moltes construccions, veure com les desenvolupaven i intentar adaptar aquesta tecnica a aquesta construcció, són moltes hores davant de l'ordinador, a més tu ja em vas donar molta feina feta, i ho únic que he fet ha estat la part de la fusta, encara falta el llautó
Pere | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dc Des 02, 2015 7:57 am | |
| Amadeu, enlloc d'acomolexar-te, per què no proves algun dia alguna tècnica d'aquestes? Veient el que ha fet en Pere, aprenent autocad amb tutorials, no veig res imposible .
Pere, es veu que hi ha una feinada per davant, però també és veuen uns encaixos molt bons, que et facilitaran la feina. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dc Des 02, 2015 8:02 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dc Des 02, 2015 8:30 am | |
| Nois, em trec el barret, jo ni em plantejaria aprendre això, massa ordinador. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dc Des 02, 2015 9:00 am | |
| - TramBlau escrigué:
- Ui Amadeu, això no ha de ser res ràpid, el preparar alguna cosa en AutoCAD no m'està sent molt dificil encara que requereix el seu temps, primer fer les peces de tot el conjunt i després cal anar mirant com fer-les encaixar perquè quedin ben subjectes i li donin fortalesa, i aquesta part ha estat molt complicada, he hagut de buscar moltes construccions, veure com les desenvolupaven i intentar adaptar aquesta tecnica a aquesta construcció, són moltes hores davant de l'ordinador, a més tu ja em vas donar molta feina feta, i ho únic que he fet ha estat la part de la fusta, encara falta el llautó
Pere Sé qui hi ha moltes hores que no es veuen. Jo havia fet alguna cosa amb Autocad molt al principi. Llavors treballava amb Autocad 12, que era el primer que tenia opcions en 3D. - Mitjans escrigué:
- Amadeu, enlloc d'acomolexar-te, per què no proves algun dia alguna tècnica d'aquestes? Veient el que ha fet en Pere, aprenent autocad amb tutorials, no veig res imposible .
... Si, com deia, ja havia fet alguna cosa. Però d'això fa molts anys. Ja hi tornaré quan torni a fer trens. Ara per ara, he d'acabar el circuit, i tant de bo es pogués fer per ordinador !!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dc Des 02, 2015 9:15 am | |
| Aprendre per fer el que jo estic fent és molt bàsic, és més difícil el Photoshop, encara que confesso que no em aniria gens malament un petit curs per poder arribar una mica més lluny
Pere | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 2:23 am | |
| Anar més lluny és que ja et surti muntat! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 2:41 am | |
| - Mitjans escrigué:
- Anar més lluny és que ja et surti muntat!
Aprendre més de l'AutoCAD, no sé utilitzar-lo prou, faig els dibuixos que són molt elementals, m'agradaria poder veure el que faig en 3D per poder ajustar-me millor, no sé ajuntar les peces per fer una prespectiva del conjunt, encara que amb el que he après de moment me'n surto prou bé. Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 3:40 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 4:10 am | |
| A primer cop d'ull fa molta patxoca... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 10:50 am | |
| Ja he començat a recopilar les pintures que necessito, de moment he comprat la pintura exterior Acualux setinat núm 838 caoba, és una mica clar i tendre que enfosquir amb negre l'interior no es com va, en principi crec que li posaré un vernís amb una mica de color, he de fer més proves a veure que colors vaig escollint Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) Dj Des 03, 2015 6:00 pm | |
| Al meu parer, el que pot quedar millor a l'interior és un vernís que mostri el color de la fusta, i potser el sostre pintat de blanc.
Per el color exterior, m'agrada perquè el trobo bastant aproximat. Però potser podries enfosquir amb marró fosc. A mi em va costar molt de trobar el to a base de barrejar pintures. Malauradament d'això fa molts anys i no vaig anotar les pintures utilitzades. Crec recordar que vaig partir d'un marró semblant a aquest, que vaig suavitzar amb un rosa format de blanc amb unes gotes de vermell, corregit amb un groc, enfosquit amb un marró... però no em facis cas perquè potser que la memòria m'estigui fallant. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) | |
| |
|
| |
| Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) | |
|