TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit classificador MOMI

Ir abajo 
+18
mikado
Francesc
josepmaria
peps
Sisu
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
MALLET73
ostman
el terrat de margarit
jordi
ODAKIM
lluis7
tram47
Shay
albertoquattrotre
Olot
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 10, 2017 7:54 am

Aquests dos mòduls són el 7 i el 8, són idèntics, 3 vies radi 1, de moment la base ja està acabada i estic amb la estrucctura, dóna mes treball que els altres mòduls però no és perquè sigui complicat, és més lent en tenir de deixar que s'assequi bé la cola blanca, aquest cap de setmana a veure si els deixo llestos

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 P3100010

La resta del bucle de retorn esperaré a Daniel a veure quina és la seva idea, podria ser que tingués que fer alguna modificació sobre la resta. Aquests dos mòduls són indiscutibles, no hi ha altres opcions

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 11, 2017 9:05 am

Una part de l'estructura ja està muntada, ara que s'assequi fins demà, que no tinc mes sergents per a la resta de les dues peces

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 P3110011

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 P3110010

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 11, 2017 11:31 am

Caram Pere, has posat la directa! Hauré d'espavilar amb els sistemes de les agulles!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 11, 2017 11:41 am

Mitjans escrigué:
Caram Pere,  has posat la directa!  Hauré d'espavilar amb els sistemes de les agulles!
Calma, queda un parell de mesos de feina, cal anar a comprar més fusta, els sobres i les potes no els tinc encara, he de sentir l'opinió de Daniel i després muntar-ho tot fixant les vies, i després vindrà els servos.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 12, 2017 8:01 am

El numero 5 ho he variat fent-totalment rectangular i de 102 x 70, per no deixar un espai massa just en els desviaments, i ho faig rectangular que és mes facil

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 P3120012

Les dues peces 7 i 8, en què es fonamenta la tornada, també estan a punt

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 P3120011

La numero 6 encara no està acabada, he ombrejat la zona que falta i on pondre la base per subjectar el pont que enllacés amb el mòdul 3, és la peça més llarga, 1,2 m

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 P3120010

Avui li he dedicat tot el dia a mòdul, ja que ahir tornant del salt del Mir 1 piedresita em va fer una esquerda a la lluna del cotxe i hem preferit no sortir fins que la reparin o me la canviïn

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 12, 2017 8:11 am

l'any que ve,entrarem en la simple visitar per admirar l'obra
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 12, 2017 8:59 am

tram47 escrigué:
l'any que ve,entrarem en la simple visitar per admirar l'obra  
No et comprenc Daniel
Je ne comprends pas Daniel

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 12, 2017 9:06 am

Una feina brutal.

No sé si és per exposar al públic o per fer disfrutar els que estigueu darrera el decorat.. Question Question

Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 12, 2017 10:39 am

Francament estic impresionat amb el proyecte, molt bo i amb el ritme de treball al.lusinant, però una

platja de vies tant xula no deuria estar de cara al public per puguer exposar material??


Encara que tingues un decorat mínim com totes les platjes de vies.

Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 12, 2017 10:41 am

Disculpa Pere és un pensament en veu alta Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 12, 2017 10:48 am

jordi escrigué:
Disculpa Pere és un pensament en veu alta Laughing Laughing
No passa res, però cal comptar que hi ha diverses estacions i calen mòduls de circulació, és a dir res mes per ordenar les circulacions

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 12, 2017 6:15 pm

El material ja es mostra al public mentre circula. Si el sentit d'aquestes vies són de regular el trànsit dels trens i preparació dels trens (posar-los a la via, quan venen de la maleta, etc etc), al meu parer ja és correcte que siguin amagades. Entenc que són unes vies de servei, més que d'exposició.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 12, 2017 8:59 pm

Tenint en compte tota la longitud per a ponts i túnels, segur que la part vista queda més que espectacular. .! I si a més, serveix per regular les circulacions i fer el bucle, és un conjunt molt bo.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2017 12:33 am

Bona feina Pere,
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2017 8:20 am

Ye he decidit de posar al centre de la tornada, una pizza momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Pizza10 de GN15, la ratlla verda és la separació d'ambient del costat públic i la zona de maniobres, una pizza que sigui una petita zona minera sense massa pretensions

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Pizza10

Com el pressupost d'aquest mes ja està esgotat esperaré al mes que be per comprar la resta de fustes que falten per acabar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2017 9:16 am

Impresionant!! aplaud aplaud aplaud
Soc dels que ha mi m'agradaria véure-la com a public,per això.Encara que com ho raóna  Amadeu,està bé que quedi amagat.
Potser que hem plantegi de ferne un altre jo,pero cara al public. pensativ  enfadat
No prometo res. mosegaungles .Hauria de treure el temps de sota les pedres!! confused
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2017 9:58 am

Una pizza de carbó? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2017 10:08 am

No se si serà 'carbonara', de moment no ho tinc clar, no ha de ser gran, depenc de les mesures perquè sigui transportable, ara estic mirant per internet a veure si m'inspiro scratch study

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2017 10:34 am



Serà una cosa semblant a aquest diorama

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2017 10:40 am

el terrat de margarit escrigué:
Impresionant!! aplaud aplaud aplaud :

Em sembla molt ben pensada aquesta disposició, fa falta un apartat de logística.


el terrat de margarit escrigué:

...... .Hauria de treure el temps de sota les pedres!! confused

A sota les pedres no hi ha temps, hi ha més pedres i si continues buscant més avall potser que trobis carbó, t'ho diu un miner. riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2017 8:15 pm

Em sembla molt bona idea el circuit aquest de dins el retorn.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2017 10:55 pm

TramBlau escrigué:
tram47 escrigué:
l'any que ve,entrarem en la simple visitar per admirar l'obra  
No et comprenc Daniel
Je ne comprends pas Daniel

Pere



l'any que ve, entrarem en visitants de l'exposició individuals per admirar tota la feina  !!!!!!! super12  applaud  applaud

l'année prochaine , nous viendrons en simple visiteurs de l'exposition pour admirer tout le travail accompli !!!!
super12 applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDt Mar 14, 2017 4:48 am

tram47 escrigué:
TramBlau escrigué:
tram47 escrigué:
l'any que ve,entrarem en la simple visitar per admirar l'obra  
No et comprenc Daniel
Je ne comprends pas Daniel

Pere



l'any que ve, entrarem en visitants de l'exposició individuals per admirar tota la feina  !!!!!!! super12  applaud  applaud

l'année prochaine , nous viendrons en simple visiteurs de l'exposition pour admirer tout le travail accompli !!!!
super12 applaud applaud

nose nose nose nose nose

qu'est-ce que tu veux dire, Daniel ??

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDt Mar 14, 2017 4:56 am

mira la construcció d'aquest fòrum, vaig arribar a la conclusió que "Momi-CATALÀ" aviat serà independent i estic molt feliç.
Així que anem a venir a visitar el proper xou de Molins, potser amb el material rodant.

en regardant les constructions des membres du forum , je conclue que les "MOMI-CATALANS"seront bientôt autonomes et j'en suis très heureux.
Donc nous viendrons visiter le prochain salon de Molins, peut-être avec du matériel roulant.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitimeDt Mar 14, 2017 5:12 am

Pere, que faràs? una pizza de posar i treure?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit classificador MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 26Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Control circuit classificador MOMI
» Circuit Momi Català (embarcador)
» ÍNDEX de fils del Circuit modular "MOMI"
» Secció catalana del circuit modular MOMI
» Secció anglesa del circuit modular Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: