TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)

Ir abajo 
+33
lluis7
albertoquattrotre
jordi
ODAKIM
Víctorf
alejandro sasplugas
Olot
ut800035 (†)
fani
Martyn
Mitjans
TJV
TOG
tram47
McHrodik
Pau
fve
E4lok
maquinista
Shay
peps
FACTOR
Mak
josepmaria
TramBlau
MALLET73
Maxx_Rivoli
ignasibaga
jaume
ostman
Sisu
ulises
KTK
37 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDj Mar 01, 2018 5:05 am

Tren formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable baba baba baba applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1199

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDj Mar 01, 2018 5:46 am

ignasibaga escrigué:
 

 M'ha agradat la "cunya" llevaneus, també pot servir per apartar fulles i branques.

 La triple tracció (doble per davant i una pel darrera) no et feia por de descarrilar i que part del tren baixés marges avall ?

 Fins aviat, Ignasi.



La llevaneus... Embarassed  home... és bastant nyap. La vaig fer improvisant, a corre cuita un hivern, aprofitant el bastidor d'una vagoneta. Havia de ser quelcom provisional, però amb les poques ocasions que cal... va fent-hi anys.

... No és el primer cop que faig tracció per cua. Amb aquests cotxes de bugies, no m'han donat gairebé mai problemes.
Laughing però.... el perill a Kargolia sempre està pressent triste6

salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDj Mar 01, 2018 6:48 am

felicitacions , magnífic.
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1199

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDj Mar 01, 2018 9:33 am

Celebro que us agradi. Gràcies a tots.
Ja aniré possant alguna foto més.

Salut

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDv Mar 02, 2018 4:14 am

Entre aquestes magnífiques fotos n'hi ha una que voldria comentar i relacionar-la amb uns comentaris anteriors, sense voler alterar en la llibertat d'en Xavi a fer el que més l'hi agradi i convingui
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Llevan10
Recordeu que quan ens va mostrar la construcció d'aquest pont de un sol arc, no sé si era en Josep Mª o en Lluís, que va comentar que hi veia un metàl·lic i demanava informació a en Xavi, la resposta va ser que no estava acabat i que ja ho explicaria més endavant.
Em miro aquesta foto i penso, Xavi, no seria més probable que al construir la línia en aquest indret hi hagués la mateixa solució a banda i banda del túnel?, vull dir, com quedaria aquest indret amb dos pots d'obra civil amb un sol arc?
Opinió, suggeriment, ... ... tristonet Embarassed triste6 smiley-angelic004 angell nose reverent reverent reverent

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDv Mar 02, 2018 7:47 am

Jo sí que li havia comentat que el pont metàl·lic semblava de l'estil dels "trestles" americans de fusta.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDv Mar 02, 2018 9:54 am

A veure, per gustos, els colors, però a mi, particularment, m'agrada més el tipus de pont d'obra. A més, ja que en Xavi és un artista dels ponts, segur que faria una bona obra d'art.

Però evidentment, això és elecció d'en Xavi.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDs Mar 03, 2018 5:38 am

Mitjans escrigué:
A veure, .. ...Però evidentment, això és elecció d'en Xavi.

Evidentment, altra cosa seria faltar al respecte a la seva llibertat de fer el que sembli millor.

Fins aviat, Ignasi.

Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1199

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDt Mar 06, 2018 6:19 am

ignasibaga escrigué:
Entre aquestes magnífiques fotos n'hi ha una que voldria comentar i relacionar-la amb uns comentaris anteriors, sense voler alterar en la llibertat d'en Xavi a fer el que més l'hi agradi i convingui

Recordeu que quan ens va mostrar la construcció d'aquest pont de un sol arc, no sé si era en Josep Mª o en Lluís, que va comentar que hi veia un metàl·lic i demanava informació a en Xavi, la resposta va ser que no estava acabat i que ja ho explicaria més endavant.
 Em miro aquesta foto i penso, Xavi, no seria més probable que al construir la línia en aquest indret hi hagués la mateixa solució a banda i banda del túnel?, vull dir, com quedaria aquest indret amb dos pots d'obra civil amb un sol arc?
 Opinió, suggeriment, ...  ...  tristonet Embarassed triste6 smiley-angelic004 angell nose reverent reverent reverent

 Fins aviat, Ignasi.

Totalment d'acord.ok
El conjunt, quedaria més estètic o realista que tots dos ponts a banda i banda del túnel foren d'un tipus de construcció similar.
El problema és que és en corba i fer-lo d'obra es complica molt. I si la corba és d'un radi petit, fer-lo d'un sol arc és pràcticament impossible.
De moment he optat per fer-lo metàl·lic, tot i que no deixo de donar-li voltes al cap per buscar una altra solució.Rolling Eyes  El que està clar és que no podrà ser idèntic a l'altre.

super12 Sincerament agraeixo molt i molt les vostres opinions i suggeriments, que són sempre encertades i constructives.

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDt Mar 06, 2018 6:37 am

Poso cullerada , jo tambe penso que un pont  d obra i quedaria molt millor. i el fet de ser en curva , no se si el radi ho permet , pero jo he vist a la realitat pont rectes pero amb la amplada suficient per incloure la via en curva, aixo simplificaria molt la construciò . Enfi aqui ho deixo.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDt Mar 06, 2018 7:14 am

Estava pensant el mateix.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDc Mar 07, 2018 4:18 am

Mitjans escrigué:
Estava pensant el mateix.

+1
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1199

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDc Mar 07, 2018 10:02 am

alejandro sasplugas escrigué:
Poso cullerada , jo tambe penso que un pont  d obra i quedaria molt millor. i el fet de ser en curva , no se si el radi ho permet , pero jo he vist a la realitat pont rectes pero amb la amplada suficient per incloure la via en curva, aixo simplificaria molt la construciò . Enfi aqui ho deixo.

Alexandre

Si Alexandre, per aquí van els meus pensamets.
Ja ho he mirat i fent un pont amb la mateixa amplada (La llum, també és aproximadament la mateixa) de l'altre pont, la via hi entraría justet. Però no sé  si des de segons quin punt de vista, no es veuria una mica raro. pensativ

Marsi ok

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDc Mar 07, 2018 10:06 am

A mi m’agraden Tots dos. El metàl·lic també. I partint de la base de que aquesta podria ser una línia museu, és normal que hi hagi diferents tipus de ponts.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDc Mar 07, 2018 10:53 am

Dons jo també fico cullarada,Smile  Very Happy  Very Happy  Very Happy  

Ja m'agrada  com esta, amb un de cada mena.

Penso que  aquesta opció és troba a la realitat , un de cada mena fa el circuit més variat i és menys monoton.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDc Mar 07, 2018 11:00 am

La solució per fer un pont en corba és fer-lo amb arcs més curts, amb la mateixa metodologia de construcció de l'altre però amb arcs, allà on hi ha els pilars metàl·lics fer els pilars d'obra i les voltes de canó, com el pont del cremallera de Núria.

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDc Mar 07, 2018 7:42 pm

Olot escrigué:
A mi m’agraden Tots dos. El metàl·lic també. I partint de la base de que aquesta podria ser una línia museu, és normal que hi hagi diferents tipus de ponts.

Estic amb l'Amadeu, des del primer moment ja vaig dir que m'agradava i el comparava als ponts d'estructura similar però fets de fusta dels USA. En tot cas, qualsevol cosa que facis al teu circuit estarà perfecte, i no desmereix en absolut.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDj Mar 08, 2018 10:30 am

Sigui el pont que sigui, el conjunt de fotos i videos és magnífic super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1199

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDs Mar 10, 2018 10:54 am

ignasibaga escrigué:
 La solució per fer un pont en corba és fer-lo amb arcs més curts, amb la mateixa metodologia de construcció de l'altre però amb arcs, allà on hi ha els pilars metàl·lics fer els pilars d'obra i les voltes de canó, com el pont del cremallera de Núria.

 Fins aviat, Ignasi

Aquesta opció de pont d'obra, és la que veig que s'adaptaría millor.
De moment però, passarem amb el metàl·lic, dons ja està practicament acabat. La possibilitat de cambiar-lo sempre hi serà.

GRÀCIES de tot cor pels vostres suggeriments encertas tots ells. ok

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDg Mar 11, 2018 6:08 am

Gràcies a tu per deixar-nos gaudir d'aquesta meravella que estàs construint.

La llibertat d'opinió és poder dir allò que penes, la llibertat de decisió és la de poder decidir fer allò que més et convingui, son dos motius per ser una mica més lliures, respectem-los.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDg Mar 11, 2018 8:08 am

ignasibaga escrigué:
...
 La llibertat d'opinió és poder dir allò que penes, la llibertat de decisió és la de poder decidir fer allò que més et convingui, son dos motius per ser una mica més lliures, respectem-los...

Totalment d'acord. Però a demés d'això, la llibertat també es basa en el respecte mutu.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 10:35 am

Avui hem pogut gaudir d'una gran jornada a Kargòlia, amb grans circulacions i algunes estrenes.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 20180349

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Img-2056

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Img-2055

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Img-2057

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 20180350

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 20180352

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Img-2058

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Img-2059

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Img-2060

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Img-2061

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Img-2062

També hi ha hagut qui visitava el circuit per primer cop i no ha volgut perdre's cap detall...

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 20180353

S'han fet diversos videos, us poso un recull dels que he fet jo.



Malauradament, un fort vent ens ha acompanyat tot el dia i ha causat alguna volcada  de material.  El més mal parat ha estat l'automotor d'en Narcís, que un cop de vent ha fet caure des de l'estació superior fins a la via de sota, patint seriosos desperfectes... des d'aquí animo en Narcís a reconstruir-lo i que tots poguem tornar a gaudir d'aquest vehicle preciós que ha fet. Ànims!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 10:55 am

Unes fotos molt interessants. Moltes gràcies!

M’agrada molt especialment la del túnel de cargol. Wink

Mitjans escrigué:
...
des d'aquí animo en Narcís a reconstruir-lo i que tots poguem tornar a gaudir d'aquest vehicle preciós que ha fet. Ànims!

+1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 6:44 pm

Jo també

+ 1
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 8:10 pm

Bon dia, passat l'ensurt d'ahir (l'automotor està en fase de reparació i serà més fàcil de lo esperat ja que son peces que es poden tornar a enganxar), agraïr a en Xavi la seua disponibilitat, acolliment i també felicitar-me del retrobament amb alguns amics i de fer noues coneixences.
El circuit d'en Xavi és senzillament sensacional i em costa de creure que n'hi hagi gaires que s' acostin en la qualitat de les construccions.
Jo quasi no vaig fer fotos però en passaré un parell més tard.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 33 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)
Tornar a dalt 
Pàgina 33 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II
» Companyia ferroviària Guyenne et Gascogne
» trens i gastronomia
» Circuit de Jardi a Vic [Peps]
» Trens d´Espanya

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: