TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Tren-tram Baiona Vigo

Ir abajo 
+7
VAY
E4lok
tram47
peps
Olot
ut800035 (†)
TramBlau
11 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDj Maig 13, 2010 10:14 am


He hagut d'obrir un nou compte a YouTube, avui no m'ha permès obrir el meu antic canal per problemes amb el meu antic correu electrònic el qual em oblideu de canviar
Els cables d'acer que gestionen la portes són de 0,2 mm. quedo al.lucinat de la meva nova càmera, l'anterior també se'm malbé. Espero tenir totes les portes operatives per a finals de la setmana que ve.
Pere


Editat per darrera vegada per TramBlau el Dj Maig 13, 2010 10:21 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDj Maig 13, 2010 10:20 am

Realment aquesta càmera dóna mol millor definició.

I les portes, una meravella.

Potser seria interessant veure una mica més el mecanisme, el motor... Per a mi continua essent un misteri entendre com ho fas.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDj Maig 13, 2010 10:30 am

De moment a mà, no porta motors per a les portes, s'acciona amb palanques.
Si et fixes en el centre del tramvia hi ha dos cables d'acer, que corren per dins d'un tub de llautó.


La persona que rebrà aquests tramvies ara no vol que portin motors les portes, que no seria cap problema en posar-los, es posen al centre, a sobre de les portes centrals

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDj Maig 13, 2010 10:32 am

Misteri aclarit !

Moltes gràcies.

Abans de que els entreguis, els veurem a córrer?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDv Maig 14, 2010 5:55 am

És clar que si Amadeu, abans d'entregar-li donarem unes quantes voltes.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDl Ago 16, 2010 7:36 am

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 2010081669357

Ja gairebé està acabat, falta posar dibuixos i rètols.
A la motorització em falten el cargol sens fi i el pinyó dels dos motors que m'estan costant de localitzar, i en les mànegues els enganxalls ràpids que estan per microfusió, i com estan de vacances no els tindré fins al setembre.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDl Ago 16, 2010 9:05 am

Et queda molt be i les portes és un invent fantastic Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 368666 Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 368666 Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 368666 Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 368666


Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 462324 SALUTACIONS Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 462324
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDl Ago 16, 2010 9:37 am

TramBlau escrigué:
Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 2010081669357

Ja gairebé està acabat, falta posar dibuixos i rètols.
A la motorització em falten el cargol sens fi i el pinyó dels dos motors que m'estan costant de localitzar, i en les mànegues els enganxalls ràpids que estan per microfusió, i com estan de vacances no els tindré fins al setembre.
Pere

Bona nit.

Jo treballe a una empresa que fabrica motorreductors i tenim una secció de decoletatge, així que si em dius el que estàs cercant, potser que tinguem algo igual o simil.lar.

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDl Ago 16, 2010 10:14 am

VAY t'he deixat un missatge privat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDv Ago 20, 2010 2:26 am



Són les primeres proves de funcionament, els engranatges no funcionen molt correctament, haver si VAI té o haver si puc localitzar uns, o els bogies si que funcionen a la perfecció en un radi tan petit, tenen un gir perfecte.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDv Ago 20, 2010 4:18 am

Bona vesprada:

He fet una mirada als pinyonets que tinc per casa, però no he trovat res adequat. Quant torne a la feina el proper dia 30 podré mirar al decoletatge i al magatzem a veure si trove alguna cosa que s'adapte al que em vas comentar.

Em vas dir també que tenies uns reductors de CHAVES, però que tenien molt de joc i es desengranaven les rodes dentades. He estat mirant a la pàgina web i n'hi han tres o quatre tipus diferents. Quin es el que tu utilitzes?? Alguns d'ells em resulten molt coneguts...

Crec que també em vas dir que els motors que utilitzaves no eren a 24V. Et serveixen motors a 12V? Estic pensant en una combinació d'un motor Mabuchi a 12V, que ja te el sinfín de llautó i una roda helicoidal de plàstic, (POM10CF), que pot anar-te be. L'únic problema sería l'eix per a les rodes, que hauria d'ésser una mica especial i s'hauria de mecanitzar per a acolpar-lo a la roda helicoidal.

Ja em dius alguna cosa. Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 8:22 am

Sinfín amb el diámetre interior que em vas dir no es possible aconseguir-lo. Es un diàmetre "extrany". El diàmetre estàndar més proper es de 2mm. Els pinyons son de plàstic, així que el diàmetre interior el pots adaptar fàcilment.

Tinc tres conjunts de motor de 12V amb sinfín i pinyó que pense poden servir-te. Demà et passaré unes fotos i si creus que et poden servir tels envie i fas les proves.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 9:07 am

Gràcies, si envia'm les fotos i les mesures.
Dels motors amb disinfin i engranatge també m'interessen, a veure com són.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDj Set 02, 2010 7:08 am

Bona vesprada:

Tramblau, et pose ací les fotos del material que tinc preparat per a tu.

Passam la direcció per privat i t'ho envie per a que proves.

Una vegada ho tingues, si necessites qualsevol dada sobre els sinfins, pinyons, motors, etc, me la demanes i te la passe.

Jo pense que et pot servir i el tamany dels motors no deu ser un problema per a aquesta escala, (a una de les fotos pots comparar el tamany d'un dels motors amb unes rodes de 24'5mm de BACHMANN).

Veuràs que he agrupat les combinacions de motor amb sinfín i pinyó amb unes lletres: C, V i K. No pots intercanviar els components; cada motor+sinfín te el seu pinyó.

Combinació C

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 P9022716

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 P9022717

Combinació V

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 P9022718

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 P9022721

Combinació K

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 P9022728

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 P9022727

Comparativa motor/rodes Ø24'5mm

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 P9022729
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDj Set 02, 2010 7:42 am

Ho trobo genial

Pere, molt apropiat per els teus tramvies. Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 637668
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDj Set 02, 2010 9:15 am

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Motor1m

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Motor2d

Lluis, com t'he dit, aquests són els motors del tramvia de Baiona, i l'engranatge que es gasta és el de l'eix de les rodes. L'engranatge amb el disinfin escassament penetra com a molt 0,5 mm. el resultat és que després de la primera volta al circuit de 30 metres es converteix en politja l'engranatge de l'eix Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 792478
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDg Set 05, 2010 7:43 pm

Hola Lluis.

Benvingut al forúm m´agrada el teu vircuit a la terrasa.Bona manera d´aprofita l´espai.



Molt bon material , i tambe molt apropiat pels tramvies del Pere.

Pels teus comentaris puc deduir que motors ja porten el seu sinfi. podrias dirme el diametre dels pinyons ó el nombre de dents, i el modul.

Si tens algun ducte no ductis em preguntar.

Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDt Set 07, 2010 7:04 am

Bona vesprada.

La informació que demanava BANTREN:

Per a la combinació C = Z18 M0'5
Per a la combinació V = Z27 M0'6
Per a la combinació K = Z18 M0'5

Efectivament els motors ja tenen el sinfín enfil·lat, però els puc aconseguir solts.

Per cert Pere, (Tramblau), fins el dijous no podré dur el paquet a Correus. Sento no poder-ho fer abans.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDt Set 07, 2010 8:46 am

Gràcies,
ja passarem números després.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDc Set 08, 2010 10:07 am



Hola Lluis

Gracias per per la esposta.

Jo estic buscan una roda de dens rectes de M0,6 i 24 mm de diàmetre.

Per casualitat tens rodes dáquetes mides?

Fis aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDl Set 13, 2010 4:03 am

Des-de'l dijous estem en festes del poble. Demà torne a la feina, així que et miraré el que em demanes.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDl Set 13, 2010 7:32 am

Gràcies, el tren estarà aquí quiet esperant, t'asseguro que no es mourà.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDl Set 13, 2010 8:18 am

Pere, el teu material el vaig enviar el passat dijous, així que no trigarà en arrivar-te. Espere que el pugues fer servir i vaja bé.

El missatje d'abans era per En Josep, que em preguntava per unes rodes dentades.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDl Set 13, 2010 8:48 am

Ah, no passa res, són moments que un té més divertits que altres, els espero amb ganes a veure si ja funciona d'una vegada.

En relació amb la grava Amadeu t'ha donat una solució molt bona, les de les carreteres és la millor amb diferència, l'altra soluión és anar a comprar garbancillo a qualsevol casa de material per a la construcció
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitimeDt Set 14, 2010 8:47 am

bantren escrigué:


Hola Lluis

Gracias per per la esposta.

Jo estic buscan una roda de dens rectes de M0,6 i 24 mm de diàmetre.

Per casualitat tens rodes dáquetes mides?

Fis aviat Josep

He estat mirant i tinc el que demanes. Diàmetre 24, mòdul 0'6 i 38 dents.

Son de plàstic i havia fet una foto, però per un error meu no la puc posar avuí. Demà al vespre pujaré la foto per a que vegis com es la roda dentada i ja em diràs si et serveix.

Si no es indiscreció... Per a que la faràs servir?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tren-tram Baiona Vigo   Tren-tram Baiona Vigo - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tren-tram Baiona Vigo
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» projecte tren-tram
» Tram de manteniment
» Truck Tram Blau en 3D
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» TRAM Milano escala G 1/27 Brass

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: