NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava | |
|
+8Martyn jordi Maxx_Rivoli MALLET73 TramBlau Olot Sisu alejandro sasplugas 12 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dt Set 13, 2016 4:08 am | |
| automotor adft5 mallet73 | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dt Set 13, 2016 8:19 pm | |
| Realment feien coses que ara ens serien impensables... riscos laborals, etc, etc... | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dc Set 21, 2016 7:02 am | |
| - alejandro sasplugas escrigué:
- No tinc fotos, pero et puc dir que vaig partir dels bogies motoritzats del tranvia americà que son mes baixets que els normals,i porten la subjecciò al damunt, llavors vaig modificar el terra del coche , i vaig aixecar la zona on s`allotgen els bogies sols tallant les potes dels seients d`aquesta part el interiorisme va quedar prou bè , llavors un foradet al centre del pasadis i el bogie queda subjectat. evidentment ajudat de alguns reforços per que el conjunt sigui prou rigid.
Si vols podria pendre alguna foto dels detalls , pero auria de ser d`aqui uns dies.
Alexandre, Perdona que insisteixi Alexandre. Estic fent proves amb el mateix motor que vas fer servir tu i perquè quedi a una alçada correcta he de tallar el terra del vagó, i per tant tallar-lo bastant perquè el bogie pugui girar a dins. Tu dius que només vas haver de tocar una mica les potes dels seients?. I un forat al pis per fixar el bogie?. No em quadra això que dius, no m'ho puc imaginar. No et va quedar l'automotor molt aixecat del terra?. Ho sento si et bombardejo a preguntes però m'he quedat encallat. A més, volia posar el motor al davant i com que la cabina és estreta no m'hi cap perquè hauria de tallar el terra i no giraria suficient. A veure si em pots donar un cop de mà. Gràcies. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dc Set 21, 2016 7:44 am | |
| | |
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dc Set 21, 2016 7:55 am | |
| | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dc Set 21, 2016 7:58 am | |
| | |
| | | alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dc Set 21, 2016 9:57 am | |
| Bè segurament no en vaig explicar prou bè. El terra de on van els 2 bogies el vaig treure totalment llavors vaig colocar els motors sota la carroseria a la alsada desitgada , aixo dona la mida per construir un caixò que simularà on va el motor del vehicle , pero que enrealitat subjecte el bogie ,donant la amplada suficient perque pugui girar. Despres veiem el espai que quede lliure i refarem el terra que varem treure. i es aqui on sols caldria tallar les potes del seients per igualar los amb el reste del vehicle
Ja sè que es una mica rollo pero si vols aquest cap de setmana faig unes fotos detallades i te les faig arribar
Alexandre | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dc Set 21, 2016 2:42 pm | |
| Una imatge val més de mil paraules (proverbi xinès). Segur que amb l'imatge quedarà més clar.
Ara per ara jo m'imagino el terra sobre-elevat per la part a on s'ha d'allotjar el nou bogi-motor, formant una mena de caixó dintre del que va el bogi. Aquest caixó és el que ha de donar la mida d'alçada del vehicle, i la folgança necessària per a permetre tots els moviments del bogi. Entenc també que la mida d'alçada del caixó sobre el terra normal no resulta pas més alta que les potes dels bancs interiors.
És això, Alexandre?
| |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dj Set 22, 2016 2:43 am | |
| És un truc habitual en altres escales... amagar coses a dins de la caixa... | |
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dj Set 29, 2016 7:03 am | |
| Sisu, dispensam que no he seguit el fil on explicar la ubicaciò del motor , pero he tingut uns dies molt dolents i no he pogut seguirte. de tots modos poc apoc reprenc la vida normal. si et fa falta algun aclariment aqui estic.
Veig que nomes poses un motor, jo tambè ho vaig provar i va ser un fracas , amp prou feines tiraba pel plà , la rampa ni provar ho , i jo volia que podes tirar al menys de un furgò. ara amb dos es tot un jabato i n`estic molt content.
Alexandre | |
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dv Set 30, 2016 9:01 pm | |
| Hola Alexandre. No em plantejava dos motors per cost i complexitat. No tinc circuit per fer proves, només un tortell i no he provat res. L'intenció és estirar un vagó, si no va no vull gastar-me 100€ amb un motor extra, així que potser ho desmuntaré tot i suspendré el projecte. Encara sóc a temps de reciclar motor i trossos dels vagons per si un dia vull fer una altra cosa. Gràcies. | |
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dg Oct 02, 2016 6:13 am | |
| Em sap greu haver ferte desistir del teu projecte, pero el que vaig dir es ben cert , encara que , seguint la meva teoria per tots coneguda, poder si la part del automotor damunt del bogie motor la converteixes en furgò i li poses una bona dosis de plom la adherencia millorara molt i pel pla en sortirias prou bè . Enfi es la teva decisiò.
Alexandre. | |
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dg Oct 02, 2016 6:31 am | |
| Encara no he desistit, de moment l'automotor en pla funciona, miraré de posar plom dins de la cabina que és on hi ha el motor perquè pugui estirar el vagó correu. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava | |
| |
| | | | Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava | |
|