| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|
+33lluis7 albertoquattrotre jordi ODAKIM Víctorf alejandro sasplugas Olot ut800035 (†) fani Martyn Mitjans TJV TOG tram47 McHrodik Pau fve E4lok maquinista Shay peps FACTOR Mak josepmaria TramBlau MALLET73 Maxx_Rivoli ignasibaga jaume ostman Sisu ulises KTK 37 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Mar 01, 2018 5:05 am | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Mar 01, 2018 5:46 am | |
| - ignasibaga escrigué:
-
M'ha agradat la "cunya" llevaneus, també pot servir per apartar fulles i branques.
La triple tracció (doble per davant i una pel darrera) no et feia por de descarrilar i que part del tren baixés marges avall ?
Fins aviat, Ignasi. La llevaneus... home... és bastant nyap. La vaig fer improvisant, a corre cuita un hivern, aprofitant el bastidor d'una vagoneta. Havia de ser quelcom provisional, però amb les poques ocasions que cal... va fent-hi anys. ... No és el primer cop que faig tracció per cua. Amb aquests cotxes de bugies, no m'han donat gairebé mai problemes. però.... el perill a Kargolia sempre està pressent salut Xavi KTK | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Mar 01, 2018 6:48 am | |
| felicitacions , magnífic.
| |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Mar 01, 2018 9:33 am | |
| Celebro que us agradi. Gràcies a tots. Ja aniré possant alguna foto més.
Salut
Xavi KTK | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Mar 02, 2018 4:14 am | |
| Entre aquestes magnífiques fotos n'hi ha una que voldria comentar i relacionar-la amb uns comentaris anteriors, sense voler alterar en la llibertat d'en Xavi a fer el que més l'hi agradi i convingui Recordeu que quan ens va mostrar la construcció d'aquest pont de un sol arc, no sé si era en Josep Mª o en Lluís, que va comentar que hi veia un metàl·lic i demanava informació a en Xavi, la resposta va ser que no estava acabat i que ja ho explicaria més endavant. Em miro aquesta foto i penso, Xavi, no seria més probable que al construir la línia en aquest indret hi hagués la mateixa solució a banda i banda del túnel?, vull dir, com quedaria aquest indret amb dos pots d'obra civil amb un sol arc? Opinió, suggeriment, ... ... Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Mar 02, 2018 7:47 am | |
| Jo sí que li havia comentat que el pont metàl·lic semblava de l'estil dels "trestles" americans de fusta. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Mar 02, 2018 9:54 am | |
| A veure, per gustos, els colors, però a mi, particularment, m'agrada més el tipus de pont d'obra. A més, ja que en Xavi és un artista dels ponts, segur que faria una bona obra d'art.
Però evidentment, això és elecció d'en Xavi. | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Mar 03, 2018 5:38 am | |
| - Mitjans escrigué:
- A veure, .. ...Però evidentment, això és elecció d'en Xavi.
Evidentment, altra cosa seria faltar al respecte a la seva llibertat de fer el que sembli millor. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Mar 06, 2018 6:19 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- Entre aquestes magnífiques fotos n'hi ha una que voldria comentar i relacionar-la amb uns comentaris anteriors, sense voler alterar en la llibertat d'en Xavi a fer el que més l'hi agradi i convingui
Recordeu que quan ens va mostrar la construcció d'aquest pont de un sol arc, no sé si era en Josep Mª o en Lluís, que va comentar que hi veia un metàl·lic i demanava informació a en Xavi, la resposta va ser que no estava acabat i que ja ho explicaria més endavant. Em miro aquesta foto i penso, Xavi, no seria més probable que al construir la línia en aquest indret hi hagués la mateixa solució a banda i banda del túnel?, vull dir, com quedaria aquest indret amb dos pots d'obra civil amb un sol arc? Opinió, suggeriment, ... ...
Fins aviat, Ignasi. Totalment d'acord. El conjunt, quedaria més estètic o realista que tots dos ponts a banda i banda del túnel foren d'un tipus de construcció similar. El problema és que és en corba i fer-lo d'obra es complica molt. I si la corba és d'un radi petit, fer-lo d'un sol arc és pràcticament impossible. De moment he optat per fer-lo metàl·lic, tot i que no deixo de donar-li voltes al cap per buscar una altra solució. El que està clar és que no podrà ser idèntic a l'altre. Sincerament agraeixo molt i molt les vostres opinions i suggeriments, que són sempre encertades i constructives. Salut Xavi KTK | |
|
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Mar 06, 2018 6:37 am | |
| Poso cullerada , jo tambe penso que un pont d obra i quedaria molt millor. i el fet de ser en curva , no se si el radi ho permet , pero jo he vist a la realitat pont rectes pero amb la amplada suficient per incloure la via en curva, aixo simplificaria molt la construciò . Enfi aqui ho deixo.
Alexandre | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Mar 06, 2018 7:14 am | |
| Estava pensant el mateix. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Mar 07, 2018 4:18 am | |
| - Mitjans escrigué:
- Estava pensant el mateix.
+1 | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Mar 07, 2018 10:02 am | |
| - alejandro sasplugas escrigué:
- Poso cullerada , jo tambe penso que un pont d obra i quedaria molt millor. i el fet de ser en curva , no se si el radi ho permet , pero jo he vist a la realitat pont rectes pero amb la amplada suficient per incloure la via en curva, aixo simplificaria molt la construciò . Enfi aqui ho deixo.
Alexandre Si Alexandre, per aquí van els meus pensamets. Ja ho he mirat i fent un pont amb la mateixa amplada (La llum, també és aproximadament la mateixa) de l'altre pont, la via hi entraría justet. Però no sé si des de segons quin punt de vista, no es veuria una mica raro. Marsi Salut Xavi KTK | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Mar 07, 2018 10:06 am | |
| A mi m’agraden Tots dos. El metàl·lic també. I partint de la base de que aquesta podria ser una línia museu, és normal que hi hagi diferents tipus de ponts. | |
|
| |
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Mar 07, 2018 10:53 am | |
| Dons jo també fico cullarada, Ja m'agrada com esta, amb un de cada mena. Penso que aquesta opció és troba a la realitat , un de cada mena fa el circuit més variat i és menys monoton. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Mar 07, 2018 11:00 am | |
| La solució per fer un pont en corba és fer-lo amb arcs més curts, amb la mateixa metodologia de construcció de l'altre però amb arcs, allà on hi ha els pilars metàl·lics fer els pilars d'obra i les voltes de canó, com el pont del cremallera de Núria.
Fins aviat, Ignasi | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Mar 07, 2018 7:42 pm | |
| - Olot escrigué:
- A mi m’agraden Tots dos. El metàl·lic també. I partint de la base de que aquesta podria ser una línia museu, és normal que hi hagi diferents tipus de ponts.
Estic amb l'Amadeu, des del primer moment ja vaig dir que m'agradava i el comparava als ponts d'estructura similar però fets de fusta dels USA. En tot cas, qualsevol cosa que facis al teu circuit estarà perfecte, i no desmereix en absolut. | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| |
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Mar 10, 2018 10:54 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- La solució per fer un pont en corba és fer-lo amb arcs més curts, amb la mateixa metodologia de construcció de l'altre però amb arcs, allà on hi ha els pilars metàl·lics fer els pilars d'obra i les voltes de canó, com el pont del cremallera de Núria.
Fins aviat, Ignasi Aquesta opció de pont d'obra, és la que veig que s'adaptaría millor. De moment però, passarem amb el metàl·lic, dons ja està practicament acabat. La possibilitat de cambiar-lo sempre hi serà. GRÀCIES de tot cor pels vostres suggeriments encertas tots ells. Salut Xavi KTK | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Mar 11, 2018 6:08 am | |
| Gràcies a tu per deixar-nos gaudir d'aquesta meravella que estàs construint.
La llibertat d'opinió és poder dir allò que penes, la llibertat de decisió és la de poder decidir fer allò que més et convingui, son dos motius per ser una mica més lliures, respectem-los.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Mar 11, 2018 8:08 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- ...
La llibertat d'opinió és poder dir allò que penes, la llibertat de decisió és la de poder decidir fer allò que més et convingui, son dos motius per ser una mica més lliures, respectem-los... Totalment d'acord. Però a demés d'això, la llibertat també es basa en el respecte mutu. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Mar 31, 2018 10:35 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Mar 31, 2018 10:55 am | |
| Unes fotos molt interessants. Moltes gràcies! M’agrada molt especialment la del túnel de cargol. - Mitjans escrigué:
- ...
des d'aquí animo en Narcís a reconstruir-lo i que tots poguem tornar a gaudir d'aquest vehicle preciós que ha fet. Ànims! +1 | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Mar 31, 2018 6:44 pm | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Mar 31, 2018 8:10 pm | |
| Bon dia, passat l'ensurt d'ahir (l'automotor està en fase de reparació i serà més fàcil de lo esperat ja que son peces que es poden tornar a enganxar), agraïr a en Xavi la seua disponibilitat, acolliment i també felicitar-me del retrobament amb alguns amics i de fer noues coneixences. El circuit d'en Xavi és senzillament sensacional i em costa de creure que n'hi hagi gaires que s' acostin en la qualitat de les construccions. Jo quasi no vaig fer fotos però en passaré un parell més tard. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
| |
|
| |
| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|