TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Stainz amb composició de vagons fusta

Ir abajo 
+9
ODAKIM
ignasibaga
Mitjans
Posets
alejandro sasplugas
TOG
dvdtren
Olot
TramBlau
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDg Des 06, 2020 6:38 am

Estic acabant tot el muntatge, ara li toca assecar bé a el sostre de l'guarda frens abans de posar les manetes a les portes i porta corredissa, les baranes per pujar a l'la caseta de l'gurda frens, les lletres i números, algundetalle mes i una mica de vernís transparent setinat, cosa d'una setmana més

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Pc060012

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Pc060014

Aquet és l'encofrat que em permet subjectar el sostre perquè s'ajusti perquè s'enganxi.
Amb aquest cotxe he tingut algun problema a l'haver-hi la caseta, però amb una mica d'imaginació ho vaig solucionar, cal posar-li pesos perquè no n'hi ha prou pes la fusta

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Pc060013

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDg Des 06, 2020 10:47 am

L'Amadeu, com t'he dit fa un temps que vaig començar a dissenyar una màquina similar, mesura 24 cm de llarg, no està acabada i encara tinc dubtes sobre acabats, més endavant em pondre amb ell
Aquest és el disseny en 3 mm. el de 1,2 no el tinc fet encara

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Automo14

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDg Des 06, 2020 7:03 pm

Li trobo un aire de la màquina del cremallera de La Rhune:

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 016dd810

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDg Des 06, 2020 10:00 pm

No he buscat una reproducció de cap existent, i té coses a modificar, com els dibuixos de les fustes, tampoc sé si ho faré en fusta de 3mm o en fusta de 2 mm de tell i el folre després.
Encara queda feina en el pla i en el meu cap.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2020 1:58 am

Llarga vida a tu, Pere, per a que puguis tirar endavant tots els teus projectes! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2020 8:18 am

Caram quanta feina en una setmana !!!  treball

Sembla que el teu magnífic plató de fotografia queda petit  riuuu

TramBlau escrigué:
Estic construint una composició de furgons i cotxes de vores baixes per a la Stainz

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Pb280012

Pere


Tot i ser una feina magnífica un consell: quan dobleguis fusta per buscar una forma corva, procura que el "màrtir" de base sigui en corva ( en cobertes per aquesta escala van bé les caixes de neules), o almennys posa varis màritirs de gruix progressiu. Si no la fusta tendeix a doblegar en forma triangular i casa pitjor amb la coberta i és incòmode d'enganxar, sobretrot pels trams de cola als extrems. T'ho dic perquè m'ha passat.


Editat per darrera vegada per ODAKIM el Ds Des 19, 2020 8:26 am, editat 1 cop en total

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 07, 2020 9:15 am

super12 Si ja ho vaig veure, però no va ser important i ajudo a que a l'posar pes a sobre, a l'ésser flexible, ajudo a fer força per pegar-se

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Maties
Jardinaire aprenent
Maties


Ubicació : Pollença / Mallorca
Edat : 70
Data d'inscripció : 24/11/2020
Nombre de missatges : 25

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 08, 2020 7:38 am

Pens el mateix que l'Amadeu.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 16, 2020 7:41 am

De material sobrant, sempre faig mes peces per si alguna es trenca, estic construint un vagó per al transport de porcs, xais o aus de corral, està molt abançat encara que de moment només el presento

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Jaula_10

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Pc160017

Pere

A Olot y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDv Des 18, 2020 12:43 am

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Pc170010

I després d'un parell de dies de repòs, perquè s'assequi bé la cola blanca i pugui seguir treballant

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Pc180016

Següent pas, pintar la fusta abans de posar les barres

Pere

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDv Des 18, 2020 12:57 am

aplaud aplaud sota l'atenta mirada del "TIO", aquest vagó tan original és una construcció preciosa i original:aplaud: aplaud

sous le regard bienveillant du "TIO" ce très original wagon est une belle et originale construction
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDv Des 18, 2020 11:11 am

ok ok ok ok ok re-aprofitar material per a nous projectes és tenir doble imaginació
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDs Des 19, 2020 8:29 am

Caram, sembla que el transport de bestiar està de moda...Interessant ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDv Des 25, 2020 5:29 am

Olot escrigué:
Estàs fent molt bon treball, Pere. La Stainz, però, no sé pas si és la màquina més adequada per portar aquesta composició tan digne, i ho dic jo que sóc un entusiasta de les Stainz. No has pensat pas de fer-te, també de fusta, un vehicle com aquest? :
Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 0283e710
Per a fer-lo només et caldria fer un vagó mes i posar-li pantograf i motor, i tindries una màquina a l’altura de la composicio que estàs fent.  Very Happy

Estava pensant en aquest model i se m'ha i he pensat, un en dièsel o un elèctric, no estic segur.

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Automo15

Primer vaig fer un, però m'he d'ajustar a les mesures de la fusta i he vist que em caben dues, i la idea final uns dièsel l'altre electric.

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Automo16

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Automo17

És un desenvolupament de la idea d'Amadeu, he estat buscant un model concret per reproduir però després de veure que hi ha diversitat de models a internet he dasarrollado un de propi al no trobar prou informació, pero faré dos, un dièsel i l'altre elèctric.
A més m'he ajustat a la fusta que disposo i el preu en ATTA ara és mínim 25 € i el preu de l'hora surt a 50€, i una hora és el càlcul +/- d'aquest treball, no crec que arribi

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 29, 2020 2:33 am

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Pc290010


Una foto abans d'emmarcar, que emmarcat em surten brillantors pel vidre.

Un treball d'Encarna, una mica mes de 6 mesos a 2/3 hores diàries i per a un marc de 300 x 450 mm.

Pere

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 29, 2020 2:44 am

Segurament si tu fessis aquesta màquina trigaries una mica menys! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 29, 2020 3:11 am

Un treball extraordinari !!! Te moltes lectures.a part del saber fer.que ja es molt .Demostra una gran complicitat amb tu .Pere .la Encarna es una gran dona !!! Quina enveja em feu !!!!
Aleixandre

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 29, 2020 3:19 am

O no, no m'ho he plantejat, és un model que de moment no faré, tindria que veure com i amb quins materials

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 30, 2020 2:44 am

TramBlau escrigué:
O no, no m'ho he plantejat, és un model que de moment no faré, tindria que veure com i amb quins materials

Pere

Va home, Pere, el que passa és que et fa por perquè la Encarna ha deixat el llistó altíssim.

Un petó i una abraçada molt gran de felicitació per la Encarna.

reverent reverent reverent reverent reverent reverent

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 29, 2021 6:59 am

Com que no podem sortir a la muntanya a caminar pel confinament, avui hem fet l'ascenció a l'Tibidabo pel camí de l'Arrabassada, cal pujar l'ànim que el tenim sota terra, i per celebrar l'ascensió hem pres una mica de vi del celler

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P1290010

I donant-li voltes a les meves idees he pensat en que un dels furgons de fusta deixar-lo com casetes d'obres, posant-li una estufa al seu interior a més de algun moble, i mans a l'obra

Primer faré l'estufa amb el precinte de l'ampolla

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P1290011

era molt alt i ho he tallat cosa de 1,5 cm

li he posat unes potes, el respirador de l'estufa i una tapa per on posar la llenya

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P1290012

La sortida de fums és un tros de fusta d'un mànec de pinzell, i ho he il·luminat amb dos leds vermells intermitents imitant el foc a l'interior de l'estufa.

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P1290013

Demà la pintura i potser posar-la a l'interior de l'furgó

El vi aixeca l'ànim quan el tens una mica baix i et dóna idees

Pere

A Olot, MALLET73, Shay, Mitjans, mikado y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 29, 2021 7:07 am

Felicitats aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 29, 2021 7:37 pm

tram47 escrigué:
Felicitats aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

+1

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 30, 2021 6:21 am

Em vaig oblidar de fer en una foto de l'estufa recentment pintada i abans de fixar-la a l'interior, però hi ha mes fotos ja a l'interior, i també li he posa't una mica de llum a l'sostre

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P1300018

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P1300019

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P1300016

Demà acabaré de fixar el cablejat, quatre detalls més i a pintar sostre

Pere

A Olot, Shay, TOG y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 23, 2021 2:51 am

Avui he pogut anar a recollir a ATTA33 unes fustes que vaig portar a tallar per làser

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P2230013

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P2230014

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P2230012

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 P2230015

Aquí està un automotor en fusta similar al què té Amadeu, la motorització la tinc en camí, imagino que vindrà des d'Alemanya per via fèrria

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 0283e711

També hi ha un cotxe de bestiar, s'estava construint un com aquest però va patir un greu, molt greu, puc assegurar, va quedar en 2D

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Jaula_11

I el tunejat de la 'OTTO, la cabina passés a ser de fusta i un tendèn

https://trenscat.forosactivos.net/t3210-tunejar-una-otto

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Dsc04011

Serà similar a el de la foto

Hi ha més peces, però ja són per una altra cosa

Pere

A Olot y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 23, 2021 8:35 am

affraid affraid affraid Caram no se com t'aclares..esta aprofitada la fusta al milimetre!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Stainz amb composició de vagons fusta   Stainz amb composició de vagons fusta - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Stainz amb composició de vagons fusta
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» vagons composició millitar
» construcció de vagons de fusta
» Vagons de fusta d'arreu d'europa
» vagó de fusta
» De Stainz que udola, a Stainz funcional

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: