TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+14
maquinista
JGDURAND
ignasibaga
josepmaria
peps
KTK
TramBlau
Shay
bantren
jaume
Olot
MALLET73
ostman
Sisu
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Maig 26, 2014 5:58 am

Amb paper de vidre i he posat dos llistonets a sobre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33126

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Maig 26, 2014 6:25 am

És un bon sistema.  Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Maig 26, 2014 6:29 am

Tren aplaud aplaud aplaud 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Maig 26, 2014 8:00 am

A mi tambè m'agrada més, així amb la caldera més negre...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Maig 26, 2014 9:21 am

Hola a tots.

  Sisu, "chapeau"  reverent  reverent  reverent  aplaud  aplaud  aplaud  super12  super12  super12  .

  Jo vaig fer la lona de la teulada d'un Martorell en H0e amb paper de tovalló i pintat.

  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Maig 26, 2014 7:06 pm

Felicitacions Sisu!

Un acabat preciòs. Esperem veure-la en directe a la Trobada de Cal Gavatx.

 super12
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDt Maig 27, 2014 5:56 am

Ja hi podeu comptar!!
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 7:38 am

Les fotos que falten de la construcció de la Climax.
1
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P4274310
2
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P4274311
3
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5034310
4
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5174312
5
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5174310
6
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5174311
7
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5214311
8
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5214310
9
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5214312
10
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5224311
11
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5224310
12
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5244310
13
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5244312
14
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5244311
15
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5264310
16
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5264313
17
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5264312
18
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 P5264311

A Shay y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 7:58 am

per caure de cul Shocked Shocked Shocked Shocked
senzillament BRUTAL !! reverent reverent reverent
et felicito ... de nou Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33126

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 4:47 pm

MOLTÍSSIMES GRÀCIES, NARCÍS, PER LA REPOSICIÓ DE LES FOTOS PERDUDES!!!!


applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 7:54 pm

Magnífic èxit

Polzeamunt aplaudir aplaudir aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 8:23 pm

Gràcies nois ok
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1070

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 10:00 pm

Un es pregunta com és possible aconseguir aquestes meravelles! scratch scratch scratch scratch scratch scratch reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 12:07 am

Gràcies Narcís, per recordar-nos i fer que continuem gaudim d'aquesta maravella.

És brutal, però entra dins la categoria de les Climax o més aviat seria una Geisler?

genial genial genial genial

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1070

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 12:25 am

ignasibaga escrigué:
Gràcies Narcís, per recordar-nos i fer que continuem gaudim d'aquesta maravella.

És brutal, però entra dins la categoria de les Climax o més aviat seria una Heisler? Per mi no és ni l'un ni l'altre o... una barreja dels dos? pensativ scratch pensativ scratch

genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1070

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 1:00 am

De fet, és realment un clímax! N'hi ha fotos pàgines 78-79 al llibre "ARTICULATED LOCOMOTIVES OF THE WORLD a picturial survey" (Donald Binns -  Edicions D. Bradford Barton LTD - 1975). En aquest mateix llibre, pàgines 81-85, hi ha imatges de locomotores A & G PRICE Bros. que també evoquen força bé la màquina de Sisu.

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 2:42 am

RailwayManiac escrigué:
De fet, és realment un clímax! N'hi ha fotos pàgines 78-79 al llibre "ARTICULATED LOCOMOTIVES OF THE WORLD a picturial survey" (Donald Binns -  Edicions D. Bradford Barton LTD - 1975). En aquest mateix llibre, pàgines 81-85, hi ha imatges de locomotores A & G PRICE Bros. que també evoquen força bé la màquina de Sisu.

Christophe

 No tinc base ni documentació per discutir-ho i menys a uns experts.

 Però faig senzillament reflexió del meu raonament que pot ser  del tot equivocat,  però el meu concepte la característica  de locomotora Climax és que porta els pistons als laterals a nivell de la caldera i inclinats, el cigonyal que uneix els dos pistons que perpendicular al eix de la màquina, la transmissió es fa per pinyons a un eix central a sota el bastidor que uneix els dos carretons
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Fruit_10

Les Geisler també porten els pistons laterals, però posats el " V "de mera que el cigonyal ja queda centrat al eix de la màquina transmetent directament la força als carretons
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Sense_10

La màquina d'en Narcís (Sisu) ens presenta els pistons a dins la cabina posats en " V " i el seu cigonyal transmet la força directament als carretons , per aquest motiu és el que em feia pensar a una màquina més propera a les Geisler que a les Climax
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Climax10

nose nose nose nose nose
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1070

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 3:11 am

Bon dia,

Gràcies per aquestes explicacions.

Si us plau, el nom de les locomotores és Heisler, no Geisler.


La locomotora de Sisu replica el que semblen ser els primers models de Heisler. Lamento no haver-te pogut ensenyar la foto del meu llibre. Però no seria millor que Sisu parlés ell mateix de la seva màquina?

Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 4:39 am

Gràcies per l'aclariment

ok ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 5:14 am

Jo mateix en el moment de construir la màquina dubtava del model real perquè em vaig inspirar en fotos antigues i algun dibuix. De fet, en el primer títol del fil la tenia com a Dunkirk. La motorització la vaig construir més tard perquè algun membre del fòrum que dominava el tema em va proporcionar un dibuix i cotes.

Els meus coneixements ferroviaris són quasi zero i no tinc cap problema en admetra-ho ni en canviar el nom del fil si realment no és una Climax.

Gràcies reverent ok


Editat per darrera vegada per Sisu el Dg Maig 28, 2023 5:57 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 5:16 am

RailwayManiac escrigué:
Un es pregunta com és possible aconseguir aquestes meravelles! scratch scratch scratch scratch scratch scratch reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent

Gràcies Chtistophe super12
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 7:17 am

genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1070

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 8:05 am

Sisu escrigué:
Jo mateix en el moment de construir la màquina dubtava del model real perquè em vaig inspirar en fotos antigues i algun dibuix. De fet, en el primer títol del fil la tenia com a Dunkirk. No entenc el vincle amb la ciutat de Dunkerque?  scratch  scratch  scratch La motorització la vaig construir més tard perquè algun membre del fòrum que dominava el tema em va proporcionar un dibuix i cotes.

Els meus coneixements ferroviaris són quasi zero i no tinc cap problema en admetra-ho ni en canviar el nom del fil si realment no és una Climax. No m'ho puc creure!

Gràcies reverent ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18794

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 2:08 am

Moltes gràcies per les imatges....Com m'agradaria veure-la tornar circular aquesta màquina amb una bona composició de vagons de troncs!!!

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 3:47 am

MALLET73 escrigué:
Moltes gràcies per les imatges....Com m'agradaria veure-la tornar circular aquesta màquina amb una bona composició de vagons de troncs!!!

Salutacions

mallet73

La veritat Carles és que aquesta màquina ha circulat molt poc i mira que m'agrada. No crec que sigui apte per estirar gaire pes si hi ha rampes una mica fortes perquè només té un motor.
Però m'encanta i és la primera peça motoritzada que vaig fer.

super12
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 8Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: