TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
figuretes preiser - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

figuretes preiser

+2
jaume
MALLET73
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

figuretes preiser - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 16, 2015 3:36 am

Li he fet els últims retocs abans de deixar-ho com acabat, el color de la gorra és l'únic que no em convenç

figuretes preiser - Página 2 2e0tzpy

figuretes preiser - Página 2 5djl0x

figuretes preiser - Página 2 2h2l5br

figuretes preiser - Página 2 2yttch1

figuretes preiser - Página 2 1zqfuxg

els ulls i els llavis estan una mica deformats per la pintura original que no està gens bé, no la vull tocar per no espatllar les faccions

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 16, 2015 3:49 am

El que t'ha quedat be de veritat és el cul.

riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 16, 2015 7:30 am

Ja que hi ha tota mena de personatges per als nostres circuits, jo rebindico el caganer riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 16, 2015 2:17 pm

Gairebé m'enviï una a Itàlia. Aquí no estem acostumats a aquest tipus de figura. Estic segur que crearia la curiositat!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 16, 2015 9:21 pm

Maxx_Rivoli escrigué:
Gairebé m'enviï una a Itàlia. Aquí no estem acostumats a aquest tipus de figura. Estic segur que crearia la curiositat!

https://www.google.es/search?q=caganers&biw=1440&bih=773&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=QRu6VODJDoW6UcaKhHA&sqi=2&ved=0CD4QsAQ

com és una tradició dels pessebres hi han de molts tipus..!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 17, 2015 2:26 am

Maxx_Rivoli escrigué:
Aviat faré rèpliques, cosa d'un mes començaré a fer-les, primer he d'acabar de prepara els semàfors per fer més motlles.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 01, 2015 9:19 am

figuretes preiser - Página 2 33n9qtw

Avui he començat a fer rèpliques del caganer, els portés a Molins perquè els veieu el dissabte al matí

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 01, 2015 10:16 am

Quina pudor !

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 01, 2015 11:07 am

Doncs vull repartir l'olor, els vull utilitzar per fer intercanvi, però bé encara he de fer més i pintar-los.figuretes preiser - Página 2 6gydci

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 05, 2015 8:59 am

figuretes preiser - Página 2 4r3zid

figuretes preiser - Página 2 Desplg

falta res més uns petits detalls d'acabat per demà i el dissabte al matí us els presenta

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 05, 2015 12:35 pm

Però, quants?
Un equip de futbol de cagadores?
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 17, 2015 4:03 am

Aquest matí he rebut un paquet de Catalunya.
(Té l'obligació d'escriure ve d'Espanya?)

Dins vaig trobar una agradable sorpresa. Immediatament em vaig posar en el nostre grup italià i crea molta curiositat. A Itàlia no hi ha cagatore caràcter i és difícil d'entendre. Diguem per ara que molts pensen utilitzar en pistes com la persona que fa caca en algun lloc.

figuretes preiser - Página 2 Jhv3te

figuretes preiser - Página 2 E81pio

La meva impressió és bona. Els canvis observats en persona. El treball realitzat és gran.
Vaig donar el cagatore a la nostra Associació. Això presentarà a totes les sortides del grup juntament amb els nostres models.

Gràcies PEDRO!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 17, 2015 4:11 am

Maxx_Rivoli escrigué:
...A Itàlia no hi ha cagatore caràcter i és difícil d'entendre. Diguem per ara que molts pensen utilitzar en pistes com la persona que fa caca en algun lloc...

És exactament la funció del caganer. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 17, 2015 6:36 am

Veig que t'ha agradat, és un treball totalment artesanal, no hi ha una altra figura com aquesta de cap marca, és un model únic i tu tens una de les 9 firuras que he fet moment
També anava un pernil al costat del caganer, espero que tot arribés bé   ok

En la correspondència millor posar España, a Catalunya encara no som independents en correus millor posar-ho tot en castellà, (español), o són capases de dir que no ho entenen i t'ho tornen nose

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 17, 2015 12:20 pm

La figura em va agradar molt. Gran treball. També és molt bonic pernil que vaig posar fotos al nostre grup de Facebook.
BRAVO !!!!

Són figures emergents cagatori una mica a tot arreu. Els alemanys també fan servir el sistema tant la bona sort. No puc dir si hi haurà altres oportunitats, però estic molt content de tenir el seu cagatore caràcter. Aquesta serà fidel company de tots els nostres esdeveniments futurs.

Si vostè vol vendre altres models diuen em pregunto si alguns del nostre grup italià interessat a comprar.

Afanya't per fer la independència d'Espanya. Vostè no necessita ser part de diferents nacions. És només que vostè té control sobre el seu correu i ... fins i tot en els seus trens.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 17, 2015 9:21 pm

No puc entrar al seu facebook, no sé que passa que alguna cosa no funciona bé

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: figuretes preiser   figuretes preiser - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

figuretes preiser
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2