TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+8
Pau
TramBlau
MALLET73
jaume
Olot
ostman
E4lok
Sisu
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDj Feb 14, 2013 8:11 am

Hola, com que no estic segur de com quedarà, de moment no faig fotos, `potser s´haurà de destruir.
L´estic fent de pvc. Una base rígida de pvc amb costelles transversals i després una capa prima de pvc que és realment el sostre. Caldrà llimar molt i no sé què passarà. A més, hi ha el sistema de collar el sostre, hi ha una part que se m´aixeca una mica.
Hauré de massillar algunes parts, imprimar i pintar. I una altra cosa que no he trobat la manera de fer és la costura que porta el sostre tot voltant, una mena de reforç.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDj Feb 14, 2013 8:27 am

En el minut 8:30 d'aquest vídeo es veu clarament la construcció del sostre d'un automotor real. Pot donar idees.

https://trenscat.forosactivos.net/t54p345-vist-a-youtube#16861
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDj Feb 14, 2013 10:46 am

Sisu escrigué:
Hola, com que no estic segur de com quedarà, de moment no faig fotos, `potser s´haurà de destruir.
L´estic fent de pvc. Una base rígida de pvc amb costelles transversals i després una capa prima de pvc que és realment el sostre. Caldrà llimar molt i no sé què passarà. A més, hi ha el sistema de collar el sostre, hi ha una part que se m´aixeca una mica.
Hauré de massillar algunes parts, imprimar i pintar. I una altra cosa que no he trobat la manera de fer és la costura que porta el sostre tot voltant, una mena de reforç.
Pots escalfar el PVC amb l'ajuda d'un assecador de cabell, i llavors fer la corbatura.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 15, 2013 1:57 am

Unes imatges del sostre en construcció:

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 P2153876r




Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 P2153877r

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 15, 2013 2:59 am

Hola sisu!

Doncs no veig que et quedi tan malament com em vols fer creure.!!!! vas bé...vaig estar pensant en més sistemes per collar el sostre i un altre podrias emprar el que fan per tancar les portes d'armaris que és una peça de plàstic (grapa) que està en la porta i encaixa sobre una peça rodona que està en l'armari...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 15, 2013 3:07 am

Ohhhhh!!!!
Quin sostre mes ferm et queda.
Tinc moltes ganes de veure'l en directe.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 15, 2013 3:26 am

S'han de pulir les costures, i masillar el junt... Però queda prou bè...

Pel que fa a la fixació no posaria cap cargol, simplement uns topes per l'interior del sostre, que ajusti amb les parets, com les tapes dels pots... No se si m'explico prou bé, si no quan ens veiem t'ho ensenyo...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 15, 2013 3:30 am

sisu ja fa dies que et vull preguntar on vas comprar els seients??? ja m'ho dius quant puguis...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 15, 2013 4:56 am

Merci nois.

Carles, aquesta és la web on vaig comprar els seients: http://www.modell-land.de/
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 15, 2013 8:22 am

Tren aplaud aplaud aplaud super12
Les fixacions del sostre es poden camuflar amb les preses d'aire, d'altra banda t'està quedant fantàstic

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 15, 2013 10:20 am

Ja m'imaginava que faries una birgueria !!

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 15, 2013 10:41 am

O dieu en serio ?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 12:07 am

Sisu escrigué:
Estic a punt del suicidi. Ara li comentava a en Carles. ës l´ultim vagó que faig. L´he estat vernissant i em sembla que l´he empastifat.

No siguis bruto!!

Sempre hi ha solucions per a tot.

El millor sempre és prevenir; per tant, sempre primer fer proves abans de pintar o envernissar el vagó.

Però si has comès un error, segur que sempre ho pots despintar d'alguna manera, amb algun producte QUE NO DISOLGUI EL PLÀSTIC, i tornar a començar.

No et desanimis per el primer error, home !
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 12:13 am

Olot escrigué:
Sisu escrigué:
Estic a punt del suicidi. Ara li comentava a en Carles. ës l´ultim vagó que faig. L´he estat vernissant i em sembla que l´he empastifat.

No siguis bruto!!

Sempre hi ha solucions per a tot.

El millor sempre és prevenir; per tant, sempre primer fer proves abans de pintar o envernissar el vagó.

Però si has comès un error, segur que sempre ho pots despintar d'alguna manera, amb algun producte QUE NO DISOLGUI EL PLÀSTIC, i tornar a començar.

No et desanimis per el primer error, home !

jo també li dic!!!!! sisu, sisu, sisu, sisu!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 12:22 am

A demés: no et pots suïcidar fins que acabis tota la composició, inclòs el segon vagó. Ara ja ens has posat la mel a la boca, i no ens pots deixar a mitges !!!

Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 12:55 am

Potser quan el veieu en directe tindreu una decepció. Una cosa és clara: ara mateix no penso gens en el segon vagó !! nono
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 6:11 am

Sisu escrigué:
Potser quan el veieu en directe tindreu una decepció. Una cosa és clara: ara mateix no penso gens en el segon vagó !! nono

No, no, el segon vago ja el pots començar.
No pots deixar el tren amb un vago...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 6:35 am

Be, bromes a part.

Si realment ha quedat malament el pintat, busca un producte com ara Alcohol, Acetona, dissolvent, aiguarràs, etc.

PROVA PRIMER SOBRE UN TROS DE PLÀSTIC QUE T'HAGI SOBRAT, si és agressiu amb aquest material, ni amb les coles que has utilitzat.

I despinta-ho tot. Que quedi ben net. Després torna a pintar, i veuràs el miracle.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 6:55 am

Sembla que lo del vernís no ha estat tant important com jo pensava, en principi ho deixo com està.
Ara estic amb el sostre. Ja tinc els cantos polits, em queda massillar alguns punts. No sé si provar de dissimular una mica les costelles que s´entreveuen o deixar-ho així, no sigui que la lïi.
Només em quedarà trobar com fer la costura i la manera de fixar-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:02 am

Sisu escrigué:
Sembla que lo del vernís no ha estat tant important com jo pensava...

Me'n alegro ! ho veus com no n'hi havia com per a suïcidar-se?

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:06 am

Era un parlar ! silenced
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:07 am

D'acord. Ja em quedo més tranquil. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:08 am

El que passa és que tinc ganes d´acabar-lo per passar plana. El vull veure acabat a veure si queda com jo vull o què.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:14 am

Per una cosa així no és bo el suïcidi, és millor matar a qui t'ho a suggerit, així es pot arreglar després riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:16 am

Sisu escrigué:
...El vull veure acabat a veure si queda com jo vull o què.

Les coses no queden mai com un vol, al menys al 100%

En la construcció d'un model hi ha al menys dues etapes:

1) quan tens el projecte.

Aquesta part és imaginativa i cadascú la desenvolupa més o menys, deixar madurar l'idea, o deixant-se portar per la impaciència... Es tracta d'una etapa de visualització, a on imagines la peça que faràs. Per tant, és una etapa idealitzadora del projecte que volem fer.

2) quan passes a l'acció

Aquesta etapa és més realista. Sovint topes en entrebancs que no havies imaginat (depèn del teu poder d'imaginar o visualitzar la peça en l'etapa anterior). Cal anar superant els entrebancs. Tot un repte. Però el més probable és que el resultat obtingut en aquesta etapa sigui diferent del que havíem imaginat quan idealitzavem... Com més et puguis arribar a aproximar al que tu havies imaginat, més satisfactòria és aquesta etapa, encara que això també depèn del teu grau d'autoexigència o de conformisme...

Després venen altres etapes, post-construcció, com poden ser contemplar-la tu mateix per el teu propi plaer, o ensenyar-la a algú... netejar-la, reparar alguna petita cosa que ha saltat... etc etc.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: