TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Vagó sense marca WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Vagó sense marca

Ir abajo 
+4
josepmaria
TramBlau
Olot
alejandro sasplugas
8 participantes
AutorMissatge
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDv Des 25, 2015 10:33 pm

Vagó sense marca 16lblux  

Entre tots, ha sortit "aixo" . bueno, no sè quina marca haig de posar  perque , entre "El fabricant" restos de LGB i jo m'a sortit aquesta cosa.... Els critics podeu opinar.........
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDv Des 25, 2015 11:57 pm

Potser l'hi podries posar "marca blanca". Very Happy

Si vols la meva opinió, malgrat jo no sóc critic, m'agrada molt perquè te un aire inconfusible de "Catalans". Felicitats.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDs Des 26, 2015 6:30 am

Més que la marca li posaria la categoria i posats a posar un escut Vagó sense marca 2im2i9xno d'aquests, dels de capçalera d'empresa

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDs Des 26, 2015 8:28 am

A mi també m'agrada
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDs Des 26, 2015 8:48 pm

Doncs a mi m'encanta la teva capacitat de crear coses noves. I poder fer alguna cosa a partir de "sobres" és magnífic i a més crec que reprodueix la realitat d'algunes explotacions sense recursos.
En alguna de les meves construccions és el que he fet, es pot veure a:

https://trenscat.forosactivos.net/t1456-les-construccions-dels-tallers-d-els-aspres
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDs Des 26, 2015 10:44 pm

Sisu, estic totalment d`acord amb tù , ademès jo he viscut una epoca en que tot anaba aixi , i aquest esperit m`a quedat imprès amb tot el que faig , per jugar als anys 40 i 50 si no improvisabes el teu joget  no ni habia d`altres, vaig ser afortunat amb ser dels primers a gaudir del  Mecano i aixo va despertar el sentit de la improvisaçiò i la costruccio de peçes memorables, llastimosament no i havia camera fotografica per poger conservar al menys l ìmatge de tot allò.

Afectuosament  Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDg Des 27, 2015 12:36 am

Completament d'acord, jo he après dels meus grans a valorar i saber treure profit del que tens i espero poder transmetre-ho. Crec que dóna molta satisfacció veure que un pot crear coses a partir de lo que un altre creu que és per llençar.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDt Des 29, 2015 7:22 am

alejandro sasplugas escrigué:
vaig ser afortunat amb ser dels primers a gaudir del  Mecano i aixo va despertar el sentit de la improvisaçiò i la costruccio de peçes memorables, llastimosament no i havia camera fotografica per poger conservar al menys l ìmatge de tot allò.

Afectuosament  Alexandre

No sé si en el seu dia vas veure aquests fil


https://trenscat.forosactivos.net/t1130-meccano-i-trens?highlight=meccano


I també aquesta enllaç a la web de la "penya del cargolet"

http://clubmeccanocatalunya.net/
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDt Des 29, 2015 8:25 am

Donç si, habia vist aquests fils , desperten vells records, llastima com he dit que no tingui fotos meves de aquella epoca , pero si conservo la majoria de les peçes que van fer posible les construccions . He intentat que algun dels meus nets si interesin , pero res a fer , el Lego i les tauletes guanyen la partida.

Gracies Josep Maria  per la teva inforamaçiò

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDt Des 29, 2015 1:31 pm

M'agrada molt aquest vagó. .! super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDl Gen 04, 2016 1:14 pm

super12 super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitimeDv Gen 08, 2016 10:38 pm

un vagó molt català!!! bona feina felicitats!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Vagó sense marca Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó sense marca   Vagó sense marca I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vagó sense marca
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles
» Personalització vagó 4032 de LGB (vagó tancat amb plataforma de guarda-frens)
» Millora vagó LGB 4026 (vago tancat amb garita de guarda-fens)
» Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor)
» vagó cimenteres FGC

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: