TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Trenet miner i forestal - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Trenet miner i forestal

Ir abajo 
+15
dvdtren
4000Talguera
jordi
alejandro sasplugas
ODAKIM
el terrat de margarit
KTK
MALLET73
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
Olot
josepmaria
lluis7
OG22
19 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33038

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2019 4:09 am

Exquisidament genial.

Ens has omplert de punts de vista diferents, però t'ho miris d'on t'ho miris, es veu absolutament genial. Ets un mestre.

Tinc moltes ganes de veure'l al natural.

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2019 4:29 am

Absolutament impressionant.
Treballes amb molta cura tots els detalls. petits i grans.
Ets un mestre super12
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2019 6:21 am

Tren aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 30/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2019 7:16 am

Espectacular i molt instructiu!!! hein80 affraid aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud super12 super12 reverent reverent reverent reverent
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 09/10/2013
Nombre de missatges : 1196

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2019 8:12 am

genial genial genial reverent
En veient aquesta maravella , ja m'hi trobo al alt Berguedà a una altra època.
Fabulós super12
Salut

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 20/09/2018
Nombre de missatges : 658

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2019 8:50 am

Moltes gràcies, companys. M'agrada "fabricar-me" els meus paisatges favorits, encara que sigui a escala. Quan sóc a un lloc agradable, ja imagino com el podria representar en una maqueta...

A veure si en alguna trobada on anem amb l'associació com a expositors me deixen espai per portar aquest módul. A hores d'ara ja el tinc tapat i guardat a dalt, a l'estudi.
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 20/09/2018
Nombre de missatges : 658

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2019 11:54 pm

Bon estiu.

Enre calorada i calorada, he anat construïnt el que seran alguns edificis i elements del segon mòdul miner. Tot i no voler-lo copiar, m'he inspirat, i molt, en el descarregador del telefèric de les mines del Far, al Berguedà.

Trenet miner i forestal - Página 3 <a href=Trenet miner i forestal - Página 3 _0110" />

El resultat a falta de pintar és aquest. Cal tenir en compte que un cop acabat el primer pas de pintura de la façana s'afegiran els detalls de les tremuges.

El cos principal:

Trenet miner i forestal - Página 3 <a href=Trenet miner i forestal - Página 3 _0410" />

Trenet miner i forestal - Página 3 <a href=Trenet miner i forestal - Página 3 _0511" />

L'annex de recepció de vagonetes:

Trenet miner i forestal - Página 3 <a href=Trenet miner i forestal - Página 3 _0610" />

I el conjunt


Trenet miner i forestal - Página 3 <a href=Trenet miner i forestal - Página 3 _1010" />

Trenet miner i forestal - Página 3 <a href=Trenet miner i forestal - Página 3 _1110" />

Finalment, una de les torres del telefèric.

Trenet miner i forestal - Página 3 <a href=Trenet miner i forestal - Página 3 _1210" />

De moment, hi ha això fet.


Editat per darrera vegada per OG22 el Dc Ago 14, 2019 12:08 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 28/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2019 11:58 pm

Uauuu!!! Ostres, no has avisat i no tenia cap cadira a mà per no caure de cul a terra..! applaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 23/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2019 2:37 am

genial genial genial genial genial genial genial

El meu sogre hi havia treballat de sagal i el meu pare uns dies, el meu pare no en va parlar mai i el meu sogre alguna anècdota, jo l'havia vist en funcionament i vagons en espera de ser carregats, la van tacar a finals dels 50 perquè se'ls inundaven les galeries i les bombes que tenien no donaven l'abast a treure l'aigua, quan vaig començar a treballar a Fígols encara vaig conèixer diferents companys que hi havien treballat.

Un treball excel·lent.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33038

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2019 6:49 am

Senzillament genial.

No deixo de preguntar-me què series capaç de fer a escala IIm!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 28/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2019 7:00 am

El mateix, quatre cops més gran..? riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 20/09/2018
Nombre de missatges : 658

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2019 7:10 am

Gràcies!!
Un privilegi tenir informació i història de primera ma, Ignasi.
A escala H0 me defenso. Fora d'aquesta... no ho sé. Igual algun dia ho provo.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2019 7:18 am

Tren brutal applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33038

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2019 7:20 am

OG22 escrigué:
... Igual algun dia ho provo.

bota bota bota bota bota

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 30/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2019 11:50 pm

Mitjans escrigué:
Uauuu!!! Ostres, no has avisat i no tenia cap cadira a mà per no caure de cul a terra..! applaud
+1 affraid aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 20/09/2018
Nombre de missatges : 658

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDj Ago 15, 2019 12:19 am

Vinga, va, com que veig que us agrada, us ensenyo el que he fet aquest matí. Entre la única torre que reprodueixo del telefèric i el descarregador no hi podien faltar un parell de vagonetes.

Trenet miner i forestal - Página 3 <a href=Trenet miner i forestal - Página 3 _1310" />

Són fetes de llautó, excepte els carros, que son basculants, que son en part d'Evergreen.  
Hi haurà efectivament un cable tractor-portador (a la maqueta lógicament serà fixe) que anrirà de la torre a l'edifici. No és el que es veu a la foto. Això es el caril per desplaçar-les dins l'edifici durant la descàrrega. El cable serà més fi. Peró les vagonetes, per tal d'evitar balancejos en els trasllats que puguin acabar desenganxant el cable, seran de posar i treure. Aquest sistema es el que me permet posar-les provisionalment per fer la foto.

Ara, aniré per la fase de la pintura.

A reveure!
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 18/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDj Ago 15, 2019 3:11 am

Per quedar encara més bocabadat!

Felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 10/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDj Ago 15, 2019 8:38 am

Esta molt aconseguit ,  el realisme es total . et felicito , m agrade molt ,


Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33038

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDj Ago 15, 2019 9:26 pm

Molt bona feina, una vegada més. Very Happy

Si mai necessites documentar-te sobre aquest tema, tinc alguns documents interessants en els meus arxius. Tota aquesta documentació està a la teva disposició sempre que vulguis. Com a exemple de la documentació que et puc oferir, entre d'altres, hi ha aquest llibre:

Trenet miner i forestal - Página 3 Llibre10

I aquí tens una petita mostra del seu contingut:

Trenet miner i forestal - Página 3 Llibre11

Trenet miner i forestal - Página 3 Llibre12

Trenet miner i forestal - Página 3 Llibre13

Trenet miner i forestal - Página 3 Llibre14

Trenet miner i forestal - Página 3 Llibre16

Trenet miner i forestal - Página 3 Llibre17
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 23/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDv Ago 16, 2019 2:46 am

Molt bon llibre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33038

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDv Ago 16, 2019 3:29 am

El coneixes, Ignasi? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 23/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDv Ago 16, 2019 3:58 am

No
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 20/09/2018
Nombre de missatges : 658

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDv Ago 16, 2019 6:30 pm

Es veu un llibre d'alló més interessant, certament. En el meu cas i tractant-se d'una inspiració lliure, m'he guiat amb fotografies pròpies d'altres telefèrics i els excel.lents llibrets de l'editorial Zenobita. De totes maneres, gràcies per l'oferiment.
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 20/09/2018
Nombre de missatges : 658

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDv Ago 16, 2019 6:33 pm

Trenet miner i forestal - Página 3 20190810
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33038

Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitimeDv Ago 16, 2019 7:01 pm

Aquest llibre no el conec, però també em sembla que deu ser una bona font de documentació. De fet ja m'imaginava que no treballes sense documentar-te. Només cal veure una mica l'exactitud, correcció i precisió dels teus treballs per a comprendre que tota la teva labor no surt, només, de la teva memòria.

Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Trenet miner i forestal - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trenet miner i forestal   Trenet miner i forestal - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Trenet miner i forestal
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 13Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Següent
 Temas similares
-
» KISO ferrocarril forestal, Japó
» Material a escala G del FC forestal de Bieszczady (Polònia)
» Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)
» Proyecte "El trenet d'en Marcos"
» El trenet de Valencia (pagina web)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: ALTRES ESCALES NO TANT DE JARDÍ (El tren d'hivern) :: Via estreta a altres escales: H0m, H0e, H0i ... 0m, 0n30...-
Canviar a: