NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| vagons tolva usa | |
|
+4Maxx_Rivoli ulises ostman MALLET73 8 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dt Oct 15, 2013 5:45 am | |
| - Olot escrigué:
- Bona feina, Carles.
- MALLET73 escrigué:
- gràcies amics!! encara que no es tolva estic també "tunejan" un vagó gondola de bachmann...
El que tu fas és un nivell superior a "tunejar". Crec que el que fas mereix el qualificatiu de "patinar" o "envellir", o fins i tot "embrutar", vocables que, al meu parer, l'hi donen més qualitat ferroviària a les teves obres. Ets un artista. Moltes gràcies Amadeu!! faig el que puc, sempre intento apendre i millorar... salutacions mallet73 | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dc Oct 16, 2013 6:02 am | |
| hola amics!! seguint amb els vagons tolva..ja que són 6 els a modificar...he fet variacions a veure si us agraden ara aquest li he pintat les tires amb negre, el cargol i faltaria embrutar-lo... salutacions mallet73 | |
| | | Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dc Oct 16, 2013 7:31 am | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dc Oct 16, 2013 11:32 am | |
| | |
| | | Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dc Oct 16, 2013 11:45 am | |
| Dret d'Amadeu. Vostè és un artista! | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dc Oct 16, 2013 5:13 pm | |
| Jo? Noooo: l'obra és d'en Carles. És en Carles l'artista !! | |
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dj Oct 17, 2013 5:44 am | |
| - Olot escrigué:
- Jo? Noooo: l'obra és d'en Carles. És en Carles l'artista !!
gràcies però sóc l'embrutador !! ahir vaig agafar les fustetes...ja estan encolades...el que es veu blanc a la imatge és cola blanca que avui ja ha desaparegut.... salutacions mallet73 | |
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dj Oct 17, 2013 11:11 am | |
| Em referia a Carles. No sé el que google s'ha traduït! | |
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dt Oct 22, 2013 3:02 am | |
| Hola Amics!! doncs l'embrutador ha tingut feina!!! salutacions mallet73 | |
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dt Oct 22, 2013 3:10 am | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dt Oct 22, 2013 3:23 am | |
| Molt aconseguides... però potser abans podries haver igualat les rotolacions de tot el material... | |
| Assumpte: Re: vagons tolva usa Dt Oct 22, 2013 4:48 am | |
| - ostman escrigué:
- Molt aconseguides... però potser abans podries haver igualat les rotolacions de tot el material...
he aprofitat que treballava amb ells però tinc les diverses locomotores tan de vapor o diesel per tenir cada linea, gràcies ja sabia que eren de diferents... salutacions mallet73 | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: vagons tolva usa | |
| |
| | | | vagons tolva usa | |
|