TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Trenet miner i forestal WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Trenet miner i forestal

Ir abajo 
+15
dvdtren
4000Talguera
jordi
alejandro sasplugas
ODAKIM
el terrat de margarit
KTK
MALLET73
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
Olot
josepmaria
lluis7
OG22
19 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Següent
AutorMissatge
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDs Feb 02, 2019 8:31 am

Bona nit, companys.

El Tren d'Olot és un dels meus preferits, no se si se nota gaire... Laughing Laughing , però un altre temàtica que m'apassiona són els trens miners i forestals de via ben estreta, dels que malauradament ja no en queden a les nostres terres. Deixant apart algunes maquetes que fa temps que reposen a l'abocador, el meu inici modelístic va ser una maqueta d'ambientació minera que tinc a l'estudi on tinc els meus hobbies. És rígida, de 2'2 x 1 metres, i amb bastant desenvolupament vertical. No és funcional, les vies són N en lloc de l'H0e que haurien de ser, i tant la decoració com els edificis estan fets amb tècniques i materials que ara supero. Hi ha força locomotores i vagonetes de construcció pròpia, no funcional, i altra de comercial. D'això en fa uns 15 anys i he fet molta cosa entremig. Veieu-ne algunes fotos generals:

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 1f10" />

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 2f10" />

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 3f10" />

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 4f10" />

La qüestió és que ara, aprofitant una pausa que faré als mòduls d'Olot, he començat un nou projecte modular, per mi, inspirat en aquesta primera maqueta, però de traçat molt més simple. Constarà de dos móduls de 1x0'5 i un de 0'8x0'5, i serà funcional. Representarà el tram intermig d'un ferrocarril miner i forestal, ja que a més de bocamines, a un dels mòduls hi haurà una petita serradora. De moment he començat pel mòdul petit. Aquí hi ha, a un nivell inferior, la via H0e provinent del mòdul 2, que un cop al túnel simulant que es dirigeix a un fictici carregador (fora de l'àmbit dels mòduls) gira 180 graus i torna subterrani cap al mòdul 2.
A un nivell superior, un petit circuit H0f de Busch representa un ramal secundari que dóna servei a una mina. Aquest circuit serà subterrani en més de la meitat del seu recorregut.

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 10f10" />

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 11f10" />

Aquest és l'aspecte més actual, amb el perímetre i nivells quasi fets:

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 13f10" />

Conforme vagi avançant, aniré penjant fotos.

A reveure!!!


Editat per darrera vegada per OG22 el Dv Abr 26, 2019 5:44 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDs Feb 02, 2019 8:48 am

Shocked Shocked
ho seguirem amb molta atenció i interès !!!
gràcies per compartir el pas a pas ok
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDs Feb 02, 2019 12:59 pm

+ 1
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDs Feb 02, 2019 9:00 pm

OG22 escrigué:
... El Tren d'Olot és un dels meus preferits, ... , però un altre temàtica que m'apassiona són els trens miners i forestals de via ben estreta, dels que malauradament ja no en queden a les nostres terres...

Comparteixo plenament totes dues passions. Very Happy

D'altra banda, trobo que el que fas és extraordinari. Gràcies per compartir-ho.

... i inevitablement em ve una pregunta al cap: si ets capaç de fer el que fas en una escala tant petita...

... que faries a l'escala 1/22'5 ?!?!

(no és cap provocació, ni cap incitació, ni cap pregunta mal intencionada... només és una pregunta)
smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDg Feb 03, 2019 2:23 am

No sabria dir-te. A escala més gran, més es pot detallar, per tant més difícil...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDg Feb 03, 2019 2:50 am

Cert. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDl Feb 04, 2019 1:50 am

Seguiré amb atenció aquesta construcció super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDg Feb 10, 2019 8:35 am

Bona tarda.

Aquest cap de setmana he avançat una mica al primer módul d'aquesta maqueta. Abans d'acabar definitivament els nivells i començar pel relleu, he treballat els interiors dels túnels i la bocamina. Tinguem en compte que un cop se tapa la part superior es quasi imposible fer les parets i colocar correctament el balast, i aquests elements s'han representar al menys en els seus primers centímetres. A aquest módul, tant els túnels com la bocamina van en corba, i això complica la feina. He volgut representar-los excavats a la roca viva, sense revestiment. Per fer-lo, he construït prèviament una estructura de PVC

[img]

Els perfils horitzontals marquen la corba mestra, seguint la vía, i hi he enganxat uns arcs amb la corbatura adient. A l'interior d'aquesta estructura hi he enganxat amb una pistola de silicona calenta paper d'alumini que prèviament he arrugat per després estirar-lo una mica.

[img]

Un cop pintat i  pigmentat en negre, el resultat és aquest. Es veu una mica brillant perque el pigment és encara humit. Li falten tocs d'aerógraf.

[img]

Aquí veiem la seva col.locació provisional. I finalment, l'aspecte actual, amb els túnels i bocamina ja amb balast al seu interior, i preparats per rebre el seu acabat frontal que se farà en el procés normal de decoració. Els nivells son ja complets i podem veure també dos ponts en construcció.

[img]

Fins la propera!!


Editat per darrera vegada per OG22 el Dc Oct 26, 2022 4:21 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDg Feb 10, 2019 10:13 am

Interessant això del paper d'alumini..! applaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDv Feb 22, 2019 6:10 am

Bona tarda.

Continuant amb el primer mòdul, he començat ja a donar forma al relleu, de moment amb plaques de poliestirè que mica a mica vaig rebaixant per anar-me aproximant al relleu que vull.

Primer, les plaques enganxades una mica a lo bèstia, només per anar fent volum:

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 20190211" />

Després, rebaixar amb cúter, soldador (per als llocs més estrets i de mal treballar) i amb un pràctic raspador que vaig trobar per ben poc preu al Bauhaus. Aquí hi ha el procés a mig fer. Cal tenir en compte que aquesta es la base del relleu en brut, que s'ha d'anar treballant i afinant. Aquí hi aniré enganxant algunes roques d'escaiola fetes amb motllo, i després de la vena d'escaiola de farmàcia -que compro a una parafarmàcia per internet a un preu quatre o cinc vegades més barata-, hi posaré els morters que donaran la forma definitiva. Tot això, més endavant. Ara, això:

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 20190212" />

Paral.lelament, vaig fent edificis i/o murs que formaran part del relleu, com aquesta tremuja de pedra, feta amb Deprón, que està encara en fase inicial de construcció.

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 20190210" />

De moment, hi ha això, fins a nous avenços.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDv Feb 22, 2019 6:19 am

Tren applaud applaud applaud genial genial genial

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDv Feb 22, 2019 6:41 am

doncs deu n'hi do amb els avenços !! aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDv Feb 22, 2019 7:33 am

La mento haver trobat aquest fil tant tard ja que és de molt interès per a mi, perquè volta molt de prop la meva maqueta en H0 a on també hi tinc un circuit en H0e i la mina amb H0f o H0i amb material Busch.

Precisament per el material de busch és el que lamento no haver-lo vist abans, no sé si les vies que has muntat son Busch o Märklín Z, quen jo vaig comprar el material per fer el tren tripulat primer i el tren de la mina desprès Busch feia servir les vies de Märklín Z però es tenia que posar una planxa de ferro a sota les vies, les màquines portaven un imant incorporat per millorar les preses de corrent, però amb el temps anaven perdent força, en tinc tres i cap d'elles em funciona correctament, de manera que davant la falta de garantia de funcionalitat i el difícil accés al lloc a on ha d'anar muntat el complexe miner fa que tingui el projecte aturat.

Aquest conjunt consta de una part inferior amb via H0e on hi ha l'estació de Fígols amb els carregadors de carbó al nivell superior i muntat en un mòdul independent hi ha el tren miner sencer amb la boca mina i els edificis auxiliars de la mina de Saldes que és la part que resta per fer.

Dius que fas servir gassa escaiolada per fer la forma de la muntanya, no és molt dígit i susceptible de ruptura ?, jo faig una pasta (morter) amb serradures de poliuretà i cola banca diluïda, també queda molt fort però és més elàstic a les deformacions.

M'interessa molt saber la teva tècnica.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDv Feb 22, 2019 9:39 am

Bon vespre, Ignasi.

Les vies son les Busch H0f que porten la placa incorporada. Només he posat un trosset de Marklin Z a sobre la tremuja, perque la represento fora de servei i aquella via no tindrà circulació. El desviament cap aquesta via també és simulat.
Pel que dius, la idea bàsica que desenvolupo és bastant semblant a la teva, amb un circuit inferior en H0e i un superior en H0f. I força inspirat en el paisatge berguedà que visito bastant habitualment.
Aquest circuit més estret la veritat és que en certa manera és un complement, ja que el moviment principal es farà sobre les vies H0e amb material sobretot Minitrains. I de fet, dels tres mòduls previstos, l'H0f només serà present en aquest primer, en part pel preu de les vies, en part per la poca funcionalitat que por oferir.

Respecte al tema de la gassa, jo sempre l'he feta servir i no he tingut problemes. I menys ara que la poso sobre una base compacta i massissa de poliestirè. Abans, amb la malla metàl.lica potser si que hi havia llocs poc reforçats on no era aconsellable posar gaires arbres i s'havia de vigilar no trencar la diem-ne crosta que fa un cop seca. De totes maneres, si se solapa una capa sobre una altra posant un mínim de dues capes, no ha donar excessiu problema. A més, sobre la gassa hi poso en la seva major part, si no en tota, algún tipus de morter de recobriment que dóna l'aspecte definitiu a la superfície, a més de més duresa a la capa. En tot cas, comptem que si la base del mòdul és prou rígida, la decoració i el terreny no hauria de rebre cap tipus de tensió per tracció o contracció.

Espero haver ajudat.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDv Feb 22, 2019 10:07 am

Si, si que m'ha servir per aclarir el tema, treballem amb sistemes bastant similars encara que sigui amb materials diferents.

Moltes gràcies per la explicació, dius que vens sovint pel Berguedà, si vens per Bagà ens podríem veure i fer una xerrada.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDl Feb 25, 2019 1:08 am

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid BRUTAL!!

MALLET73
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDl Mar 04, 2019 9:20 am

Bona nit.

Nous avenços en el primer mòdul miner.  Un cop rebaixat el poliestirè l'he recobert amb la gassa de guix, per conformar una mica més el relleu. A més, hi he enganxat algunes roques d'escaiola fetes amb motllo. A partir d'aquí caldrà posar els diferents morters.


Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 21f10" />

Trenet miner i forestal 22f10

En se quasi tot blanc no s'aprecia gran cosa, però mica a mica prendrà forma. Hi ha els ponts i murs posats provisionalment.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDl Mar 04, 2019 9:25 am

Genial!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDl Mar 04, 2019 9:47 pm

reverent super12 reverent

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDt Mar 05, 2019 8:14 am

Cada dia s'apren en aquet fòrum!! reverent reverent reverent reverent aplaud aplaud
formidable trenscat2 10
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDl Mar 25, 2019 10:03 pm

Aquests dies he estat treballant més en edificis i elements que han d'anar al mòdul, que no pas en aquest mateix en si. Així doncs, he acabat per ara el descarregador-tremuja.

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 33f10" />

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 28f10" />

La paret és feta amb Depron. Les tremuges, amb Evergreen, i el cobert, amb fusta de balsa i alumini ondulat.

Finalment, he fet una petita recreació amb una màquina de mina i un parell de vagonetes de quan m'iniciava al modelisme.

Trenet miner i forestal <a href=Trenet miner i forestal 32f11" />

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDl Mar 25, 2019 10:41 pm

Impressionant!

applaud applaud applaud applaud

No tinc paraules, només admiració.

I dius que la màquina i vagonetes eren de quan t'iniciaves?? Es nota qui ho porta a la sang. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDl Mar 25, 2019 10:42 pm

ESPECTACULAR!!! applaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDt Mar 26, 2019 12:12 am

Gràcies, companys.

Olot escrigué:


I dius que la màquina i vagonetes eren de quan t'iniciaves??  Es nota qui ho porta a la sang. Very Happy

Bé, les vagonetes si que son de les primeres realitzacions. Quan la màquina ja portava una mica més de rodatge angell   Ara la faria sobre un xassis motoritzat, i imagino que més ben acabada.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitimeDt Mar 26, 2019 3:45 am

OG22 escrigué:
Gràcies, companys.

Olot escrigué:


I dius que la màquina i vagonetes eren de quan t'iniciaves??  Es nota qui ho porta a la sang. Very Happy

Bé, les vagonetes si que son de les primeres realitzacions. Quan la màquina ja portava una mica més de rodatge angell   Ara la faria sobre un xassis motoritzat, i imagino que més ben acabada.

Una genialitat, per treure's el baret. reverent reverent reverent

Les vagonetes son les típiques de les mines de Fígols, la màquina és una Shoema, les van van comprar per substituir la tracció elèctrica.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Trenet miner i forestal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Trenet miner i forestal
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 13Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Següent
 Temas similares
-
» KISO ferrocarril forestal, Japó
» Material a escala G del FC forestal de Bieszczady (Polònia)
» Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)
» Proyecte "El trenet d'en Marcos"
» El trenet de Valencia (pagina web)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: ALTRES ESCALES NO TANT DE JARDÍ (El tren d'hivern) :: Via estreta a altres escales: H0m, H0e, H0i ... 0m, 0n30...-
Canviar a: