El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Els sostres ja estan gairebé acabats, han costat una mica de fer en ser els dos desmuntables, el del cotxe remolc surt sencer i el del cotxe motor s'aixeca la zona del centre.
Pere
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo Ds Set 10, 2011 1:03 am
Li queda cosa d'una setmana de treball per deixar-lo totalment acabat, quan torni de Terol li donaré l'última empenta
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo Ds Set 10, 2011 3:23 am
Fantàstic, a més el só molt aconseguit. No més una petita queixa , amb més llum es podria admirar millor la teva feïma, o poder és la òptica de la càmara. Felicitats.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Fantàstic, a més el só molt aconseguit. No més una petita queixa , amb més llum es podria admirar millor la teva feïma, o poder és la òptica de la càmara. Felicitats.
Si tens raó, però permet veure la il luminació interior molt bé. Són coses dels soterranis, i més llum en aquesta zona de moment no penzo posar, el vídeo quedarà molt millor a casa de Josep amb llum natural.
Pere
Jbmarcos Trenjardinaire
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
Si tens raó, però permet veure la il luminació interior molt bé. Són coses dels soterranis, i més llum en aquesta zona de moment no penzo posar, el vídeo quedarà molt millor a casa de Josep amb llum natural.
Pere
Segur, i feu fotos que mereix una capçalera de foro però ja. Jo tenia el mateix problema amb un circuït escala H0 al soterrani, algun dia us explicaré el que va passar amb aquest circuït i les més de 200 peces de Renfe que tenia , però tenia una làmpada d'obra de 300w que semblava que hagués sortit el sol, no són gaire cares i encara que gasten molt tampoc no es tracta de tenir-les tot el dia encesses.
Fotos, fotos.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo Dg Oct 09, 2011 2:02 am
Ja estan els dos tramvies de Baiona totalment acabats, el proper vídeo i fotografies són les que es facin a casa de Josep. Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo Dg Oct 09, 2011 2:04 am
Enhorabona, Pere.
Aquest fet encara fa venir més impaciència per el dia 12.
Per cert, deurà ser l'única vegada que veurem junt tot el material que has fet d'aquesta companyia, oi?
Gràcies Pep, no la coneixia. La resina és una cosa que m'agradaria saber treballar, crec que pot arribar a ser interessant, però no tinc ni idea de com fer motlles de resina.
Pere
Olot Mestre d'obres
...La resina és una cosa que m'agradaria saber treballar, crec que pot arribar a ser interessant, però no tinc ni idea de com fer motlles de resina. ...
Pere, com que jo també tinc aquesta curiositat, vaig buscar per internet i he trobat algunes coses interessants. Les he posat a aquest nou fil per a separar temes.