TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Treballs "de poca monta" - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Treballs "de poca monta"

Ir abajo 
+10
OG22
Sisu
TramBlau
mariogir
Mitjans
Sonderzug
MALLET73
ODAKIM
ignasibaga
Olot
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5
AutorMissatge
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 8:23 pm

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 8:40 pm

Una PDI a molt interessant, Daniel. Moltes gràcies. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 8:42 pm

Em sap greu! no volia causar aquesta problemàtica..només era una observació pale pale pale pale triste6 triste6 triste6 silenced silenced silenced
si retalles la garita hauràs de tallar les portes....potser fent un canvi de teulada.. confused confused confused o posant uns repirador al sostre...per que no es vegi tan pelat?? no ser ara no tinc cap idea per ajudar... censura censura censura

repeteixo ho sento no era la meva intenció causar aquest problema...


mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 8:49 pm

No hi ha cap problema, home! Que ja saps que està dit en plan de riure! Very Happy

Si, si ja he tingut en compte que també hauria de tallar les portes, però això no seria cap problema després d’això:

https://trenscat.forosactivos.net/t2528-del-zillertal-als-ferrocarrils-catalans#85613

Pero em sembla que, tant per questions estètiques com de simplicitat, cada cop em vaig inclinant més aviat cap a canviar el sostre, si això fóra suficient, genial.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 8:57 pm

Dic la meva opinio totalment personal , No m agraden gens les teulades a dos aigues , en el meu material les he suprimit gairebe totes , o planes inclinades cap el davant , o curvades .

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 8:59 pm

Som ben bé del mateix parè, Alejandro. super12

Comfesso que en aquest cas volia la de dues aigües només per aprofitar la peça que ja tenia. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 9:09 pm

Sonderzug escrigué:
...
Els teus treballs de "poca monta" em fan pensar en com serien els de "molta monta" Laughing

Ja sé que segurament només era una pregunta retòrica, Joan, però ara se m’acudeix que la resposta la podries trobar en el meu index, a on hi pots veure treballs de “més o menys monta”, sense voler dir que n’hi hagi de “molta monta”, però si de “mitja monta”, i fins i tot algun de “monta indefinida”: Very Happy

https://trenscat.forosactivos.net/t1821-index-les-construccions-d-en-olot

A Sonderzug li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDj Feb 04, 2021 8:09 am

Olot escrigué:


Si; si ho hagués vist abans hagués posat la garita una mica més baixa, així possiblement hagués pal·liat aquest mal efecte. El problema crec que és perquè sobre-surt massa i es veu molt respecte al vagó Toytrain, ja de per si petit, a sobre retallat. Però ara no tinc ganes de fer una rectificació tan profunda.

Jo no hi tocaria res, la mida de la cabina no bé donada per la grandària de la caixa sinó per la cabuda del guarda fre, i en els dos vagons les persones encarregades tindran mides similars, si la cabina ha de ser en dues basant's o en punt rodó és igual, a Catalans tenen un vagó d'aquest estil preservat en color gris en que la cabina és a dues aigües.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDj Feb 04, 2021 8:30 am

Cert pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDg Feb 14, 2021 6:32 pm

Un petit retoc pot fer un gran canvi. Ara m’agrada molt més.

Treballs "de poca monta" - Página 5 989ded10

A TramBlau, MALLET73 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDg Feb 14, 2021 8:02 pm

silenced silenced silenced silenced censura censura censura super12 super12 super12 super12

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDg Feb 14, 2021 8:42 pm

I tant , a guanyat molt  , sempre sera pero ,una mica el "cap gros" de la familia . smiley-angelic004 smiley-angelic004 .

Alexandre.

Poder un pasama desde la plataforma a la porta de la garita  li acabaria de donar el toc .,

Ep !! no son critiques , m agrada donar opinio .
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 15, 2021 10:16 pm

alejandro sasplugas escrigué:
... sempre sera pero ,una mica el "cap gros" de la familia . smiley-angelic004 smiley-angelic004 .
...

riuuuu

Mira, segurament tens raó. Ja queda batejat per sempre més. Polzeamunt
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDt Feb 16, 2021 6:47 am

Olot escrigué:
alejandro sasplugas escrigué:
... sempre sera pero ,una mica el "cap gros" de la familia . smiley-angelic004 smiley-angelic004 .
...

riuuuu

Mira, segurament tens raó. Ja queda batejat per sempre més.  Polzeamunt

Ja l'hi heu demanat la seva opinió?, això a els de Mataró no se'ls hi pot dir, s'enfaden.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDt Feb 16, 2021 6:50 am

La opinió? A qui, al vagó? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDt Feb 16, 2021 6:54 am

Olot escrigué:
La opinió? A qui, al vagó? Very Happy

A qui sinó?, no és el vagó a qui voleu batejar?, que no es queixa? segur, un gos tampoc es queixa i tenim mesura al posar-l'hi el nom
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDt Feb 16, 2021 7:12 am

Home, a mi ningú em va preguntar si m’anava bé el meu nom, abans de bateijar-me! riuuu

Però mira, li he preguntat al vagó què li sembla i m’ha dit que estarà encantat de tenir un sobrenom que el farà únic, i que ell el considerarà gairebé un titol nobiliari. Diu també que si l’objectiu és de ser més original que en el seu estat original, que ell ho serà per dues bandes, i que... i ja està!! Ja no l’he deixat que parlés més, home, que ja està bé!

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 17, 2021 3:55 am

schhhhhht schhhhhht schhhhhht schhhhhht schhhhhht

rialla applaud rialla applaud rialla applaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 17, 2021 4:30 am

gats pentinen..que si la pasta de dents tornar a dins el tub!!??? ara ja parles ambs els vagons!!! affraid affraid affraid affraid por+ por+ por+ por+ cridaner cridaner cridaner cridaner cridaner

mallet73
p.d. efectes de la pandemia covid-19
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 17, 2021 7:09 am

El pitjor, Carles, no és pas que jo parli amb un vagó, que això quansevol ho pot fer; el pitjor és que el vagó em contesti.

pensatiu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 17, 2021 10:54 am

Amb aquest vagó encara podrem muntar un circ i així poder finançar la reconstrucció del pont del diable.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitimeDg Maig 29, 2022 6:02 am

Avi en Lluis, en veure aquest vagó al natural, m'ha preguntat quina pintura i tècnica he utilitzat.

Treballs "de poca monta" - Página 5 F67a3610

Dons be, responc aquí perquè quedi explicat en el fil, donat que no ho havia posat. M'agrada que em feu aquest tipus de preguntes perquè si és un tema del que m'havia oblidat parlar-ne, em doneu oportunitat per a fer-ho.

Dons be, Lluis, en el cas d'aquest vagó ha sigut les pintures següents:

PINTAT DE LA CAIXA: Per el pintat de la caixa un cop imprimada amb Vallejo gris mate, he utilitzat Humbrol matt 140. El primer pintat ha sigut amb aquesta pintura més blanc i/o negre. El segon pintat l'he fet amb unes gotes de marró (qualsevol) i verd (qualsevol).

En cada vagó vaig fent experiments amb diferents pintures. També de vegades he utilitzat pintures a l'aigua tipus Americana o fins i tot Titan, de la manera que t'he explicat abans: una pintura base gris que t'agradi, la poses a la paleta, a on també hi tindràs una gota de blanc i una de negre. Si t'aventures una mica més pots fer servir el groc, marró, o fins i tot verd. Mulles el pinzell i pintes amb el color base. Un cop fet això embrutes el color base amb el pinzell moll d'algun d'aquest colors i pintes fustes aïllades. Aixi vas fent amb els altres colors, un a un o més d'un junts... en fi veuràs que aniràs fent diferents variacions del mateix color, que és el que volem.

De moment, t'aconsello començar en un tros de plastic i fer proves. De seguida veuràs resultats. Ah! i si no t'agrada un cop ho has fet, només cal pintar a sobre i ja està. Very Happy

A lluis7 y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Treballs "de poca monta" - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Treballs "de poca monta"   Treballs "de poca monta" - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Treballs "de poca monta"
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: