TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Casa xinesa de fusta WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Casa xinesa de fusta

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDv Des 31, 2021 6:25 am

El Pare Noel em va deixar a casa de la meva filla aquesta casa de fusta xinesa per muntar

Casa xinesa de fusta Whats112

Casa xinesa de fusta 1-410

la meva filla a casa té moltes muntades i queden molt bé, les menja per AliExpress, no posa l'escala que són, han de ser 1/25 +/- , ja aniré posant el muntatge

Pere

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDv Des 31, 2021 9:55 pm

aplaud   aplaud felicitats..com diria el meu para això és que has estat bo durant l any!! A mi sempre em porten carbó.


Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
betulo237
Trenjardinaire Plus
betulo237


Ubicació : Badalona
Edat : 72
Data d'inscripció : 29/11/2020
Nombre de missatges : 1382

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDs Gen 01, 2022 12:41 am

Bon dia,
Segons vikipèdia: La casa, tot i que segurament està feta a la Xina, no es tal si no una taverna japonesa.
L'izakaya, de vegades escrit isakaya, ocupa al Japó la plaça del bar de vins, del pub a Anglaterra o del restaurant de tapes a Espanya. Hi ha aproximadament 20 000 izakaya al Japó. Literalment, l'izakaya és un lloc on se serveix begudes alcoholitzades, el caràcter 酒 en posició central significant alcohol.
Tot i que pel que interessa está molt bé i dona el "pego".
Els bidonetd que es veuen a la foto son recipients de sake.
Apali, a muntar que ho estem esperant.
Salut i feina,
Albert
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDs Gen 01, 2022 1:00 am

Si tens raó, són cases de Japó, però fabricades a la Xina.
Aquesta setmana la tinc molt ocupada amb proves mèdiques del meu genoll i visites a casa, i per no perdre peces crec que començaré després de festes, encara que no descarto abans, avui no, segur.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDs Gen 01, 2022 6:54 am

i per demà:
Casa xinesa de fusta Roscon10

Roscón de Reyes !! por por

A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDs Gen 01, 2022 7:16 am

Crec que són una sèrie de kits per muntar..

Casa xinesa de fusta Screen14

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDs Gen 01, 2022 7:41 am

Sí, hi ha diverses marques, és un món que he mirat i havia fet alguna cosa d'OCCRE, però a escales petites, ja fa temps que no feia res.

Aquest és un tipus de material que una mica tunejat per a la nostra escala pot servir, i a més econòmic, encara que és un material dinterior.

Se m'està acumulant la feina i ara gairebé no puc treballar entre una cosa i l'altra diable

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDv Gen 07, 2022 9:46 am

He hagut de parar la construcció, hi ha un error molt greu, falten peces vitals i n'hi ha de repetides, amb les quals falten obria que construir el sostre, la meva filla les reclamarà, a veure què passa nose

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDv Gen 07, 2022 6:08 pm

Pere, a veure su és que t’han enredat com a un xino!

smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitimeDs Gen 08, 2022 12:33 am

No sé, és un regal de la meva filla i ella ha fet muques i d'aquesta mateixa gent i mai havia passat alguna cosa així nose

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Casa xinesa de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casa xinesa de fusta   Casa xinesa de fusta I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Casa xinesa de fusta
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» vagó de fusta
» Màquina de fusta
» Construir cabana de fusta
» Construcció d'un pont de fusta.
» construcció de vagons de fusta

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: