TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+8
Pau
TramBlau
MALLET73
jaume
Olot
ostman
E4lok
Sisu
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDj Gen 03, 2013 10:44 pm

Una visita al museu del cremallera, a l'estació de Ribes-Vila seria una bona idea, perquè allà hi ha algun cotxe d'aquest tipus, i també un bogi tot sol a la vista:

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Img_1110

https://www.youtube.com/watch?v=p1FCRcV1DUk
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 08, 2013 6:35 am

hola amics!

sisu et penjo unes fotos haveure si es veu millor el tema dels boggies i com els collo...
Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Dscf8400

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Dscf8401

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Dscf8399n

espero que et serveixi.

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 08, 2013 6:49 am

I tant!. Merci !! super12
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 8:57 pm

Malgrat que sóc molt lent i tinc poc temps, no us penseu que no he estat fent res. Cada dia una mica i al final tinc la caixa feta, per alguna cosa es comença !.
He de dir que no és tan fàcil com podria semblar, de fet, quan veus algú que fa una cosa sempre sembla més fàcil fins que t´hi poses. Bé, a veure què me´n dieu, si penseu que vaig bé i si hi reconeixeu els cotxes de Núria.
Hi manca el faldó de sota que l´enganxaré després.
Algunes fotos:

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 P1263827r





Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 P1263829r




Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 P1263831r




Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 P1263832r


Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:03 pm

Excel·lent, Narcís !

Si no ens haguessis dit que era el cotxe del cremallera de Núria, l'haguéssim reconegut de seguida. A cop d'ull es reconeix perfectament.

M'agrada molt l'aspecte que comença a tenir. A demés, sembla que te unes proporcions molt agradables, oi?

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:06 pm

Una feina molt pulida...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:07 pm

Gràcies Amadeu, tenia ganes de poder ensenyar avenços, ja pensava que em preguntaries com anava la seva construcció. T´ho devia.
Les mides són: 46 cm llarg x 11 d´ample i una alçada sense faldons de 11 cm.

Així li veieu bon aspecte?. Jo sempre sóc molt crític amb el que faig.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:32 pm

Dons aquesta vegada, aplaudeix-te. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 10:38 pm

Es molt bo!!!!
Fins i tot al frontal superior les reixes...
El que no entenc del tot son els entrants dels extrem, al lateral.
Pero ja veurem mes avenços!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 11:58 pm

applaud applaud applaud

Un treball molt fi, espero impacient la continuació

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 12:58 am

Gràcies nois, jo m´inspiro en tots vosaltres, ja ho sabeu. smiley-char013
Els encaixos dels laterals són per als faldons, que tenen aquesta forma. Com que es veu que és una peça soldada independent, he decidit fer-la per separat. A més, així la podré pintar a part perquè és negra, si hagués de retallar aquesta forma amb la pintura no sé pas què sortiria.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 7:28 am

Gracies. Ben pensat.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 28, 2013 3:15 am

10 10 10 formidable formidable
es una feina genial!! es perfecte!! sembla molt resisten i una feina molt neta, les finestres grans, com les has fet, una foto de més aprop, si us plau?? et felicito una feina de profesional i tenies por de com quedaria!!!! les portes s'obren?? veig que queda com més endins, com ho has fet?? explica tiu!!
després de tallar amb el cutter li has passat tela esmeril?? sembla que tinguin els cantos arrodonits??

explica!! mestre!! reverent reverent reverent
Tren Tren

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 28, 2013 6:33 am

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Gràcies Carles, el mestre ets tu, perquè han estat els teus models que m´han motivat i m´han inspirat. I ara que m´hi he posat ja veig que no és tan fàcil com pot semblar....
Et poso una foto de detall de les finestres. Com que, com és lògic, en una construcció no totes les parts tenen els mateixos gruixos, vaig comprar diferents gruixos de PVC. Els travessers de les finestres són posats després de tallar-les. O siui, primer vaig fer les finestres i després vaig tallar aquests travessers prims un per un i els vaig anar enganxant.
Les portes no s´obren, primer perquè ja és prou complicat fer-ho així, i després perquè el punt d´unió de les portes amb els testers em feia molt complicat de poder enganxar amb els laterals. Diguem que ara les portes formen part del xassís.
He arrodonit tots els cantos amb paper de vidre una mica perquè crec que queda millor, és un rotllo, però al final es veu més bé. A part els cantos dels testers que són molt més arrodonits, tal com a la realitat, o si més no, ho he intentat.

Ara estic en un moment d´impàs. Ahir vaig donar imprimació i avui l´he lijat. Vaig fer proves de pintura i estic triste6 triste6 triste6 . Suposo que aquesta setmana m´arribaran els bogis i les rodes i podré plantejar la base. Encara no tinc clar com fer-la, veig diferents possibilitats. scratch

Pensa que m´he passat moltes estones veient els teus fils i aprenent de tu, o sigui que tinc el nivell molt alt. Tu fas les coses fàcils, a mi em costa molt i m´hi estic molta estona, però espero que al final valgui la pena i estigui content amb la peça acabada. I tot gràcies a vosaltres. smiley-char013

La foto de la finestra:

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 P1283836r

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 28, 2013 6:49 am

Genial, Narcís.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 28, 2013 7:32 am

applaud applaud applaud genial

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 9:03 am

Noi et felicito, dona una imatge de consistencia, el PVC deu donar bastant rigidessa.
La pintura sera la clau.

Segueix aixi.

aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 9:13 am

Gràcies Toni. Aquest és el problema, que no tinc cap experiència amb la pintura i em puc carregar l´aspecte final. Espero tenir sort.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 9:16 am

Home, jo faria forces proves sobre els sobrants del material que tinguis. Així arribaràs a agafar un mínim d'experiència veient els resultats, que et podrà fer corregir errors.

Les proves poden ser sobre el tipus de pintura a utilitzar, així com el seu grau de mate, satinat o brillant, el comportament d'aquesta sobre el plàstic que fas servir, etc etc etc.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 10:06 am

Merci Amadeu, ja he fet alguna prova, però quan arribi l´hora de la veritat, m´hauré de posar bolquers.... riuuu
Pel que he vist, sobre la pintura es pot donar una capa de vernís especial per deixar acabat mate, satinat o brillant.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 10:31 am

Si, però has de vigilar quin tipus de vernís utilitzes, perquè n'hi ha que amb els anys engrogueixen. No vulguis estalviar en el vernís. Els que s'utilitzen per a miniatura són bastant cars, però no engrogueixen.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 10:34 am

Jo a vegades he fet servir un vernis especial per quadres, en sprai, que evidentment, no engrogueix.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 11:09 am

Això que dius sobre els acabats dels vernís és cert, però pensa si pintes en pintura brillant fer-la mate pot resultar complicat... Sempre és millor partir de pintura mate, i fer l'acabat amb el vernís...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 11:20 am

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 11:46 am

Merci, ja tinc lectura..... smiley-char013
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: