TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
construcció de vagons de fusta WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 construcció de vagons de fusta

Ir abajo 
+6
maquinista
ostman
bantren
TramBlau
Olot
MALLET73
10 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDv Nov 09, 2012 5:56 am

hola amics!

obro aquest nou fil per ensenyar-vos els 3 vagons que estic fen de caire americà per transportar-hi de tot, per que fa uns dies vaig comprar una mikado k27(que espero amb molta impaciència) però tenia pocs vagons estil americans aixì que estic aprofitan uns xasis de LGB i he fet aquestes plataformes, res de l'altre mon però volia compartir-ho amb vosaltres..

construcció de vagons de fusta Dscf8309y

salutacions
mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32909

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDv Nov 09, 2012 7:50 am

De veritat que no sé com ho fas per a trobar lloc per a guardar les coses!

I no ens podries posar una foto de la màquina per que ens fem una idea de com és?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDv Nov 09, 2012 8:05 am

Si et falta espai jo tinc molt Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDv Nov 09, 2012 9:58 pm



Hola A tots

La K27 es una mikado de la Bachmann, una peça fabulosa a escala 20,3 , es de via de tres peus. Linias del Rio Grande.

Conta amb el galib es mes ampla de les de LGB.

Et felicito per la compra es una máquina digna d´enveja.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDv Nov 09, 2012 10:35 pm

bantren escrigué:


Hola A tots

La K27 es una mikado de la Bachmann, una peça fabulosa a escala 20,3 , es de via de tres peus. Linias del Rio Grande.

Conta amb el galib es mes ampla de les de LGB.

Et felicito per la compra es una máquina digna d´enveja.

Hola doncs encara no us puc penjar fotos per que no la tinc a casa esta de camí....però es que aquesta es una conctrucció artesanal a mitges que s'ha de acabar amb material LGB... però com diu en josep aquesta de bachmann es una magnifica peça (i te un preu considerable) amb molt bons detalls...i com que hem queda fora de preu..he obtat per aquesta molt més economica i que puc personatiltzar..

...lloc a sota el llit riuuuu riuuuu però tres vagons no ocupen tan...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32909

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDs Nov 10, 2012 12:37 am

MALLET73 escrigué:
...doncs encara no us puc penjar fotos per que no la tinc a casa esta de camí...

Si, queda clar que encara no la tens. Jo em referia a les fotos d'Ebay, si és que la vares guardar. Així no ens caldria esperar tant per a veure-la. angell

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDs Nov 10, 2012 12:54 am

hola doncs no les vaig guardar i mira que me les vaig mirar i remirar
però si us puc penjar el link del youtube..
https://www.youtube.com/watch?v=xLPH6HzghSs

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32909

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDs Nov 10, 2012 1:21 am

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDs Nov 10, 2012 1:39 am

Olot escrigué:
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
que opines?? per el moment no es gran cosa exteriorment..però bé ja es un primer pas per el digital, no?? no es com una original feta del fabrican però espero deixar la meva emprenta...ja em parlarem en el fil com anira la seva construcció...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7015

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDs Nov 10, 2012 3:06 am

Definitivament hauries de començae un pis més gran...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDs Nov 10, 2012 3:28 am

Suspect Suspect
ostman escrigué:
Definitivament hauries de començae un pis més gran...
doncs no cal un pis si no cal un jardí!!!!, si es cert que ultimament amb tanta construcció estic amplian molt la colecció...però desprès queda en no res......a més si es guarda bé cap problema!!

perdoneu no ve al cas,...però aquest si que li cal remolc..
http://cf-chanteraines.blogspot.com.es/2012/09/du-cote-des-createurs-dofni-objet.html

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32909

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDs Nov 10, 2012 9:12 am

Un exemplar molt original.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDs Nov 10, 2012 9:54 am

censura que maco, jo vull un

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 7:19 am

hola amics!
doncs per fi ja tinc aquesta mikado k27 a mig construir, encara que les imatges amb la construcció sembla més una k37...
us penjo unes fotos de com esta feta....juntament amb ella el venedeor m'ha enviat llibres, planells i els accessoris per acabar-la....
però li he donat una ullada per dins per veure com construeixen per europa...el que us puc dir es que es pvc blanc...l.li ha possat "lastre" uns 3 kilos, ja que pesa 3,5 kilos segons la meva balança...no se si en josep(bantren) podria dir-me si es molt o pòc..però de segur que tindras que aconsellar-me molt..ja que aquest tipus de construccions per faraoniques que puguin semblar les meves...aquest passa de mida....
tot ees fet per ell fins i tot el tender...original el motor, les rodes (boggies del tender) i la part electronica..que quant l'he vist una mica més i em dona un patatus..!!!
construcció de vagons de fusta Dscf8320h

construcció de vagons de fusta Dscf8321e
affraid affraid
construcció de vagons de fusta Dscf8326z

construcció de vagons de fusta Dscf8327k

construcció de vagons de fusta Dscf8328

construcció de vagons de fusta Dscf8329s

construcció de vagons de fusta Dscf8330v
El constructor ha fet servir com uns petits caps d'agulla a modus de "remaches" per fer el mateix efecte
construcció de vagons de fusta Dscf8322
part interior del tender on es pot veure els forats i com estan inserits....una feinada..
construcció de vagons de fusta Dscf8325x

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 8:27 am

super12 aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32909

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 8:29 am

Caram, noi !!! quina troballa vares fer !!

El remenar les entranyes d'una màquina feta per una altre persona encara et donarà més coneixements i més idees, ja que veuràs de prop com l'estava fent i quines tècniques utilitzava... i idees. Sobre tot si t'hi ha afegit plànols i potser com la pensava fer i tot.

Enhorabona.

D'altra banda no conec aquesta motorització, que veig molt ben emprada per a fer aquests eixos amb colzes i rodes interiors.

Manoi, deus estar entusiasmat !!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 8:58 am

Olot escrigué:
Caram, noi !!! quina troballa vares fer !!

El remenar les entranyes d'una màquina feta per una altre persona encara et donarà més coneixements i més idees, ja que veuràs de prop com l'estava fent i quines tècniques utilitzava... i idees. Sobre tot si t'hi ha afegit plànols i potser com la pensava fer i tot.

Enhorabona.

D'altra banda no conec aquesta motorització, que veig molt ben emprada per a fer aquests eixos amb colzes i rodes interiors.

Manoi, deus estar entusiasmat !!

estic "acollonido"!!!! es una construcció molt adelantada per mi...al venedor li he comentat la intenció de continuar i li he enviat un correu per que m'expliqui com va fer coses d 'ella,...etc...si tinc notícies us les faré saber...però com dic acollonido per que el tema de motorització de màquines de vapor...."jar" i el tema de digital un altre mon....se li ha de fer el tema de llums....!!??, elq ue menys em preocupa es de fer-hi coses de la part exterior....hem donará guerra segur!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 9:22 am

Tot és ficar-se, no tinguis pressa i aprèn del que aquesta fet i pensa com ha de seguir.
En cas de dubtes ja saps, pregunta a veure si sabem contestar.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7015

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 10:19 am

És una bestia grossa... Segur que estàs enfeinat uns quants dies...
Tornar a dalt Ir abajo
maquinista
Trenjardinaire
maquinista


Ubicació : Navarcles
Edat : 65
Data d'inscripció : 20/03/2011
Nombre de missatges : 182

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 11:40 am

Com diu el Pere, no tinguis pressa en acabar-la, drisfrutala, pot ser una gran màquina
Salutacions Pep. ok
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 10:24 pm


Felicitats es una bona compra, tens que analitzar amb molta cura tota la construcció abans de fer res, per no malmetre la par ja construïda

Seria interessant veure la pesa tal com esta actualment.

Enhorabona per la troballa,

Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDv Nov 16, 2012 12:56 am

bantren escrigué:

Felicitats es una bona compra, tens que analitzar amb molta cura tota la construcció abans de fer res, per no malmetre la par ja construïda

Seria interessant veure la pesa tal com esta actualment.

Enhorabona per la troballa,

Fins aviat Josep
ok !! quant i on et va bé??? necessito els teus concells per no "cagar-la"!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDc Des 05, 2012 4:50 am

hola amics!

doncs ja he començat a fer alguna coseta....encara que tinc grans dubtes que realment sigui una k27, ja que les imatges que tinc d'aquesta loco hi han moltes diferencies..seria més una k-36 o k-37, per la disposició de caldera etc...he llegit que va haver moltes modificacions en aquestes màquines i evolucions...fins i tot no hem cuadra la finestra o les 2 portes petites que comuniquen la part del màquiniste amb la caldera.etc...
construcció de vagons de fusta Dscf8371ce

aquetsa modificació no li fa pas mal ja que hi son en la realitat, un cop sec, el retocaré amb la dremel i quedarà arrodonit i llis..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDl Des 10, 2012 6:36 am

un altre cosa que he fet ha estat omplir de carbó...que sense no anirà... riuuuu riuuuu

construcció de vagons de fusta Dscf8379g

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7015

construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitimeDl Des 10, 2012 9:56 am

Que has utilitzat per fer el carbó?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





construcció de vagons de fusta Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcció de vagons de fusta   construcció de vagons de fusta I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
construcció de vagons de fusta
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB
» Stainz amb composició de vagons fusta
» Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB
» Màquina de fusta
» vagó de fusta

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: