El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Feb 16, 2018 5:39 am
Xavi,
Has penjat un nou video a Youtube, a on es veu una composició estrenant el pont d'una arcada, però abans del tunel que es veu, hi ha un pont metàlic que no havia vist.
Pots fer-ne cinc cèntims.
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 25, 2018 8:57 am
fve escrigué:
Xavi,
Has penjat un nou video a Youtube, a on es veu una composició estrenant el pont d'una arcada, però abans del tunel que es veu, hi ha un pont metàlic que no havia vist.
Pots fer-ne cinc cèntims.
Perdona Eduard, dons no habia vist aquest comentari teu. Si, es tracta d'un pont metàlic, que encara no està acabat. Pot ser que el posi de forma provissional, dons no m'acaba de convèncer, ...però aqui les coses provisionals es queden per temps.
Aviat faré una explicació amb fotos de la construcció.
Salut
Xavi KTK
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 25, 2018 9:06 am
Aquest cap de setmana era exclusivament per fer feina , però m'he desconcentrat una mica fent algunes circulacions.
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Feb 28, 2018 7:20 pm
Brutal !!!
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Feb 28, 2018 10:57 pm
Tot i que no ha hagut de fer molta feina, s'ha optat per fer les circulacions amb la falca llevaneus al devant de les locomotores. A Kargolia la nevada ha estat feble.
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Feb 28, 2018 11:41 pm
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Mar 01, 2018 12:23 am
Una nevada a escala però una mica més hauria estat perfecte perquè la pala penqués. Veig que has fet una estructura per un pont semblant a la dels "trestles" americans però metàl·lica. (la de l'última foto).
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Mar 01, 2018 12:28 am
Genial!!!!!!!! Vas amb doble traccio, ostres jo noni vaig pensar
Salutacions PEP
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Mar 01, 2018 12:48 am
peps escrigué:
Genial!!!!!!!! Vas amb doble traccio, ostres jo noni vaig pensar