TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)

Ir abajo 
+25
alejandro sasplugas
MALLET73
ostman
Maxx_Rivoli
Sisu
ignasibaga
peps
TramBlau
Olot
Sonderzug
Mitjans
Miquel Angel
flyfabio (†)
TOG
maquinista
tram47
Shay
ulises
FACTOR
E4lok
KTK
ut800035 (†)
josepmaria
Mak
jaume
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 17, 2015 6:58 pm

Finalment, les obres continuen...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18773

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 18, 2015 2:08 am

genial genial genial applaud applaud applaud treball treball treball

i desprès de fer servir el plat..

mengar mengar mengar

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDg Set 06, 2015 5:22 am

Doctor, doctor... tinc símptomes! Em penso que m'ha tornat el virus de la pedra !

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 29ks5tt
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDg Set 06, 2015 8:12 am

Aquesta paret tindrà una boca de túnel i serà la sortida de Sot del Bac
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDl Set 07, 2015 6:49 am

Olot escrigué:
Doctor, doctor... tinc símptomes! Em penso que m'ha tornat el virus de la pedra !

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 29ks5tt

SOBRETOT, NO ES PREGUI AQUESTES PASTILLES. Son molt indigestes.

Es clar ja tenim culpable, el pobre maquinista, quan eren les vies en mal estat. Aix`em recorda cert accident d'un Talgo diable diable diable diable

Ara si que he pogut veure el vídeo, molt entretingut, m'ha agradat. ok ok

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDc Set 09, 2015 12:42 am

La paret comença a prendre forma

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 313sryr

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18773

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDc Set 09, 2015 12:48 am

Olot escrigué:
La paret comença a prendre forma

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 313sryr


molt bé aquesta pared a més el renault sobre tot que hi passi!!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDc Set 09, 2015 1:16 am

Si, és el principal problema: que faci el gàlib per el Renault.

I mentrestant, avui alguna altra circulació:

https://youtu.be/UZvF57uvi_I

https://youtu.be/lYyBvB3GVxE
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDc Set 09, 2015 1:40 am

M'agrada molt l'aire d'aquesta estació. I quan estigui enllestida, serà espectacular.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDc Set 09, 2015 3:08 am

Hola Amadeu i tots els demés.

La feina sembla ja arrencada, en hora bona. super12 super12 super12

Quin esglai, però no, tant sols s'ha mogut la càmera, ja em temia el pitjor i en aquesta ocasió amb una doble tracció. Una composició molt maca, si senyor.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDc Set 09, 2015 8:18 am

De mica en mica...

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 5xnbya
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 5:34 am

Gràcies pel comentari, Ignasi.

Mitjans escrigué:
M'agrada molt l'aire d'aquesta estació. I quan estigui enllestida, serà espectacular.

Jo també estic impacient per a veure-la...

Una mica més avançada,

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 2zg9i4m

Prova sobre el terreny

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Vzzvjk

Algunes vistes des de diferents perspectives,

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 160sm5f

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 35hiy2t

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 2cei793

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12089

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 5:41 am

Impressionant, quedarà fabulós Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 5:56 am

Tren applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 6:20 am

Hola Amadeu i tots els altres. Encara que fins ara he escrit molt poc però us llegeixo cada dia, avui no puc resistir-me. Només vull dir-te que la feina que has reiniciat d'un temps fins ara, és sincerament envejable i que quan sigui gran vull ser com tu.
Una abraçada a tots, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 7:28 am

Gràcies, Pere.

Merci, Daniel.

Eskerrikasko, Xabier. Em satisfà molt el teu comentari envers el meu treball, sobre tot veient que darrerament escrius menys que abans. Saps que tens les portes de la meva casa obertes sempre que vulguis venir a conèixer el meu tren en viu. Ongietorriak izango duzu.

Be, celebro que us agradi, però no us la mireu massa aquesta entrada de túnel, perquè m'ha sortit una mica guerxa. Embarassed Potser les fotos no fan honor a la realitat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 7:50 am

Olot escrigué:


Be, celebro que us agradi, però no us la mireu massa aquesta entrada de túnel, perquè m'ha sortit una mica guerxa.  Embarassed  Potser les fotos no fan honor a la realitat.

Això no es diu, es munta un concurs per trobar el defecte riuuu riuuu riuuu riuuu M'has fet mirar i remirar les fotos i no sé veure que estigui guerxa, però m'has fet adonar que en l'arc hi ha una pedra lleugerament caiguda, que si no haguessis dit res no m'hauria adonat. Per a mi el resultat és més que perfecte. super12 super12

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 8:03 am

Be, la pedra lleugerament caiguda que veus, si és a la part alta de la volta, te una explicació que ara diré. De totes maneres, ja n'ets d'observador si l'has vist. Very Happy

L'arc no te consistència per a ser transportat amunt i avall. Per tant he fet dues peces separables per a poder moure la paret en dos trossos, ja que sinó es trencaria (en dos o en més trossos). Això ho he après amb l'experiència.
Així, dons hi ha dues peces que s'ajunten més o menys per la meitat de la volta. Com que les dues peces no són encara fixades, la juntura entre les dues peces te joc i per això hi ha aquesta pedra "moguda". Espero saber enganxar les dues parts de manera que no es noti.

Be la part guerxa, si no la veieu, no la dic. Tot i que a mi em fa força mal d'ulls.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 9:45 am

Hola Amadeu.

Estas condemnat a rectificar-ho, que jo no ho vegi no té cap importància, que a tu et faci mal d'ulls és sentència definitiva tristonet tristonet

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 9:47 am

nono

No te arreglo.

nono

Jo puc portar els calçotets bruts, però si ningú ho sap, no passa res. Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 11:46 am

Si és el que em sembla, hauràs de prendre alguna cosa pel mal d'ulls, perquè a mi no me'n fa pas... queda molt bé Amadeu!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 12:13 pm

Respecte de la dovella que fa de clau de volta ja ho has explicat. Però veig que l'Ignasi te una vista d'àliga perquè jo no he tingut més remei que fer uns zoom de 400 per veure-ho.

Pel que fa al guerxat d'entrada no es veu res, de no ser que sigui un lleuger desplaçament cap a l'esquerra del pany de l'arc de boca del túnel, que després de molt mirar potser m'ho ha semblat. Però dubto ja de si son els meus ulls que de tant mirar ja ho deformen tot!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 6:32 pm

josepmaria escrigué:
...Pel que fa al guerxat d'entrada no es veu res, de no ser que sigui un lleuger desplaçament cap a l'esquerra del pany de l'arc de boca del túnel, que després de molt mirar potser m'ho ha semblat. Però dubto ja de si son els meus ulls que de tant mirar ja ho deformen tot!

Be, ja us he dit que les fotos no fan justícia. Efectivament és això el que a mi em fa mal d'ulls. I em fa aquesta sensació sobre tot perquè és la boca de túnel més visible de tot el circuit. En totes les altres no hi ha cap defecte important. Però aquesta, que és la primera que es veu i la que està més a la vista, aquesta esta mal fotuda.

Però no l'hi veig solució, si no és fer nova tota una part del mur. O sigui que així es quedarà.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 7:58 pm

Fas honor del teu grau de mestre d'obres i deu ser per això que ets molt exigent amb tu mateix.

Confio que amb el temps t'hi acostumaràs com sol passar i ja no te'n adonaràs. Pel demés dubto que cap visitant s'hi fixi invadit com estarà de l'espectacularitat del conjunt.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitimeDj Set 10, 2015 8:08 pm

Així es quedarà perquè si busco la perfecció absoluta no en tindria prou ni amb tres vides.

nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 13 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)
Tornar a dalt 
Pàgina 13 de 21Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Següent
 Temas similares
-
» Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)
» Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)
» L'estació de Puig-Oriol Bifurcació (FFCC de la Terrassa)
» Els automotors Ferrostaal a escala IIm (FFCC de La Terrassa)
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: