| figuretes preiser | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dv Gen 16, 2015 3:36 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dv Gen 16, 2015 3:49 am | |
| El que t'ha quedat be de veritat és el cul. | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dv Gen 16, 2015 7:30 am | |
| Ja que hi ha tota mena de personatges per als nostres circuits, jo rebindico el caganer Pere | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dv Gen 16, 2015 2:17 pm | |
| Gairebé m'enviï una a Itàlia. Aquí no estem acostumats a aquest tipus de figura. Estic segur que crearia la curiositat! | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dv Gen 16, 2015 9:21 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: figuretes preiser Ds Gen 17, 2015 2:26 am | |
| - Maxx_Rivoli escrigué:
- Gairebé m'enviï una a Itàlia. Aquí no estem acostumats a aquest tipus de figura. Estic segur que crearia la curiositat!
Aviat faré rèpliques, cosa d'un mes començaré a fer-les, primer he d'acabar de prepara els semàfors per fer més motlles. Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dg Feb 01, 2015 9:19 am | |
| Avui he començat a fer rèpliques del caganer, els portés a Molins perquè els veieu el dissabte al matí Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dg Feb 01, 2015 10:16 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dg Feb 01, 2015 11:07 am | |
| Doncs vull repartir l'olor, els vull utilitzar per fer intercanvi, però bé encara he de fer més i pintar-los. Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dj Feb 05, 2015 8:59 am | |
| falta res més uns petits detalls d'acabat per demà i el dissabte al matí us els presenta Pere | |
|
| |
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dj Feb 05, 2015 12:35 pm | |
| Però, quants? Un equip de futbol de cagadores? | |
|
| |
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dt Feb 17, 2015 4:03 am | |
| Aquest matí he rebut un paquet de Catalunya. (Té l'obligació d'escriure ve d'Espanya?) Dins vaig trobar una agradable sorpresa. Immediatament em vaig posar en el nostre grup italià i crea molta curiositat. A Itàlia no hi ha cagatore caràcter i és difícil d'entendre. Diguem per ara que molts pensen utilitzar en pistes com la persona que fa caca en algun lloc. La meva impressió és bona. Els canvis observats en persona. El treball realitzat és gran. Vaig donar el cagatore a la nostra Associació. Això presentarà a totes les sortides del grup juntament amb els nostres models. Gràcies PEDRO! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dt Feb 17, 2015 4:11 am | |
| - Maxx_Rivoli escrigué:
- ...A Itàlia no hi ha cagatore caràcter i és difícil d'entendre. Diguem per ara que molts pensen utilitzar en pistes com la persona que fa caca en algun lloc...
És exactament la funció del caganer. | |
|
| |
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dt Feb 17, 2015 6:36 am | |
| Veig que t'ha agradat, és un treball totalment artesanal, no hi ha una altra figura com aquesta de cap marca, és un model únic i tu tens una de les 9 firuras que he fet moment També anava un pernil al costat del caganer, espero que tot arribés bé En la correspondència millor posar España, a Catalunya encara no som independents en correus millor posar-ho tot en castellà, (español), o són capases de dir que no ho entenen i t'ho tornen Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dt Feb 17, 2015 12:20 pm | |
| La figura em va agradar molt. Gran treball. També és molt bonic pernil que vaig posar fotos al nostre grup de Facebook. BRAVO !!!!
Són figures emergents cagatori una mica a tot arreu. Els alemanys també fan servir el sistema tant la bona sort. No puc dir si hi haurà altres oportunitats, però estic molt content de tenir el seu cagatore caràcter. Aquesta serà fidel company de tots els nostres esdeveniments futurs.
Si vostè vol vendre altres models diuen em pregunto si alguns del nostre grup italià interessat a comprar.
Afanya't per fer la independència d'Espanya. Vostè no necessita ser part de diferents nacions. És només que vostè té control sobre el seu correu i ... fins i tot en els seus trens. | |
|
| |
| Assumpte: Re: figuretes preiser Dt Feb 17, 2015 9:21 pm | |
| No puc entrar al seu facebook, no sé que passa que alguna cosa no funciona bé
Pere | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: figuretes preiser | |
| |
|
| |
| figuretes preiser | |
|