TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Treballs "de poca monta" - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Treballs "de poca monta"

Ir abajo 
+10
OG22
Sisu
TramBlau
mariogir
Mitjans
Sonderzug
MALLET73
ODAKIM
ignasibaga
Olot
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 26, 2020 6:25 am

A que et refereixes com el que espereu, Joan, a veure el vagons, o a poder muntar el MOMI?

humorw
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Provisional   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Des 02, 2020 6:07 pm

Acabant detalls del vagó amb el que vaig iniciar aquest fil:

Treballs "de poca monta" - Página 4 91056510

En aquest cas he provat un sistema que per a mi és nou: Chipping de Vallejo. La veritat és que en els vídeos de tutorials que es troben per Internet sembla molt fàcil, però a mi no m’ha quedat igual. No és ni de bon tros el que jo volia fer. No obstant, com que tampoc em sembla que estigui malament del tot, així es queda. La propera vegada potser sortirà millor.

Treballs "de poca monta" - Página 4 5976e810

El marcatge de vagons per tampó tampoc em desagrada. Caldrà, però, agafar hi practica.

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Des 02, 2020 6:38 pm

Carai Amadeu..dons jo ho trobo genial!! te aquest efecte de rovell i pintura saltada

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Des 02, 2020 7:31 pm

Ha quedat molt ,molt bé
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 592

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Des 02, 2020 10:12 pm

El marcatge de vagons per tampó tampoc em desagrada.  Queden molt bé.
Aquest tamponat dóna una textura que sembla fet amb trepa i brotxa,suposo que als tallers del tren real ho devien fer així.
salut !
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 03, 2020 11:31 am

Doncs aquests portons metàl.lics els veig molt bé. Pintura saltada i amb decoloracions. En alguns punts, incipients encrostonaments de rovell... està molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 03, 2020 2:54 pm

Home, vist així ja em sembla millor. La veritat és que no tenia present de que hi havia fet tantes coses! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 03, 2020 3:01 pm

TOG escrigué:
El marcatge de vagons per tampó tampoc em desagrada.  Queden molt bé.
Aquest tamponat dóna una textura que sembla fet amb trepa i brotxa,suposo que als tallers del tren real ho devien fer així.
salut !

Gràcies, Jan.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 487

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Des 09, 2020 5:44 pm

Olot escrigué:
Treballs "de poca monta" - Página 4 91056510


Treballs "de poca monta" - Página 4 5976e810

Doncs a mi em sembla que t'ha quedat collonut, Amadeu! aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Des 09, 2020 7:20 pm

Gràcies Joan.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDl Feb 01, 2021 11:29 pm

Avui m'he deixat vèncer per la temptació. Ho confesso. Crying or Very sad

Però ja no m'he pogut aguantar més i se m'ha escapat. Cert: vaig prometre que no tornaria a començar res mentre no hagués acabat tots els vagons que tinc a mig fer... però... ja fa dies que tenia la idea al cap i la creativitat anava creixent, creixent, creixent, creixent, creixent... i és clar, ja no hi cabia a dins del meu cap, i per això ha acabat sortint, volgués o no.

I com que a demés tenia tots els ingredients... ! (Un furgó Toytrain, una garita alta LGB, amb les seves portes, molles i també el seu sostre, plàstics evergreen...)

Aquest és el vagó que ha rebut. Com podeu veure és sense decorar.

Treballs "de poca monta" - Página 4 A89

Desmuntat el sostre i el bastidor quedava així

Treballs "de poca monta" - Página 4 A_188

Aquí he començat a tallar. L'eina culpable es veu mig amagada sota la caixa del vagó.

Treballs "de poca monta" - Página 4 A_287

L'objectiu era canviar aquest tester per a suprimir-ne la porta, el tub i altres prominències, a partir d'ara inútils, en el cas d'aquest vagó.

Aqui ja veiem la paret del tester separada de la caixa per sempre més.

Treballs "de poca monta" - Página 4 A_378

Amb evergreen he fet un tester nou. Aquí ja es veu posat a lloc i encolat.

Treballs "de poca monta" - Página 4 A_475

El següent pas ha estat tallar el sobrant del sostre, que era la part que cobria el balconet.

Treballs "de poca monta" - Página 4 A_573

A continuació he tallat fent cabuda per a la garita, tant al tester com al sostre

Treballs "de poca monta" - Página 4 A_670

La garita col·locada a lloc

Treballs "de poca monta" - Página 4 A_766

Com que feia molt bon dia, no me'n he estat de fer-li una foto

Treballs "de poca monta" - Página 4 A_860

Més tard li he posat uns graons de llautó que em sobraven d'una altra construcció anterior, i els suports que "aguanten" la cabina.

Treballs "de poca monta" - Página 4 A_957

Aquest és l'estat actual del vagó. Tot els treballs han estat fets avui, en un sol dia. Ara només queda enganxar tots els agafadors i passamans, el volant de frenat, muntar les portes i poca cosa més.

... I mira, ves per a on, ja tinc un altre vagó més en espera per a pintar!!  Shocked

A MALLET73, TOG, Mitjans y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDt Feb 02, 2021 9:03 am

super12 super12 aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Una pregunta, ja fa el gàlib?..veig la garita molt alta respecte el sostre del vagó!! pensativ pensativ

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 487

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDt Feb 02, 2021 11:01 am

No sé si te la mida de gàlib adequada, però es molt bonic com ha quedat.
Els teus treballs de "poca monta" em fan pensar en com serien els de "molta monta" Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDt Feb 02, 2021 11:40 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDt Feb 02, 2021 1:51 pm

Gràcies nois, sou molt amables.  Very Happy

MALLET73 escrigué:
...
Una pregunta, ja fa el gàlib?..veig la garita molt alta respecte el sostre del vagó!! pensativ pensativ

Carles!!! Tu també... quines preguntes de fer!?!? Però home! Que no em coneixes!?!?

riuuuu

Naturalment que farà el galib!!! parpaleig

La garita està posada a la mateixa mida justa, respecte el sostre, que el vagó tancat de LGB amb garita alta. Segurament el que tu veus és un efecte òptic degut a que el vagó Toytrain és molt més petit que els de carga grossos. Per això la cabina es veu més grossa en aquest vagó. Però tot va sota norma, i com Déu mana. Encara, si m’haguéssis dit que només te un enganxall, i que encara no el porta doble ... però com que no has vist l’altre enganxall. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDt Feb 02, 2021 7:13 pm

ok ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDt Feb 02, 2021 7:15 pm

No estarà pas inspirat en els vagons misteriosos que han aparegut aquests dies pel fòrum...?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDt Feb 02, 2021 8:00 pm

No, no, Joan. És pura coincidència. Ja feia molts dies que ho anava incubant. En realitat no sé de on em ve la inspiració, segurament algun dia vaig veure alguna cosa que m’ho devia suggerir, però no tinc ni idea de que és el que em va inspirar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 12:10 am

El vagó ja està pràcticament acabat.

Treballs "de poca monta" - Página 4 B43

MALLET73 escrigué:
...veig la garita molt alta respecte el sostre del vagó!! pensativ pensativ
...

Tot i que no hi ha problemes de gàlib, crec que tens raó: la cabina es veu molt alta. Ha de ser un efecte òptic, però ara cada cop que la miro ho veig més: estèticament no queda pas bé.

Aquesta és la prova de que deu ser un efecte òptic, ja que des d'aquesta perspectiva es veu ve.

Treballs "de poca monta" - Página 4 B_534

Treballs "de poca monta" - Página 4 B_144

Serà el color blan? serà la mida del furgó, que és molt més petita que els altres vagons que tinc amb garita alta?

Treballs "de poca monta" - Página 4 B_338

Alguna cosa hi hauré de fer. pensativ

A Francesc y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 6:23 am

Deu ser la mida del vagó, però jo no el veig pas malament. Quan estigui pintat, segur que canvia super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 7:03 am

Gràcies, Joan, però des de que m’ho ha dit en Carles que ho veig malament... i ara per molt que em digueu el contrari, encara que fos per contrarrestar L’efecte del seu comentari, no serveix per a res. Quan el dentrific surt del tub, ja no hi ha manera de tornar a ficar-lo a dins.

nose

TOG escrigué:
Ara començo a entendre el treball de poca monta ... Very Happy

No, no hi té res a veure... quan vaig comprar aquest furgo a l’Agost del 2019, juntament amb un altre d’igual, ja ho duia de cap. A demés, de fet, el furgó que era inicialment ara passa a ser un mercaderies tancat. Fins hi tot ha sofert un canvi de numeració, ja que com a furgo era el D-8 i ara serà el H-153.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 9:45 pm

La cabina és LGB i el vagó Toytrain, aquí és on hi ha el efecte óptic, els vagons LGb son molt més grans que els de Toy.
Per altra banda la cabina porta un encaix per endinsar-se a la caixa del vagó, per tant l'alçada ja ve predeterminada. Que també es podria modificar si es volés.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 10:24 pm

Es podria deixar més avall, ajustat a la finestra i potser desapareixeria aquest efecte...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 04, 2021 12:34 am

ignasibaga escrigué:
 La cabina és LGB i el vagó Toytrain, aquí és on hi ha el efecte óptic, els vagons LGb son molt més grans que els de Toy.
 Per altra banda la cabina porta un  encaix per endinsar-se a la caixa del vagó, per tant l'alçada ja ve predeterminada. Que també es podria modificar si es volés.

Si; si ho hagués vist abans hagués posat la garita una mica més baixa, així possiblement hagués pal·liat aquest mal efecte. El problema crec que és perquè sobre-surt massa i es veu molt respecte al vagó Toytrain, ja de per si petit, a sobre retallat. Però ara no tinc ganes de fer una rectificació tan profunda.

Mitjans escrigué:
Es podria deixar més avall, ajustat a la finestra i potser desapareixeria aquest efecte...

Si, alguna cosa així estic pensat de fer, però sense abaixar la garita, tal com deia. M'estic pensant si tallo la cabina per el mig i la torno a enganxar suprimint un petit tros en alçada, o si potser canviant el sostre a dues aigües per un altre corbat. Qui sap, potser amb això ja seria suficient per a canviar l'efecte visual.

Avui he fet unes comprovacions visuals coparatives amb les altres cabines que tinc:

La que ens ocupa

Treballs "de poca monta" - Página 4 B_534

La versió LGB, que ara la veig molt alemanya...

Treballs "de poca monta" - Página 4 Img_2287

I el vagó al que li vaig fer una garita de Catalans.

Treballs "de poca monta" - Página 4 Img_2288
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 04, 2021 6:42 am

Veient la comparativa, potser amb un simple canvi de teulada ja tindràs l'efecte corregit.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Treballs "de poca monta" - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Treballs "de poca monta"
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: