TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)

Ir abajo 
+8
Víctorf
lluis7
bantren
TramBlau
AdminTRENS.CAT
MALLET73
Olot
mascarat
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
mascarat
Jardinaire
mascarat


Ubicació : Alacant
Edat : 48
Data d'inscripció : 27/05/2009
Nombre de missatges : 84

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDj Nov 17, 2011 10:34 am

Hola a tots,

Us presente un automotor que he fet a escala H0m. Aquest va ser una automotor construït per la companyia ESA als seus talles d'Alacant als anys 40. Gràcies a les fotos del amic Vicent Ferrer vaig fer un plano amb CAD i l'he fotograbat. He triat el fotograbat perque no tinc l'habilitat manual suficient, així que ho he suplit amb la tècnica.

El pont existeix en la línea del A-D, prop de La Vila. El seu atractiu era que tenia una part metàlica i una de obra (actualment el pont de ferro ha sigut substituït per una llosa de ciment). El vaig medir l'obra i el pont de ferro el vaig fer a base de fotos. L'obra está feta de fusta tallada amb làser i el pont metàlic es de llautó fotograbat.

Aquest automotor es perfectamet reproduible a escala G. Per que vos feu una idea, l'original estaba muntat damunt d'un vagó que feia les mides de vagó clásic de LGB. Reconec que no és una peça agraciada, però que voleu, és de la família!!! Tot i ser prou lleig, si algú està interessat puc facilitar-li un planol adaptat per a G.

Salutacions.

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Img9315a
By mascarat at 2011-11-11

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Img9327ai
By mascarat at 2011-11-11

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Img9321ao
By mascarat at 2011-11-11
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDj Nov 17, 2011 10:58 am

És una preciositat !!!

I el pont també.

Aquí una foto de l'automotor original:

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) 26126210

A mi aquest tipus d'automotores m'encanten. Els que havien recorregut el VAY, també.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
mascarat
Jardinaire
mascarat


Ubicació : Alacant
Edat : 48
Data d'inscripció : 27/05/2009
Nombre de missatges : 84

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDj Nov 17, 2011 11:10 am

Huy...... casi casi!!!!

Aquest de la foto es del germà menut (per edat, no per tamany). El meu és el AM1 i el de la foto és el AM2. Aquest es va fer sobre la mateixa base, pero s'ho van creure i el van fer més gran. Pareix ser que no va durar molt per que volaba molt per darrere y s'espenjollaba.

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDj Nov 17, 2011 6:06 pm

Tens raó.

Aquest és l' AM1

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Am110

mascarat escrigué:
... si algú està interessat puc facilitar-li un planol adaptat per a G....

Per què no el poses aquí? A mi m'aniria be, i segurament a algú més també.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Nov 18, 2011 5:52 am

hola mascarat!!!
formidable formidable
doncs si volem el planell per G del automotor!!!
gràcies
mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
mascarat
Jardinaire
mascarat


Ubicació : Alacant
Edat : 48
Data d'inscripció : 27/05/2009
Nombre de missatges : 84

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Nov 18, 2011 10:47 am

Vos deixe un plano del automotor. Está escalat per a que l'ample de via siga 45mm i la resta adaptat per a LGB. Espere que us siga de profit. Si algú es decideix a construir-lo i precissa algún detall que em diga quin li el facilitaré o el penjaré.

Salutacions

Imatge reduïda:

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Am1_rd10

Per a veure l'imatge ampliada:


https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/684/escanear0001sl.jpg/

Missatge editat per l'administrador

Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT


Ubicació : Samalus (Barcelona)
Edat : 64
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 855

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Nov 18, 2011 8:17 pm

Pascual, m'he permès modificar el teu missatge anterior a fi de normalitzar l'imatge ja que si és massa gran costa de veure i fa difícil la lectura dels missatges i la navegació per el fil.

Les modificacions que he fet són: reduir l'imatge a una mida en que es vegi totalment en la pantalla,

incloure un link a la imatge en les seves proporcions reals per a qui hi vulgui accedir.



_________________
Administrador TRENS.CAT



.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Nov 18, 2011 8:18 pm

Genial.

Moltes gràcies per el plànol, Pascual.

No t'estranyi gens si un dia el veus en IIm !!! Very Happy

Les cotes, veig que ja són a escala 1/22'5.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Nov 18, 2011 9:55 pm

hola!
super12 aplaud gràcies per el planell, ja l'he impres i agafat la foto del real que també has penjat!
les mesures d'alçada, portes, finestres, no les tindràs pas....??

dius que les mesures serien les d'un vagó...

moltes gràcies, un altre cop

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
mascarat
Jardinaire
mascarat


Ubicació : Alacant
Edat : 48
Data d'inscripció : 27/05/2009
Nombre de missatges : 84

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Nov 18, 2011 10:58 pm

Hola Mallet,

La referencia que dic es a un vago de viatgers de dos eixos, per a que et faces una idea del volum. Si l'imprimeixes a escala les mesures que demanes eixen perfectament, i ademes pots ajustarles per tal que queden proporcionades, ja que LGB saps que té una escala un tant retocada. Us recomane que no transformeu un vagó, que feu tot el desenvolupament complet, tenint com referéncia les finestres d'aquest (els meus vagons son plans, i no puc comparar-ho) El xasis al anar prou carenat no es veu i podeu fer-lo amb la forma requerida.

Si algú el fa de veres, si em diu com va a fer-lo (material a emprar i técnica de tall etc.) puc preparar un desenvolupament de la carrossería adaptat a la técnica (fotograbat, làser, tall a ma. etc). Es una faena prou importat que no tinc problema en fer sempre que realment algú vaga a aplicar-ho.

Per favor no em malinterpreteu. Jo em principi no vaig a fer-lo en escala G perquè, entre altres, no tinc la facilitat de obtenir la motorització, peró com vos dic, si algú s'atreveix te tota la meua col.laboarció. La motorització no necessita ser molt grossa, ja que aquest automotor circulava rarament amb un cotxet de dos eixos. Per a que quede més estilós i inclús real, l'ideal es un motor que ataque al eix de davat, situat entre el radiador i el primer eix.

Salutacions.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Nov 18, 2011 11:15 pm

hola mascarat

doncs si tinc l intenció de fer-lo, no se el que tardaré, però de segur que mi hi fico!!!
suposo que el que et refereixes es imprimir-ho a escala, doncs suposo que millor imprir en format A3, ja que impres en A4 queda molt petit per tenir les mesures a escala directe per lgb.
jo els materials a emprar seran el metracrilat segur.., inclos per la par devantera faré servir un tub cilindric de metracrilat que vaig pescar l'antre dia i que va a la perfecció i la part superior faré servir una tapa de llum d'emergencia, que també es de metracrilat!!! que no us rigueu per el que us dic però les vaig veure per aquí la feina a punt de llençar i vaig pensar han de servir...doncs mira...si per fer un automotor riuuu

us penjo un link del ferrocarril alacant
http://www.trenetdelamarina.com/repo/reportfoto002.html

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDs Nov 19, 2011 6:18 am

mascarat escrigué:
...Si algú el fa de veres, si em diu com va a fer-lo (material a emprar i técnica de tall etc.) puc preparar un desenvolupament de la carrossería adaptat a la técnica (fotograbat, làser, tall a ma. etc). Es una faena prou importat que no tinc problema en fer sempre que realment algú vaga a aplicar-ho....

Be prou que m'agradaria de fer-lo.

Malauradament ara per ara tinc masses coses entre mans. En el seu moment segurament que en parlarem.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDj Des 08, 2011 11:36 pm

hola amics!
doncs aprofitan material i una mica de temps he començat a treballar en ell a escala 1:22,5(LGB) faig servir un motor de stainz, aquest seria les primeres fotos, encara que us tinc que demanar mes info!!
Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dscf7555l

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dscf7556m

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dscf7557e

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dscf7558d

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dscf7559e

aquest cop he fet servir una base de fusta, com he vist en algun cas en construccions artesanals fets alemanya, ja que amb el tema de la corba es una mica complex..tenia que fer servir metracrilar per la par devantera, pero era masa gran hi he fet servir tub de plàstic, que a mes de tenir les mesures necesaries, hem sera de facil treball.

hem podrieu dir com es per dins, si algu ho sap, ja que totes les fotos que he vist per internet el mostren per fora, colors, formes,etc..però no ser com va per dins, una passadis central??, seiens de fusta?? conducció i controls del màquinista??
el galibo segons el planell en dur, però dues ?? i suposo que llum posteior vermell de galibo, oi??

us agrairia si disposeu de mes informació.

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
mascarat
Jardinaire
mascarat


Ubicació : Alacant
Edat : 48
Data d'inscripció : 27/05/2009
Nombre de missatges : 84

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Des 09, 2011 4:04 am

Hola Mallet,

estic gratament sorpres per la teva iniciativa. Ara mateix no tinc molt de temps, però esta nit o demà a la nit treballaré un poc els planos i penjaré un dibuix de desenvolupament del frontal, lateral y traseres. Amb ells podràs marcar les finestres de devant i les de les corbes traseres fàcilment, ja que tenen una certa inclinació. No talles les finestres que els falta donar-li la inclinació correcta.


Respecte de les qüestions que plantejes, les llums de gàlibo son els triangles blaus que veus al lateral. Duien dos llums: un roig dalt i un verd baix mirant uns cap a vant i altres cap a arrere.

La distribució interior:

la cabina de conducció amb el motorista a la esquerra, en mig una caixa que cobria el motor i a la dreta una altre seient pel acompanyant, i dos portes laterals per a accedir-hi, ja es estrobaba aïllada de la resta. El panell seperador tenía dos finestrons.

La sala del viatgers tenia a la cantonada trasera esquerra el WC, ocupant del finestres que feien la volta-cantonada. La cantonada oposta lliure. S'hi acccedia a la sala de viatgers per les portes batents de dos fulles a ambdós laterals. Els bancs eren trets de cotxes de primera, de fusta tapitzada de blau. Es distribuïen a dos a dos, amb corredor pel mig i enfrontats. Els corresponent al panel separador de la cabina eren correguts (com els seients últims de un autobus). L'interior general era color fusta, llevat del sostre que era blanc i el terra que era gris.

Els controls del tren no tinc referències més enllà que portaba palanca de marxes com un camió, i li supose una maneta per al fre i una per a l'accelelerador a dreta i esquera, a mes de pedal d'embrague i fre d'estacionament de carraca.

Manquen fotos detallades peró vaig tenir l'ocasió de parlar amb dos xiquets, ara grans aficionats del tren, que als principis dels seixanta juagaven dins de este automotor mentres esperaba aque el feren ferralla. (Et farè un esquema de la distribició).

Salutacions,

Pascual
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Des 09, 2011 9:08 am

Bravo Carles !

Molt bona iniciativa la de construir aquest vehicle en IIm. Segur que serà esperat a la propera trobada que puguem fer.  Very Happy

M'agradaria saber quina mena de tub estàs fent servir per els frontals, mida, de quin tipus de plàstic és i a on l'has trobat. Imagino que no és de PVC, ja que normalment són grisos i aquest es veu blanc.

Seguiré amb molt d'interès la teva construcció.

Jo no disposi d'informació de com eren interiorment aquest vehicles, però si que tinc alguna foto d'uns automotors de l'època i tipus no gaire diferent. Pot ser et puguin servir de referent. Les poso al final del meu missatge.

mascarat escrigué:
...Respecte de les qüestions que plantejes, les llums de gàlibo son els triangles blaus que veus al lateral. Duien dos llums: un roig dalt i un verd baix mirant uns cap a vant i altres cap a arrere...

Quedo sorprès de saber que portaven una llum verda.

Aquestes són les fotos dels automotors portuguesos. El primer era aquest (no hi havia gaire espai raó per la que la foto no permet veure tot el vehicle sencer):

https://trenscat.forosactivos.net/t2954-automotors-portuguesos


Editat per darrera vegada per Olot el Dl Mar 30, 2020 7:51 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDv Des 09, 2011 9:24 pm

Hola amics!
super12 super12 gràcies per la descripció i per les fotos(Amadeu quin arxiu fotografic tens!!), intentaré fer el que pugui triste6 intentan fer els maxims de detalls que pugi d'aquest automotor, encara que també us demanaré concell per fer certes coses d'ell, ja que vosaltres amb l'experiencia que teniu hem podreu aconsellar, no se si podrà estar acabat per la propera trobada Rolling Eyes ni tampoc per la festa de molins, ja que els meus tallers estan treballant en tres projectes a l'hora i manquen materials que encara no han arrivat i que sobre la marxa surgueixen...petits problemes
En primer lloc, faré l'estructura exterior i posteriorment tot els detalls del interior, encara que ja he fet alguna probatura amb el metracrilat fent seients..
per el sostre segurament el faré en fusta ja que te una forma arredonida per tot arreu i amb el metracrilat nomes he pogut fer-ho per dos costats i el tindria que fer en varies peces,... nose ja veuré!

A la teva pregunta Amadeu, el tub es de plàstic(no es PVC), els vaig"pillar" d'aquí la feina, son els tubs que posem per la ventilació, el diametre ja t'el donaré, però al esser plàstic es pot obrir o tancar sense que es trenqui, cosa que amb el metracrilat el tindria que escalfar per que quedi a lloc.

Mascarat tranquil que demoment no tallo les finestres nomès les plantejo ja que si et dones compte en el teu model son 6 finestres frontals i a mi nomès en surten 4, ara estic treballant en les parts laterals, tallant-les a mida, faltarà presentar les portes i finestres..... i en la part posterior que tinc que arrodonir un "xic"..

gràcies i us seguiré informant...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT


Ubicació : Samalus (Barcelona)
Edat : 64
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 855

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDs Des 10, 2011 6:54 pm

Donat que aquest fil en certa manera està canviant de contingut, m'he permès de canviar el seu títol i re-ubicar-lo a la secció de "Les Vostres Construccions". ok

Ànims per la continuació !

_________________
Administrador TRENS.CAT



.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDt Des 13, 2011 7:23 am

OK, gràcies super12
la veritat es que tens rao!! una cosa va portar al altre i de HOm a passat IIm!!

continuarà segur!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
mascarat
Jardinaire
mascarat


Ubicació : Alacant
Edat : 48
Data d'inscripció : 27/05/2009
Nombre de missatges : 84

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDt Des 13, 2011 9:40 am

Hola amics,

disculpeu que no he penjat encara el dibuixos promesos. Infoàaticament soc un analfabet funcional i per a penjar-los els tinc que imprimir i escanejar. El cas es que que s'ha trencat l'impresora i m'he quedat penjat. Vaig a veure com ho sol.lucione al llarg de la setmana.

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDj Des 15, 2011 3:20 am

Amadeu el tub es de 10cm diametre exterior.

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDj Des 15, 2011 3:52 am

Gràcies, Carles
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDj Des 15, 2011 7:22 am

Una peça molt bonica per reproduir baba
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDt Des 20, 2011 4:11 am

hola amics!
estic lluitan per poder treure el fitxer d'acad d'en mascarat, per poder penjar-ho crec que en poc temps ho tindre llest..ja se sap el tema dels ordinadors no sempre respon com un vol...
però aqui unes imatges del tema dels seiens i com quedarien en el automotor.
Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dic2011009

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dic2011008

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dic2011007

faltarà el lavabo!!
segueixo trebalant-hi
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDt Des 20, 2011 7:41 am

Hola

Els saients son de metacrilat?

Per donarlis la forma a quina temperatura tens d´escalfar el plàstic i com tu fas?

Un treball molt interesant.

Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitimeDc Des 21, 2011 3:23 am

hola josep!

els seiens son de metracrilat, són els retalls que hem sobren i he cregut aprofitar-los
els moldejo amb una màquina que porta un fil, que fa de resistencia(us faré una foto si puc), aquí el fan servir per fer marcs de fotos o per possar notes als taulells... la temperatura la dona la màquina, però no ho marca en lloc...per que et fagis una idea, es com una estufa o una torradora que porta un botó per encendre i apagar i res mes...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 6Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: