TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Secció catalana del circuit modular MOMI

Ir abajo 
+14
ostman
jaume
Víctorf
manolo0101
Christian
ut800035 (†)
Shay
E4lok
TramBlau
lluis7
MALLET73
peps
tram47
Olot
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22  Següent
AutorMissatge
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDg Maig 20, 2012 10:56 pm

Hola, com ja tinc feta al mòdul i només em falta posar les potes que no són de llinda ja que no m'agrada aquest tipus, bé ara m'he topat els forats per unir els mòduls que d'una banda vista al públic mitjana des 50 i 120, d'altra banda que hi ha la via oculta 820 i 850.
No hauria de tenir els dos iguals ja que l'altre està més a prop els forats que són 30 i 70. Question
study
Tornar a dalt Ir abajo
manolo0101
Trenjardinaire
manolo0101


Ubicació : Lliçà d'Amunt
Edat : 55
Data d'inscripció : 16/09/2009
Nombre de missatges : 285

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDl Maig 21, 2012 12:41 am

jaume escrigué:
lluis7 escrigué:
jaume escrigué:

M'agradaria poder xerrar d'aquests temes però aquest dia no pot ser,
Ja vos explico d'aci uns dies. pero us puc avançar que tinc intenció de muntar un circuitet de 80m2 per una fira playmobil i el muntatge es aquesta data.

doncs ja ens explicaras a on montas, que si no es molt lluny de Molins igual podem fer un tour !! Wink

El muntatge es 7 i 8 pero la expo oberta al públic es el cap de setmana següent.
El lloc: Fira Sabadell.
El mateix on es vol muntar firatren pel 22-23 de setembre.

Estareu tota la semana jugant a trens a porta tancada ? Tren
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDl Maig 21, 2012 12:57 am

manolo0101 escrigué:
jaume escrigué:
lluis7 escrigué:
jaume escrigué:

M'agradaria poder xerrar d'aquests temes però aquest dia no pot ser,
Ja vos explico d'aci uns dies. pero us puc avançar que tinc intenció de muntar un circuitet de 80m2 per una fira playmobil i el muntatge es aquesta data.

doncs ja ens explicaras a on montas, que si no es molt lluny de Molins igual podem fer un tour !! Wink

El muntatge es 7 i 8 pero la expo oberta al públic es el cap de setmana següent.
El lloc: Fira Sabadell.
El mateix on es vol muntar firatren pel 22-23 de setembre.

Estareu tota la semana jugant a trens a porta tancada ? Tren

La setmana del 7 i 8 es dedica a muntar els diorames.
Jugar a trens? Hi ha massa feina a muntar via i decoracio. Encara que si, com minim s'ha de probar que tot funcioni com es de desitjat.
Jo hi sere tot el cap de setmana de muntage i el de la fira, que els trens han de funcionar sens defalliment.
La setmana seguent es la fira oberta al public.
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDl Maig 21, 2012 6:50 am

Shay escrigué:
Hola, com ja tinc feta al mòdul i només em falta posar les potes que no són de llinda ja que no m'agrada aquest tipus, bé ara m'he topat els forats per unir els mòduls que d'una banda vista al públic mitjana des 50 i 120, d'altra banda que hi ha la via oculta 820 i 850.
No hauria de tenir els dos iguals ja que l'altre està més a prop els forats que són 30 i 70. Question
study

Jose Antonio, quina bona noticia !! Doncs ens has de posar fotos del modul. Renoi quina enbrençida li has donat !! ok
En quan a la distancia dels pasadors, jo em cenyiria a las midas del esquema del Momi: a 5 i 12 cm de profunditat desde el costat visitant i a 5 i 8 cm del costat expositor.
... al menys aixi ho he fet jo !! Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDl Maig 21, 2012 6:53 am

jaume escrigué:

La setmana del 7 i 8 es dedica a muntar els diorames.
Jugar a trens? Hi ha massa feina a muntar via i decoracio. Encara que si, com minim s'ha de probar que tot funcioni com es de desitjat.
Jo hi sere tot el cap de setmana de muntage i el de la fira, que els trens han de funcionar sens defalliment.
La setmana seguent es la fira oberta al public.

em sembla que tant es juga montant el diorama, com fen circular trens, aixi que em temo que t'ho pasaras pipa tant uns dias com els altres !! ok
doncs ja veurem si em puc escapar a Sabadell la setmana seguent. ho intentarem !!
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDl Maig 21, 2012 7:33 am

Pipa es poc.
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 22, 2012 5:08 am

detall importants:
Qui ve a la jornada tècnica del 8 de juliol?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 22, 2012 6:30 am

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 000a1

Jo.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 22, 2012 8:15 am

jo també !! bounce
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Maig 23, 2012 2:12 am

Arrow Arrow 2 CATALANS Exclamation Exclamation Exclamation tristonet
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Maig 23, 2012 2:42 am

Només? Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12092

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Maig 23, 2012 3:00 am

De moment jo no ho sé, el 8 de juliol per a mi és massa llunyà de moment tristonet Question
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Maig 23, 2012 4:34 am

jo encara no se si treballo o no aquell cap de setmana si no segur que anem!!, també hi ha el cap de setmana 14-15 cal gavatx..??? a tot no se si podrem...però ho intentarem...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Maig 23, 2012 5:59 am

Daniel:

1 francès,

2 catalans segur

2 catalans probable

total: 5 !!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 9:20 am

Olot escrigué:
Daniel:

1 francès,

2 catalans segur

2 catalans probable

total: 5 !!

poquets, pero ben avinguts !! Laughing
a veiam si hi ha sort i s'apunta algu mes.
ànims !! Tren

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 9:56 am

doncs torno una mica al tema del modul, per ensenyaros las penultimes novetats d'aquest cap de setmana.
potser soc pesadet amb tanta "actualització", pero aixi animem una mica el cotarro, i de pas em feu arrivar ànims i critiques o millores (que de tot accepto Very Happy )

fixació de las vies i instal.lació el.lectrica finalitzada, al menys el que es la part del Momi, em falta la part "interna" del propi modul, que tampoc te massa que, perque els desviaments de moment son manuals, i nomes faré la alimentació de las vies i alguna llum)

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Dsc0287x

detall de la connexió del MOMI. Anirà un altre d'igual, pel propi modul, al costat.

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Dsc0305u

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Dsc0303nd

ultims detalls de la façana. ja nomes em falta el sostre, que penso que el pintaré amb "betun de judea" (ho sento, deu tenir nom en català, pero ni ideia)

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Dsc0296e

ja tenim nom de la companyia (per la branca americana) en crearem un altre per la catalana i un altre per la europea riuuu

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Dsc0297lpc

i si, si, ja se que en aquest cas, lo seu hagues estat una senyora locomotora de vapor, pero com aquesta es la meva primera locomotora, n'estic ben orgullos d'ella !!! (si es que, el que no se conforma ....) Wink

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Dsc0298tx

ves que xula queda. si ademes tingués ja feta la decoració del terra del modul, ja seria la repera. tot arrivarà, peró ...

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Dsc0301u

i una vista general del conjunt

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Dsc0294ma

au, ja queda menys per que estigui enllestit. a veiam si en aquest Masadas trovo grava adient Rolling Eyes
seguiremos informando ...

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 10:21 am

Tren applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 10:24 am

genial

Formidable !!

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 10:31 am

Molt bona feina... M'ha agradat la teva locomotora... Potser me l'he perdut pero seria fantastic poder veure una visió cenital del teu modul, o un esquema, per les fotos no m'acabo de fer una idea de com has dissenyat el teu modul...
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 11:23 am

formidable
1010p
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 5:27 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 5:29 pm

Pel que fa a la trobada de Molins de Rei, m'agradaria molt d'anar-hi pero crec sera impossible doncs tenim el muntatge del diorama de trens a Sabadell.
Tot i que.... Si acabessim dissabte... Potser podria anar a Molins de Rei.
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 1:26 am

Embarassed moltes gràcies a tots pels vostres comentaris !! de debó que us els agraeixo molt ok

Jaume: doncs ja ho saps. a pencar força el dissabte, (si cal fins la matinada) i el diumenge cap a Molins riuuu

Ostman: i tant. t'adjunto la simulació dels dos moduls que penso fer. Es una cosa mol senzilleta, en la qual vaig pensar de donar mes importancia i dedicació al decorat, sobre tot perque soc un absolut principiant en aquest fantastic mon Wink .
Ja ens complicarem la vida quan comencem a dissenyar el circuit al terrat riuuuu

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Dsc0081by
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 2:38 am

Em sembla, Lluís, que aquí has fet trampa: vols dir que això són dos mòduls? Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 2:48 am

Quins són els mòduls de "camping especial riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 9 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Secció catalana del circuit modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI
» Secció "Reus-Salou" del circuit modular MOMI
» Secció italiana del circuit modular Calderí-MOMI
» circuit modular "MOMI" electricitat (fil en desús)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: