TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Secció catalana del circuit modular MOMI

Ir abajo 
+14
ostman
jaume
Víctorf
manolo0101
Christian
ut800035 (†)
Shay
E4lok
TramBlau
lluis7
MALLET73
peps
tram47
Olot
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Següent
AutorMissatge
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDl Maig 07, 2012 9:28 am

j'attends la réponse de Marcel Prunera ( l'organisateur de l'exposition de Molins de Rei ) pour organiser une réunion technique à Molins le 7 ou le 8 Juillet .

ELECTRICITE
pour faire des manœuvres sur les voies , deux interrupteurs et un petit transfo sont plus pratiques .

Tren _________________________________________________

Espero amb interès la resposta de Marcel Prunera (l'organitzador de l'exposició de MOLINS de REI) d'organitzar una trobada tècnica a Molins 7 o 8 de juliol.

L'ELECTRICITAT
maniobra a les vies, dos canvis i un transformador petit són més pràctics.


Editat per darrera vegada per tram47 el Dl Maig 07, 2012 10:27 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDl Maig 07, 2012 9:57 am

Vale Lluís !!! Ara comprenc perquè en Daniel et feia aïllar els dos carrils !!!

El et suggereix que les vies aïllades siguin alimentades per el teu propi transformador.

És clar, en aquest cas, si hi ha dues alimentacions diferents si que cal aïllar els dos carrils, ja que si inverteixes la polaritat en un d'ells es faria un curtcircuit.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDl Maig 07, 2012 10:50 am

Olot escrigué:
Vale Lluís !!! Ara comprenc perquè en Daniel et feia aïllar els dos carrils !!!

El et suggereix que les vies aïllades siguin alimentades per el teu propi transformador.

És clar, en aquest cas, si hi ha dues alimentacions diferents si que cal aïllar els dos carrils, ja que si inverteixes la polaritat en un d'ells es faria un curtcircuit.

Entessos !!
Llavors el que haig de fer es no aïllar la via principal, que serà alimentada per el trafo general.
I desde el meu propi trafo alimento també "l'enllumenat"
OK

PD: al final rustirem un pollastre en el meu modul, ja veuras !!! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 08, 2012 1:08 am

mengar riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 08, 2012 2:58 am

Si, Daniel, jo també m'hi apunto al pollastre rostit.

Oui, Daniel, compte sur moi aussi pour le poulet rôti Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 08, 2012 6:00 am

ja veig que el dia que inauguri el meu circuit os tindré que convidar a pollastres a l'ast en lloc de a cava.
O ara que os conec ... potser a las dues cosas !!! riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 08, 2012 6:07 am

riuuuu riuuuu riuuuu

Si vols fer el complert, ja posa-hi també uns taquets de pernil i formatge !!

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 08, 2012 6:17 am

ahhh noooo !!
el pernil, el formatge i el pa torrat el poseu vosaltres !!!
i en aquest pas, també els trens !! perque encara no en tinc cap riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 08, 2012 6:19 am

tram47 escrigué:
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Fiche_10

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Prise_10

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Prise_11


Daniel, em diuen a la botiga que hi han de 2 mm i de 4 mm . quin fem servir??
Daniel, je l'ai dit la boutique qui ont 2 mm et 4 mm. Comment utilisons-nous?
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 08, 2012 9:44 am

4 mm.
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDc Maig 09, 2012 1:08 am

tram47 escrigué:
4 mm.

ok perfecte
Merci Daniel
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDj Maig 10, 2012 10:06 am

Tren réunion technique à MOLINS de REI le 8 Juillet à 9 H.le matin ?

précisions bientôt !!!!


Tren jornada tècnica a MOLINS de REI 8 de juliol de 9: 00 del matí .?

detalls aviat !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDv Maig 11, 2012 8:57 am

Gràcies, Daniel. Compteu amb mi. ok

Merci, Daniel. Compte sur moi.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDg Maig 13, 2012 8:01 am

Es molt possible que em pugui escapar.
Hi ha alguna activitat prevista per aquesta data??
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDl Maig 14, 2012 11:06 pm

lluis7 escrigué:
Es molt possible que em pugui escapar.
Hi ha alguna activitat prevista per aquesta data??

M'agradaria poder xerrar d'aquests temes però aquest dia no pot ser,
Ja vos explico d'aci uns dies. pero us puc avançar que tinc intenció de muntar un circuitet de 80m2 per una fira playmobil i el muntatge es aquesta data.
Tornar a dalt Ir abajo
manolo0101
Trenjardinaire
manolo0101


Ubicació : Lliçà d'Amunt
Edat : 55
Data d'inscripció : 16/09/2009
Nombre de missatges : 285

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 12:06 am

80 m2 !!! affraid

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 2:56 am

jaume escrigué:
...Ja vos explico d'aci uns dies. pero us puc avançar que tinc intenció de muntar un circuitet de 80m2 per una fira playmobil...

Això mereix tot un fil a on ens ho expliquis amb tot detall !! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 6:28 am

affraid affraid mare meva si que faras metros de via, més que fomento!!!

jo per el moment no se si podré anar a molins el juliol, encara no se les dates de feina d'aquell més, però si tinc lliure i tan!! que hi vaig, pero sense modul, ja que vaig molt atrassat i no el tindré a punt per aquella data..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 6:47 am

jaume escrigué:

M'agradaria poder xerrar d'aquests temes però aquest dia no pot ser,
Ja vos explico d'aci uns dies. pero us puc avançar que tinc intenció de muntar un circuitet de 80m2 per una fira playmobil i el muntatge es aquesta data.

doncs ja ens explicaras a on montas, que si no es molt lluny de Molins igual podem fer un tour !! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 6:48 am

MALLET73 escrigué:
affraid affraid mare meva si que faras metros de via, més que fomento!!!

jo per el moment no se si podré anar a molins el juliol, encara no se les dates de feina d'aquell més, però si tinc lliure i tan!! que hi vaig, pero sense modul, ja que vaig molt atrassat i no el tindré a punt per aquella data..

salutacions

mallet73

ostres, tant de bo que t'hi puguis escapar.
per cert ... que hi haurá MOMI??
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 7:28 am

lluis7 escrigué:
...per cert ... que hi haurá MOMI??

Em sembla que més aviat es tracta d'una trobada "informal" entre amics. Diria que la idea deu ser no oberta al public, i sense caire d'exposició. Fa uns dies en Marcel em va enviar un mail en el que me'n feia cinc cèntims i em deia que publicaria informació al fòrum. Com que no diu res, crec oportú transmetre-us el que em va dir a fi de que sapigueu quina és la idea:

"Bon dia Amadeu, Ahir per la tarda a Martorell, junt amb el Cales de Viladecans i el Srs. Bonnin, varem consensua en principi el diumenge de 8 juliol, per fer una matinal nomes persones de tenim "G" "2m", per per consensuar normes i fer circular trens a una nau industrial. Nomes publicarem a TRENS:CAT i personal que sabem que te trens de Jardí."
"Segon un borrador que enviaria a la wep
-Trobada a un Bar a designar per esmorçar les 9 mati
-Presentació i explicació mòduls MOMI i sugerencias altres.
-Tots unificar sempre la mateixa denomimacio escala "G" "2m" "IIm"...
-Aportacions propostes per la trobada 2013 de Molins de escala G.
CIRCULACIÓ DE TRENS A LA NAU FINS A LES 13 HORES
."

-De fet sobre les explicacions dels mòduls MOMI, encara que sempre va be parlar-ne, ja està tot presentat i explicat en aquest fòrum per part d'en Daniel, o sigui que d'aquest cas ja esteu al corrent de tot el que es pugui dir allà. Wink

-Sobre la unificació de la denominació de l'escala, també està establerta a nivell d'Europa i del món, i no cal que nosaltres siguem diferents: Very Happy

Segons normes NEM (Normes Éuropéennes de Modélisme) és escala IIm, que representa la via mètrica amb via de 45 mm (escala 1/22'5)
Els alemanys, no obstant, sovint representen la nomenclatura amb xifres aràbigues enlloc de romanes, així: 2m, però és exactament el mateix concepte i escala.
Els americans, en canvi, que fan circular diverses escales utilitzant via de 45 mm (1/19, 1/29, 1/20, 1/22'5, 1/30, i em sembla que encara me'n deixo...) tot això ho engloben en G (de Garden). En base a això, podríem dir que G és més un concepte que una escala.
I en base a això també hem de deduir que el IIm (ó 2m), és dintre del concepte G
Sembla complexe, però és senzill.

Pot ser molt positiva la xerrada per a la propera edició de la Festa del Tren a escala G, ja que es parla amb temps suficient per a dur a terme qualsevol idea.

Segurament també ho serà la circulació de trens. super12

I sobre tot, no ens ho hem de deixar perdre, això de l'esmorzar !!! Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Cuire-oeuf-sur-le-plat-539
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 7:43 am

ostres, ho trovo fantastic (fins i tot lo de esmorzar de plat Very Happy) . gracies per la aclaracio, Amadeu.
doncs intentare per tots els mitjans anar-hi. en el meu cas, ademes, per resoldre moltes dubtes que segur m'aclarireu entre uns i altres.
ok
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 7:49 am

merci Amadeu pour toutes ces précisions .
J'ai demandé à monsieur Marcel Prunera de trouver un établissement café pour le rendez vous de 9 heure.
et aussi un restaurant pour après la réunion pour ceux qui souhaitent prolonger les discutions .
programme :
technique des modules, bois plastique ,électricité ;
matériel roulant : moteurs , roues ,etc ....

Gràcies Amadeu per totes aquestes explicacions.
Li vaig preguntar el Sr Marcel Prunera trobar un establiment de cafè per a la trobada de les 9 hores.
i també un restaurant per a després de la reunió per a aquells que desitgin allargar-ne el debat.
programa:
tècnica de mòduls, fusta plàstic, l'electricitat;
material rodant: motors, rodes, etc....
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 5:31 pm

lluis7 escrigué:
jaume escrigué:

M'agradaria poder xerrar d'aquests temes però aquest dia no pot ser,
Ja vos explico d'aci uns dies. pero us puc avançar que tinc intenció de muntar un circuitet de 80m2 per una fira playmobil i el muntatge es aquesta data.

doncs ja ens explicaras a on montas, que si no es molt lluny de Molins igual podem fer un tour !! Wink

El muntatge es 7 i 8 pero la expo oberta al públic es el cap de setmana següent.
El lloc: Fira Sabadell.
El mateix on es vol muntar firatren pel 22-23 de setembre.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitimeDt Maig 15, 2012 5:39 pm

Una cosa en el tema móduls:
Crec que els talls de via a cada zona de canvis de via no el feu be.
S'ha de repassar les normes eléctriques de les fitxes d'altres escales i copiar-les.
De tota manera, jo sempre que he muntat un quadre d'accionamente de canvis de via i talls de corrent a la via, he posar conmutador de doble circuit de manera que tant en punt zero com en el sentit de la marxa sigui independent del que duu el transformador-regulador.
Pero es que crec que a la zona d ecanvis, s'ha de muntar un tall per cada via general, i un de comú cada branca de canvis de via. també ho faig en el primer tram d evia general en acda sentit. Aixó em permet que el tren circuli per la via general i puc tindre movent varies locomotores per l'estació, a mes de poder fer una maniobra invaint momentàniamemt la via general.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 8 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Secció catalana del circuit modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI
» Secció "Reus-Salou" del circuit modular MOMI
» Secció italiana del circuit modular Calderí-MOMI
» circuit modular "MOMI" electricitat (fil en desús)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: