TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"

Ir abajo 
+9
Sisu
ignasibaga
TramBlau
ostman
flyfabio (†)
bantren
jaume
Olot
MALLET73
13 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDv Maig 03, 2013 8:21 am

hola Amics!

seguin els concell d'un boon amic ferroviari obro aquest fil per demanar-vos informació sobre la locomotora ZARAGOZA, que en el fil de sabeu més d'aquest loco ja us comentava, la intenció es construir-la a partir de material de desguas de maquines LGB

la màquina nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas (Zaragoza-Utrillas), amb el nom de ZARAGOZA.

gràcies per endavant
salutacions


mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDv Maig 03, 2013 9:30 am

Aquesta màquina va ser construïda el 1904 per Orenstein & Koppel sota el número de fàbrica 933.
Pertanyia a una sèrie de 7 màquines que la companyia Minas y Ferrocarril de Utrillas (MFU) va numerar de la 1 a la 7

La que tu vols fer, la nº 2, anomenada ZARAGOZA, va estar en servei fins l'any 1966.

No estic segur de tenir-na cap esquema. Ja ho buscaré. De moment en tinc alguna foto. Malauradament no puc citar la seva procedència ja que les vaig barrejar en en meu arxiu.

He mirat de posar-te-la de tots costats:

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  110

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1_110

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1_210

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1_310

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1_410

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1_510

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1_610

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1_710

Aquesta no és la nº2, però és una germana idèntica.

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1_810

I aquesta és una foto del catàleg de O&K. Es tracta de la UTRILLAS (la nº 4), però també és idèntica.

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1_910
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDv Maig 03, 2013 12:21 pm

Mmmm una locomora de batidor exterior. Un bon repte.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDt Maig 07, 2013 2:27 am

super12 super12 super12 aplaud aplaud aplaud moltes gràcies per les fotos...són genials...per el moment ja em servei per fer-me una idea de la feina a fer... desprès de pallejà ja aniré més tranquil i ja comensaré a treballar-hi, espero no estancar-e com en altres construccions que estan aturades per falta de idees per seguir...


salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDt Maig 07, 2013 2:41 am

Com penses resoldre la qüestió del bastidor exterior, Carles?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDt Maig 07, 2013 4:31 am

Olot escrigué:
Com penses resoldre la qüestió del bastidor exterior, Carles?
segurament igual que la k27 que vaig comprar....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDv Maig 17, 2013 3:04 am

Olot escrigué:
Com penses resoldre la qüestió del bastidor exterior, Carles?
hola Amadeu!

el color exacte d'aquesta màquina es negre, oi?? el rodatge de rodes seria igual que el d'una lgb 2070 em refereixo a la motorització per les dimensions de les rodes o bé alguna de més grans com tipus micado...serien comparades amb les motoritzacions de les teves olot???

gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDv Maig 17, 2013 3:08 am

Això deuen ser rodes de 70 o 75 cms, que és la mida de LGB, o sigui la de la 2070, si. No obstant el bastidor de la 2070 és amb rodes exteriors, mentre que la Utrillas és de rodes interiors. No recordo ara si hi ha alguna màquina de LGB que tingui rodes interiors.

Per la mida exacte de les rodes de la màquina de Utrillas hauria de mirar si en tinc algun document, però això no sé quan ho podré buscar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDv Maig 17, 2013 4:03 am

Olot escrigué:
Això deuen ser rodes de 70 o 75 cms, que és la mida de LGB, o sigui la de la 2070, si. No obstant el bastidor de la 2070 és amb rodes exteriors, mentre que la Utrillas és de rodes interiors. No recordo ara si hi ha alguna màquina de LGB que tingui rodes interiors.

Per la mida exacte de les rodes de la màquina de Utrillas hauria de mirar si en tinc algun document, però això no sé quan ho podré buscar.
ok, tranquil gràcies!!! tinc feina per fer encara!! però vull anar donant forma a la màquina mica en mica...el tema del bastidor jo diria que no en te cap el que faré es el que va fer aquest constructor que li vaig comprar la k27...no ho sabria explicar millor penjaré unes fotos de la k27 per que ho vegis...
el que si que he remirat i remirat a internet amb tot el referentpossible de la màquina i no he trobat res, nomès el que s'hapenjat en el fil..... per que no tindrien camaras fotogràfiques digitals els anys 1900......hehehe

gràcies

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDl Maig 12, 2014 3:13 am

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  IMG_20140510_123134_zps8798700a
el tema del rodatge jo ja saps que faig concessions si no puc fer-ho igual..faig amb el que tinc i miro d'aproximar-hi...potser més endavant ja domini altre tecniques de modelisme i pugi substituir-los... al igual que la berga..

doncs ja he començat la seva construcció un cop ja amb la motorització que em calia..ara ja tallan les peces de pvc i muntar mica en mica

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDl Maig 12, 2014 3:31 am

Hola Carles
Per al xassís exterior no es cap problema, mirat la K 27 i el fas igual ,tens que tenir en compte els
eixos que es tenen d´ allargar .
De LGB pots aconseguir rodes amb l´eix preparat per les maquines de xassís exterior.

Fins aviat Josep.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDl Maig 12, 2014 3:32 am

bantren escrigué:
Hola Carles
Per al xassís exterior no es cap problema, mirat la K 27 i el fas igual ,tens que tenir en compte els
eixos que es tenen d´ allargar .
De LGB pots aconseguir rodes amb l´eix preparat per les maquines de xassís exterior.

Fins aviat Josep.
josep ja entenc el que vols dir però no ser si soc capaç de fer-ho jo....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDl Maig 12, 2014 3:35 am

MALLET73 escrigué:
...josep ja entenc el que vols dir però no ser si soc capaç de fer-ho jo....

Això és trampa! és agafar el camí fàcil !  cartonro 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDl Maig 12, 2014 3:55 am

Ja te dit que es molt fàcil de fer. tens que aconseguir una motorització de tres eixos de rodes simètric-as.

Quan estiguis decidit ja parlarem.

Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDl Maig 12, 2014 5:34 pm

Olot escrigué:

MALLET73 escrigué:
...josep ja entenc el que vols dir però no ser si soc capaç de fer-ho jo....


Això és trampa! és agafar el camí fàcil !   cartonro 

Adeu repte!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDt Maig 13, 2014 2:10 am

Olot escrigué:


MALLET73 escrigué:
...josep ja entenc el que vols dir però no ser si soc capaç de fer-ho jo....



Això és trampa! és agafar el camí fàcil !   cartonro 





jaume escrigué:


Olot escrigué:



MALLET73 escrigué:
...josep ja entenc el que vols dir però no ser si soc capaç de fer-ho jo....




Això és trampa! és agafar el camí fàcil !   cartonro 


 
Adeu repte!!!!


 nono nono nono nono  el que vull dir és que jo ara no tinc ni l'experiència ni eines per poder fer-ho així que si per el moment puc fer la màquina a la meva manera encara que tampoc sigui la millor..la faré i el tema del rodatje..ja quedarà per el més endavant...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDt Maig 13, 2014 2:44 am

MALLET73 escrigué:
...  el que vull dir és que jo ara no tinc ni l'experiència ni eines per poder fer-ho ...

És clar: l'experiència només es te després d'haver fet allò que no havíem fet abans.  smiley-angelic004 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDc Jun 11, 2014 2:08 am

hola ja una mica més tranquil del mes de maig..mica en mica..


construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  20a296x

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  103bxb7

continuarà!!

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
flyfabio (†)
Jardinaire
flyfabio (†)


Ubicació : §Novara - Itàlia
Edat : 56
Data d'inscripció : 20/08/2013
Nombre de missatges : 90

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDc Jun 11, 2014 2:12 am

Com portar el conjunt de la biela "fora" del marc?
Tornar a dalt Ir abajo
http://effe2model.altervista.org
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDc Jun 11, 2014 6:27 am

Bè... Com dius mica en mica...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDc Jun 11, 2014 5:31 pm

Es pronostica una meravella més...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDc Jun 11, 2014 9:38 pm

ostman escrigué:
Bè... Com dius mica en mica...

si els tallers han tingut problema de temps i de manca de materia primera


Olot escrigué:
Es pronostica una meravella més...

no ho ser si tan com dius pero almenys ho intento...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDj Jun 12, 2014 2:35 am

el dom en resina..

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  A44v0o

continuarà..

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDv Jun 13, 2014 11:06 pm

els treballs d'avui..

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  72y9me

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  1zyyjc6

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  W9h650

continuarà..

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitimeDs Jun 14, 2014 6:55 am

Tren super12 super12 super12 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"    construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"  I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
construir locomotora nº 2 del Ferrocarril Minas de Utrillas "zaragoza"
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» vagons tolva utrillas
» construir locomotora tunecina 204
» CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH
» reviure un wismar per convertir-lo en un zaragoza
» Automotor "wismar" o "zaragoza" a escala IIm

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: