TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Treballs "de poca monta" - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Treballs "de poca monta"

Ir abajo 
+10
OG22
Sisu
TramBlau
mariogir
Mitjans
Sonderzug
MALLET73
ODAKIM
ignasibaga
Olot
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 667

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 28, 2020 11:25 pm

M'agrada com ha quedat l'envelliment.
El problema de les terres de colors, o pigments, és que si no se fixen correctament, aviat es van desprenent. On no han de patir manipulació, a vegades els fixo amb White Spirit o aiguarras, però a llocs més exposats faig servir un fixador de pigments d'Abteilung que seca força ràpid, quedant els pigments força ben agafats i conservant el seu color i textura. Ara bé, no se fins a quin punt podrien suportar agents com la pluja...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 28, 2020 11:38 pm

Gràcies per la teva resposta, Alfons.

Aquest fixador de pigments Abteilung, com s'aplica? és possible utilitzar-lo en superfícies relativament grans, com ara el terra del meu vagó?

La pluja normalment no l'hi fa res al material LGB en estat d'origen o simplement pintat. Però és clar, en aquest cas passa a ser material més delicat. Tinc en ment fer proves i veure que passa amb el sol i la pluja. Altres riscos del material tractat, que no vol ser tocat, són les persones amb qui "jugues a trens", ja sigui a casa o en alguna exposició, ja que els companys de joc desconeixen que poden fer saltar les pintures o envelliments amb les seves mans o, si més no, deixar-hi els dits marcats.

Per a tot això he utilitzat el vernís. Tot i que no és una garantia segura, al menys reforça una mica més la pintura fleble. I aplico vernís precisament per a poder fer amb comoditat i rapidesa superfícies com la que t'he posat d'exemple.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDl Jun 29, 2020 3:30 am

Cada cop que miro aquest fil penso, que el seu titol no es el correcte, com podeu dir al que feu , treball de poca monta ?? Si esteu fen un tutorial del com s ha de pintar , i veien els resultats penso amb la diferencia entre un pintor de parets , aqui mi poso jo , i un pintor de cuadres , que es el que feu , Esclar que amb aquesta c omparacio pase que ,mentre pinteu un cuadre jo pinto un menjador sencer . riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu .

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDl Jun 29, 2020 3:32 am

Olot escrigué:
ignasibaga escrigué:
 Ha quedat fenomenal, jo en tinc un d'aquest tipus, potser algun dia t'imitaré. ok ok ok ok ok

Millor imita el vagó, Ignasi, perquè si m'imites a mi obtindràs quelcom semblant a això:

Treballs "de poca monta" - Página 2 Jo10

humorw

Això és més difícil d'imitar, sobre tot si el punt de sortida és un vagó de bores baixes
riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDl Jun 29, 2020 3:34 am

alejandro sasplugas escrigué:
Cada cop que miro aquest fil penso, que el seu titol no es el correcte, com podeu dir al que feu , treball de poca monta ?? Si esteu fen un tutorial del com s ha de pintar , i veien els resultats penso amb la diferencia entre un pintor de parets , aqui mi poso jo , i un pintor de cuadres , que es el que feu , Esclar que amb aquesta c omparacio pase que ,mentre pinteu un cuadre jo pinto un menjador sencer . riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu .

Alexandre

riuuuu

Bé, el fil es diu treballs de poca monta, per que són treballats molt senzills, no per que hagin de quedar mal acabats.
Wink

Però gràcies per els elogis. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDl Jun 29, 2020 3:37 am

alejandro sasplugas escrigué:
Cada cop que miro aquest fil ... .... ,mentre pinteu un cuadre jo pinto un menjador sencer . riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu .

Alexandre

Tot dependent de quin pinzell facis servir riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 667

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDl Jun 29, 2020 4:10 am

Olot escrigué:
Gràcies per la teva resposta, Alfons.

Aquest fixador de pigments Abteilung, com s'aplica? és possible utilitzar-lo en superfícies relativament grans, com ara el terra del meu vagó?

La pluja normalment no l'hi fa res al material LGB en estat d'origen o simplement pintat. Però és clar, en aquest cas passa a ser material més delicat. Tinc en ment fer proves i veure que passa amb el sol i la pluja. Altres riscos del material tractat, que no vol ser tocat, són les persones amb qui "jugues a trens", ja sigui a casa o en alguna exposició, ja que els companys de joc desconeixen que poden fer saltar les pintures o envelliments amb les seves mans o, si més no, deixar-hi els dits marcats.

Per a tot això he utilitzat el vernís. Tot i que no és una garantia segura, al menys reforça una mica més la pintura fleble. I aplico vernís precisament per a poder fer amb comoditat i rapidesa superfícies com la que t'he posat d'exemple.

Aquest producte te un tacte semblant al de l'aiguarras, com oliós, però un cop sec desapareix aquesta sensació, i no és visible. Com a molt un cert tacte enganxós, que acaba desapareixent. Degut a aquesta propietat, crec que la millor manera d'aplicar-lo és per capilaritat. Agafo un pinzell rodó i l'empapo del producte. Llavors toco la superfície a tractar, suaument, i ell mateix s'escampa. No hi frego el pinzell com si pintés, perquè llavors en assecar-se es veurien les "llepades".
Quan a superfícies grans, no hauria d'haver-hi problema, només que gastaràs més producte.
Una cosa que si que aconsello, sobretot a les superfícies amb continuïtat és humitejar tota la superfície amb el fixador. En assecar-se queda invisible, però si que és possible que als marges d'on s'ha aplicat el producte hi quedi com un "halo". No se si m'explico. Per exemple, si es vol fixar el pigment al fons d'un vagó, aplicar a tot el fons, sense ser necessari fer-ho a les vores.
Jo utilitzo la referència P249 d'aquesta marca i me dona molt bon resultat. Altres potser funcionen igual de bé, però me n'he trobat que tardaven molt a assecar.
I com sempre, millor primer fer proves amb objectes poc compromesos.

Salut!

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDl Jun 29, 2020 6:46 am

Moltes gràcies per les explicacions, Alfons. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 09, 2020 9:40 pm

Al meu post en el que us explicava que havia trobat entre les fotos dels FSC un vagó com el meu inventat, caldrà afegir-hi que un dels membres de VML n’ha trobat un altre:

parpaleig

LGB 58 escrigué:
:coucou/:

Si ça peut t'aider, cela provient du livre "Le Monde du Petit Train"  les Chemin de Fer Départementaux du Tarn de Mrs Viers Michel & Vieu Bernard Editions L.R. Presse

Treballs "de poca monta" - Página 2 Imgp2010

Treballs "de poca monta" - Página 2 Imgp2012

Treballs "de poca monta" - Página 2 Imgp2011
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDv Jul 10, 2020 6:03 am

Tenen una teulada amb molta pendent, tenen una semblança amb els del carrilet de La Pobla de Lillet, per en comptes de lona tapes
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDv Jul 10, 2020 9:44 am

Si. Això els fa una mica diferents dels meus, que trobo que s’assemblen més als de FSC, però no deicxa de ser interessant de saber que també hi havia aquests “cosins germans”.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDv Jul 10, 2020 6:28 pm

d'això se'n diu provocació a la francesa... Picalullet Picalullet

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDv Jul 10, 2020 6:55 pm

Si, com la truita.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDv Jul 10, 2020 7:29 pm

amb 2 ous!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDv Jul 10, 2020 8:27 pm

Lo que sempre diem: tu construeix algo "free-lance" que algú ja ho ha pensat abans....
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDs Jul 11, 2020 8:08 pm

Home, jo m'estimo més de dir que apareixen vagons com els que he imaginat, que són una proba de que faig material creïble.  

Picalullet

El propi Bernard Vieu, autor del llibre que ha anomenat en LGB 58, que s'ha identificat com a membre de VML, m'ha enviat aquests dibuixos:

monplaisir escrigué:
Treballs "de poca monta" - Página 2 W-tomb11


Voilà les dessins publiés dans le livre (M. Viers en collaboration avec B. Vieu)



Treballs "de poca monta" - Página 2 W-tomb10

Voilà en version finale sans les trappes...

J'ai pas plus grand. Le dessin originel est dans un format trop grand et non compatible avec le forum. Ceux-là sont sous la forme "enregistrer pour le web" et ça sort comme ça....

De fet n'hi devia haver de diferents, perquè a les fotos se'n veuen amb inclinació molt més pronunciada. Però això és lògic perquè varen ser vagons de vores altes reformats als tallers del ferrocarril, probablement de forma artesanal.

En quant a la similitud amb els de la Pobla de Lillet, Ignasi, tampoc semblen ser molt semblants, tot i que és ben clar que és el mateix tipus de vagó.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 08, 2020 1:49 am

En quan al vagó de portes abatibles, val a dir que si es vol fer bé ja no és un treball de tant poca monta com semblava. Com que no m’acabava d’agradar...

Treballs "de poca monta" - Página 2 2fdc6110

... li he canviat els muntants metàl·lics per uns de nous fets amb perfil de plastic:

Treballs "de poca monta" - Página 2 A83b8810

És llastima que mentrestant se m’han rovellat les tapes metàl·liques. Ara hauré de rovellar la resta del vagó!! En fi, veurem que hi podré fer.  Wink

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 09, 2020 1:54 am

Doncs això ha portat força feina, però un gran resultat, m'agrada molt el teu vagó " a dues aigües".
super12 super12 super12 aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 09, 2020 2:40 am

Olot escrigué:
En quan al vagó de portes abatibles, val a dir que si es vol fer bé ja no és un treball de tant poca monta com semblava. Com que no m’acabava d’agradar...

Treballs "de poca monta" - Página 2 2fdc6110

... li he canviat els muntants metàl·lics per uns de nous fets amb perfil de plastic:

Treballs "de poca monta" - Página 2 A83b8810

És llastima que mentrestant se m’han rovellat les tapes metàl·liques. Ara hauré de rovellar la resta del vagó!! En fi, veurem que hi podré fer.  Wink
Vigila amb la pluja que acabarà tot el oxidat rialla aplaudir aplaudir

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 09, 2020 3:50 am

Genial!! espero que lo que dur dins estigui en millors condicions.... Wink Wink Wink

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 09, 2020 4:44 am

Els dels testers també els has fet nous? No es veuen a la foto.

M'agrada que ara es veuen continus, imagino que per això ho has fet. Un bon canvi.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 09, 2020 5:47 am

Sisu escrigué:
Doncs això ha portat força feina, però un gran resultat, m'agrada molt el teu vagó " a dues aigües".
...

Dons si ara ja tagrada, ja veuràs, ja...  Very Happy

TramBlau escrigué:
... Vigila amb la pluja que  acabarà tot el oxidat ...

Espero que no!!!  Shocked

MALLET73 escrigué:
Genial!! espero que lo que dur dins estigui en millors condicions....

schhhhhht

Mitjans escrigué:
Els dels testers també els has fet nous? No es veuen a la foto.
M'agrada que ara es veuen continus, imagino que per això ho has fet. Un bon canvi.

Si, Joan, també he fet els dels testers, però no en tinc cap foto de tal com eren. Ara ja estan pintats i d’aquí a poc en veuràs fotos. Son iguals, però més llargs. No hi ha cap secret. Efectivament, els he fet perquè no quedaven bé, i es veien massa “trencats”.

L’objectiu era no perdre gaire temps en la construcció d’aquest vagó, però em molestava precisament aquest detall. Crec que ha valgut la pena l’esforç. Picalullet
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33132

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 09, 2020 7:04 pm

Be, ja esta fet. Primer intento de pintat i envelliment del vagó. Les portes encara no estan muntades, però ja es veu com va quedant.

Treballs "de poca monta" - Página 2 F67a3610

Treballs "de poca monta" - Página 2 B2edc710

Treballs "de poca monta" - Página 2 8d898710

Treballs "de poca monta" - Página 2 1f613c10o

Aquí ja està matriculat.

Treballs "de poca monta" - Página 2 A322c410

Un detall més: la fulla de transport.

Treballs "de poca monta" - Página 2 Cd2a0f10

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 09, 2020 8:25 pm

Realment li calia aquesta millora. Els perfils tallats feien una mica de mal d'ulls.

Ara es veu molt bé! super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 09, 2020 9:42 pm

FST???
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Treballs "de poca monta" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Treballs "de poca monta"
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: