TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El tren de l'Ignasi - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El tren de l'Ignasi

Ir abajo 
+25
ODAKIM
JGDURAND
Mitjans
jordi
FACTOR
Miquel Angel
tram47
flyfabio (†)
Shay
KTK
Mak
peps
Maxx_Rivoli
TOG
TramBlau
Sisu
ut800035 (†)
Olot
AdminTRENS.CAT
josepmaria
fve
MALLET73
jaume
ostman
ignasibaga
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 21, 2013 7:36 pm

Realment fan molta patxoca... Aquest paleta click és tot un professional...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12089

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 21, 2013 8:06 pm

És fabulós, magnífic, si tornem al fil dels desviaments, com quedaran aquests treballs al nivell de terra? applaud applaud applaud 

https://trenscat.forosactivos.net/t832p60-canvis-d-agulla-comandaments-i-altres-questions-tecniques#22625

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6862

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 22, 2013 12:45 am

T'està quedant de cine, felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 22, 2013 2:21 am

Ostres, entre el mestre d'obres (Amadeu) i l'encarregat (Ignasi) , es veu molt facil a fer parets o terres, en el seu dia ja amb va entusiasmar el fil de l'Amadeu pero ara ho acabo de veure clar.
Pregunta, despres de 24 hores no esta dur? i poseu alguna cosa tipus vernis a sobre el carreus?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 22, 2013 3:12 am

ignasibaga escrigué:
...
El tren de l'Ignasi - Página 3 Jq8y
...

genial 

applaud applaud applaud applaud applaud applaud 

Efectivament les meves explicacions no han caigut en sac buit. super12 

No és tan difícil. Només cal una mica d'idea, i una mica de voluntat... i ja està.

Ara el que has de tenir en compte és que no totes les rajoles de terra cuita aguanten l'exterior. Alguna de les meves amb el temps s'ha anat desfent. Les altres no.

Malauradament no et podria dir la marca de les que s'han desfet perquè ja no me'n recordo.

T'aconsello de deixar-les un temps a fora, mentre que vas avançant el teu tren. Així veuràs el seu comportament.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 593

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 22, 2013 9:53 am

Molt bé aquestes obres de mamposteria i rajol.També els tutorials !!!

Hi ha un petit "truc" per enganxar tessel·les,fer-ho al revés.Es posen les pedres,rajoles etc
sobre el fons i després es cobreixen 1 cmt amb el morter escollit,es posa un filat de tela de
galliner de malla petita i s´acaba de cobrir amb morter més o menys 1 cmt.Així es fan els mo-
saics.Es pot treballar sobre un vidre,es posa el marc de fusta sobre i es va montant el mó-
dul.Per sota es pot controlar amb un mirall a 45 º.Aquest invent ha d´estar montat en un marc
amb potes a fi que es pugui veure per sota.Potser no agradi que quedi tot nivellat.
Hi ha qui posa tiny al morter amb terres.Els venen amb bosses de 1 Kg normalment i no són cars.
Convé mesurar i pesar cada vegada per que no hi hagi diferències de color.El temps de fra-
guat total del ciment portland gris o blanc (griffi) és de 28 dies.Com que l´aigua fa de catalitzador
és important que no es ressequi i cal refrescar la peça sense amarar-la.Si está al sol,tapar-la amb
un cartró o similar.
Es pot desenmotllar abans amb cura i sense donar cops ni flexar.Queden microesquerdes que
després augmenten.Per aixó va bé la malla.
Els àrids,pols de marbre,sorra fina,greda etc convé passar-los per un sedàs  a fi de tenir una gra-
nulometria sempre igual.

Les rajoles petites solen estar fetes amb argila del Papiol que és molt bona,la qüestió és que
si no són ben cuites a 950 ºC,per estalviar corrent del forn,poden degradar-se.
Una altre opció és la de l´Amadeu,una taula amb  disc de diamant i aigua per tallar rajola co-
muna de la construcció.No fa pols ni gaire soroll.El tall queda molt polit.Compte amb els dits !!
Jo en vaig comprar una d´oferta a la Babaus per uns 150 €,fa anys que la tinc i va molt bé.
Tallo pedra,rajola,gres,marbre etc. El giny no és gaire gran,deu fer 90 x 45 cmts.Si no es posen
les potes pot anar a sobre d´una taula.Deu pesar al voltant de 10 Kg o sigui que és pot moure bé
per desar-la.

Salut i bona feina !!!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 22, 2013 10:45 am

Hola a tots.

Bé això son probes, ara a veure si a l'hora de la veritat ho sé fer correctament i no faig un nyap. Nomenar aquest clic com a mestre d'obres de moment ha estat un encert.

Ja us vaig comentar que el material que tenia era provinent de un col·leccionable d'Altaya però desconec el fabricant del material, les rajoles son de Domus-kits. La primera mostra és feta exclusivament amb el material d'Altaya que a la vegada els he sotmès a una altra proba, posar-los en un embàs coberts d'aigua i posar-los al congelador 24 hores, descongelar-los i tornar-los al congelador 24 hores més, repetir aquesta operació unes quantes vegades. Resultat una part del material s'ha esmicolat.

Em vaig posar en contacte amb els de Domus-kits interessant-me per aconseguir algunes referències i assegurar el comportament del material, em van contestar que aquest material està cuit a baixa temperatura, però que en un principi hauria d'aguantar les inclemències climatològiques, però que seria bo protegir les rajoles amb un vernís per a exteriors, per tant he descartat fer servir aquest material per a les andanes. En la segona tongada de mostres ja he fet servir pedra natural i en la tercera és exclusivament amb pedra natural.

Per a els dos semi-edificis que vull fer serien de l'estil dels Catalans, amb cantoneres i marcs de portes i finestres amb maó massís, havia pensat amb la referència 01148 de Domus-kits, és una peça de 5x12x1 (tejadillo), per la part de les teulades cobertes amb teula ref.02550 de 7/5x14x1. Aquest material es veu molt similar al que ja he fet servir per a les cantoneres de les mostres i és força fràgil, però allà a on han d'anar aquestes construccions no estaran gaire sotmeses a la pluja i a les glaçades, queden protegides per els edificis reals i l'avet, però he d'extremar precaucions.

A les peces de les mostres un cop seques del tot les vull sotmetre a les probes del congelador.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 22, 2013 10:55 am

Si continueu per aquest  camí -tots els constructors d'obra de fàbrica del fòrum- conseguireu que els professionals de l'obra pública vinguin a aprendre de les vostres experiències!!!!!

PERFECTE!
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 23, 2013 2:24 am

Quant es publicant les licitacions de l'obra?, existeixen comisións? ....... (JosepMaria no he pogut resistir la temptació a parlar d'obra pública) smiley-angelic004 smiley-angelic004 
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12089

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 23, 2013 6:59 am

Em sembla que en aquests moments està fent l'estudi d'impacte ambiental.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 24, 2013 10:38 am

Hola a tots.

 TOG, les construccions que ens ha ensenyat l'Amadeu son fetes en aquest sistema que comentes i jo he volgut fer el mateix per aprendre'n i he fet aquestes mostres seguint el mateix sistema en les dues primeres proves, en la tercera el que volia era buscar un mètode de treball ja que les voreres de les andanes les he de muntar in situ, llavors el sistema del negatiu no em serveix.

 Ara em totes aquestes circumstàncies que comenteu he de prendre precaucions diable per tant he fet una reunió molt seriosa amb mestre d'obres dels Playmobil's i m'ha assegurat que ells son iguals que els Barrufets, treballen en comú i per la comunitat, sense sous ni compensacions, per tant sense adjudicacions ni subhastes i em conseqüència no hi ha corrupció, ni reclamacions sindicals, ni vagues, ni llicències, ni taxes, ni... ,ni....riuuuu riuuuu riuuuu 

 Permeteu que us doni un consell, en Pau ja ho deu saber però ho tenia molt amagat:smiley-angelic , en aquests menesters no busqueu ajuda externa, els Playmobils us ho faran de molt bon grat i ni tant sols cobren un plat de cigrons ok ok 

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 24, 2013 11:01 am

Ignasi quatre playmobils surten baratos... Quan en tens centenars la cosa cambia i comences a gastar força en estanteries, capses...

Això si, sempre amb un somriure a la cara...


Treballar in situ, pot resultar encorròs si has de treballar arran de terra, potser pots prefabricar les andanes o part de les andanes... I col.locar-les muntades a lloc...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 24, 2013 4:55 pm

ignasibaga escrigué:
...ells son iguals que els Barrufets, treballen en comú i per la comunitat, sense sous ni compensacions...

...els Playmobils us ho faran de molt bon grat i ni tant sols cobren un plat de cigrons ok ok 
...


Potser que em plantegi vendre tots els Preiser i passar-me als Clicks !!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 24, 2013 5:37 pm

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 24, 2013 8:00 pm

Olot escrigué:

ignasibaga escrigué:
...ells son iguals que els Barrufets, treballen en comú i per la comunitat, sense sous ni compensacions...

...els Playmobils us ho faran de molt bon grat i ni tant sols cobren un plat de cigrons ok ok 
...



Potser que em plantegi vendre tots els Preiser i passar-me als Clicks !!

Uff, quin perill...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDs Ago 03, 2013 8:56 am

Com van les proves amb rajoles?

Alguna novetat?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 07, 2013 9:35 am

Hola Amadeu i tots els demés.

De moment vaig posant i traient les mostres del congelador, fins ara totes les que hi faig probes estan intactes. Mentre vaig tallant pedra i marbre per tenir material per fer les andanes.

Per fer l'entrada de material motor i remolcat al diposit quina obertura s'hi ha de fer?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 07, 2013 9:52 am

ignasibaga escrigué:
 
 Per fer l'entrada de material motor i remolcat al diposit quina obertura s'hi ha de fer?
.

Que vols dir amb l'entrada? El gàlib mínim en recte són, arrodunint, 15 cm...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 07, 2013 11:00 am

Hola Pau.

Mida que ha de fer la portalada, tant d'amplada com alçada , amb llinda d'arc pla.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 07, 2013 5:23 pm

ignasibaga escrigué:
 Hola Amadeu i tots els demés.

 De moment vaig posant i traient les mostres del congelador, fins ara totes les que hi faig probes estan intactes. Mentre vaig tallant pedra i marbre per tenir material per fer les andanes.

 Per fer l'entrada de material motor i remolcat al diposit quina obertura s'hi ha de fer?

 Fins aviat, Ignasi.

Ah, dons explique'ns !! quin tipus de pedra i de marbre utilitzes? amb què talles la pedra? Eines, maquinària ?

Fotos! 

Per l'obertura, del dipòsit depèn sobre tot del material que tinguis. La norma és clara i precisa per les mides mínimes de les obres:

http://www.fcaf.cat/normes/nem/nem104_ca.pdf

Aquestes mides són per via recta. Si l'entrada del dipòsit és en corba, la cosa canvia. Val la pena evitar entrades en corba.

Per altra banda, si es dóna el cas de que trobes l'obertura massa gran, n'hi ha prou en que el material passi. S'ha de tenir en compta que el dipòsit no és un lloc de pas habitual amb marxa normal del tren, sinó un lloc a on entraràs i sortiràs ocasionalment i a velocitat de maniobra. Això et permet sortir-te del gàlib, sempre i quan estiguis segur de que el material, amb tots els seus moviments possibles no toca.

També és bo preveure que no sempre tindràs el mateix material, i que potser un dia compraràs una màquina de gàlib més gran, com per exemple el material americà...

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 07, 2013 8:05 pm

ignasibaga escrigué:
 Hola Pau.

 Mida que ha de fer la portalada, tant d'amplada com alçada , amb llinda d'arc pla.

 Fins aviat, Ignasi.


Sempre parlant amb recte, els mínims serien 15 cm d'ample, i 18 cm d'alt.. Però si pots arribar a 18 i 21, respectivament, sempre aniràs millor...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 05, 2013 5:35 pm

Com van les proves amb pedres? hi ha novetats?

I el teu circuit, en qui estat es troba?

Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 06, 2013 10:58 am

Hola Amadeu i tots els demés.

 Sembla que el projecte està adormit, perquè no hi ha noticies, però no és així.

 El que si que sembla que està adormit és el subministrament de vies, vaig fer una comanda (no de tot el que em fa falta sinó del que puc comprar de moment) i em vam dir que fins el Setembre no ho tindrien, hi vaig anar aquest dimecres i encara no les tenien, mentre vaig madurant el circuit i com muntar-lo, mirar espais disponibles, llegir i mirar diferents opcions, com per exemple el posar els mecanismes dins els edificis com ens va mostrar Giusluca.

 La pedrera i el tall de pedra (marbre) està marxant bé, però no ho tinc tot encara. Però vaig fet coses, com és fer un tram de via amb contra-rall i empedrat per a l'entrada de trens al dipòsit de la barraca a imitació del que tens al dipòsit de la rotonda.
[center]El tren de l'Ignasi - Página 3 1bn4

 Aquest tram l'he muntat al circuit en un lloc que queda molt exposat a la intempèrie per deixar-lo tot l'hivern per veure el seu comportament, en la seva ubicació definitiva quedarà bastant protegit.  
[center]El tren de l'Ignasi - Página 3 Qufp

 Vaig tallant peces per fer les andanes, seguit l'idea d'en Pau, estic fent unes rajoletes amb el dibuix que ja vaig mostrar, de manera que em poden facilitar molt la tasca de construcció de les andanes.
[center]El tren de l'Ignasi - Página 3 2a76
 Aquí hi ha una mostra del que pot ser el paviment de les andanes
[center]El tren de l'Ignasi - Página 3 Ietq

 Aquest estiu vaig anar uns dies a la platja (bé, m'hi va fer anar la dona),allà la sorra és molt granulada i em vaig dedicar a colar-la per extraure el gra que em podria anar bé pel balast de les vies, n'he omplert una garrafa de 7 litres, em sembla que en tindré suficient, la pedra més grossa també l'he guardat per fer les parets dels edificis, però en voldria barrejar amb una altra de diferent color. Les rajoletes per fer les cantonades vaig passar per Edima però era tancat per vacances, ara he vist a "Mastren" la noticia de la mort de Josep Segura el passat 23 d'agost, propietari de la botiga, jo hi vaig passar per aquelles dates, un gran ferroviari. Les que he localitzat de Models-Kits n'hi ha una gran quantitat que son tortes i pot espatllat el treball, però ara n'he localitzat unes altres iguals i de més qualitat.

 Quan acabi amb les pedres o hagi de parat per falta de matèria primera miraré de començar l'entrada al dipòsit.

 Em faria falta localitzar una pedra vermellosa que faci contrast al les rajoletes de les andanes per fer els borals. Per cert vaig tallar bastantes peces en pissarra que no faré servir, si a algú l'hi poden ser d'utilitat estant a la vostra disposició.

 En el tema de material rodat, m´he dedicat a buscar peces de recanvi per reparar les màquines i vagons que tenia, a la pàgina que em va facilitar en Pau n'he trobat alguna, però n'hi ha d'altres que encara no n'he vist cap, potser acabaré fent-les jo mateix, desprès n'apareixeran. Aquí és on he vist peces que em podrien ser útils i aprofitant altres que ja tenia per fer una andròmina com podria ser una mallet amb tender remolcat sense voler reproduir res en concret.

 Per ara el que he fet és això.
[center]El tren de l'Ignasi - Página 3 0bwv


 Fins aviat, ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 06, 2013 11:04 am

Gorgeous! Estic sense paraules ....
reverent reverent reverent 
BRAVO!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 06, 2013 4:37 pm

Les obres de fàbrica t'estan quedant molt bé... L'empedarat sembla autèntic... El mosaic quina feinada...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El tren de l'Ignasi - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El tren de l'Ignasi
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 21Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Següent
 Temas similares
-
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» El tren! El tren! Que arriba el tren!
» El tren d`en Pep
» El tren d`en Pep
» gel al tren

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: