TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El tren de l'Ignasi - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El tren de l'Ignasi

Ir abajo 
+25
ODAKIM
JGDURAND
Mitjans
jordi
FACTOR
Miquel Angel
tram47
flyfabio (†)
Shay
KTK
Mak
peps
Maxx_Rivoli
TOG
TramBlau
Sisu
ut800035 (†)
Olot
AdminTRENS.CAT
josepmaria
fve
MALLET73
jaume
ostman
ignasibaga
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDg Nov 24, 2013 9:09 pm

ignasibaga escrigué:
Hola Amadeu i tots els demés.

Repassant el fil per respondre el tema del balast he vist que hi havia una pregunta per respondre, perdona Amadeu.

Per fer el contra-rall primer ho vaig provar amb una U de 3mm retallant 1,5mm d'un costat i soldant-lo a la part interior del rall, però al fer probes vaig veure que era massa petit i la pestanya aixecava la roda.

El tren de l'Ignasi - Página 6 1bn4

Així que volia una U de 4mm, no en vaig trobar, però si que vaig trobar tub quadrat de 4mm, tallant una paret i la meitat de l'altra ja quedava la peça que jo volia, després soldar-la al interior del rall, sense tocar res del rall, tant sols desmuntar-lo de les travesses per fer la soldadura.

 Fins aviat, Ignasi.
Ha quedat molt bé...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 25, 2013 10:05 am

Hola Amadeu i tots els demés.

 Fent servir els mateixos dibuixos que ha fet l'Amadeu per fer-nos una explicació tant detallada de com ho ha fet ell en el tren de la terrassa, els he copiat i modificat per que es vegi de la mateixa manera el que he fet en el meu tren.

 El tren de l'Ignasi - Página 6 1u8x

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 25, 2013 10:12 am

Imaginava això. Només que veig que el perfil et queda més alt i no has hagut de tallar el cargol de la subjecció del carril a la travessa. La pestanya t'hi cap?

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 25, 2013 10:43 am

Hola Amadeu.

Pot ser efectes de copiar el dibuix el que si és que no vaig tallar els caps dels cargols de les grapes, però jo diria que el quadrat un cop posicionat en el seu lloc hi tocava.

Encara que hi hagin petites diferències entre l'un i l'altra l'idea inicial a sortit del tren de la terrassa, el que jo vaig veure allà ho vaig adaptar a les meves possibilitats i preferències, però es pot dir que l'un és calcat a l'altra.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 25, 2013 5:50 pm

OK. Me'n alegro de veure que algú n'ha tret profit.

El quadrat amb que el vares tallar? amb una serra circular, potser?

Al tallar-lo no agafa vicis per tensions?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 26, 2013 11:06 am

Hola Amadeu.

El vaig tallar amb el Dremel, amb disc.

El tall superior del dibuix al iniciar el talla la mateixa paret del quadrat serveix de guia, l'altra tall al mig de la cara esquerra del dibuix primer hi vaig fer una ratlla amb un retolador permanent. Per no trencar el disc el tall s'ha de fer lentament i es pot seguir bé la ratlla sense massa dificultat, vaig fer els talls sense trencar cap disc. Un cop fets els talls poleix amb una llima i ja es pot soldar.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 26, 2013 6:03 pm

Gràcies per la resposta. Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDc Gen 08, 2014 8:56 am

Hola a tots.

 He començat a preparar el  motlle per fer l'edifici de l'estació, però tot i que és un edifici petit i essent a escala 1/22,5 veig que queda molt gran, però comparat amb el real no es veu exagerat.

El tren de l'Ignasi - Página 6 2xzl

El tren de l'Ignasi - Página 6 I4ue


 Els edificis que poseu vosaltres son tant grans? o no son reproduccions reals.

 No sé el que em passa amb el "ImageShack" no puc posar les fotos de l'amplada com fins ara, al clicar l'enllaç del fòrum em surt aquesta mini-foto, però clicant damunt la foto puc accedir directament al àlbum, proveu si des del vostre ordinador també es comporta igual.. Suposo que deu ser per alguna actualització d'aquelles que et deixen més malament del que estaves. Sabeu alguna solució?

 Per altra banda pensava si fer una altra proba. Per tenir més consistència en les obres de fàbrica hi posem una malla, filat, reas, etc, però tot això està subjecte a les dilatacions per la calor i el fred que poden afectar la estructura. Pensava,segurament una animalada, per en comptes de posar una malla de filferro posar-la de plàstic que no es veu afectada pels canvis de temperatura o pel rovell. Creieu que afectaria a la rigidesa de la peça?

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDc Gen 08, 2014 9:11 am

Els edificis fets a escala són molt grans. Bastant més que els edificis de Pola que en realitat no són a escala, sinó que s'han fet una mica més petits per a "adaptar-los" als jardins.

La proporció del teu edifici sembla molt be a escala, si comparem en la foto la mida del material com a referència per l'edifici, amb la foto de l'edifici real.

Molt ben aconseguit. Felicitats.

Es tracta d'una prova en cartró?

Clicant a les fotos efectivament es veuen més grans.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12089

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDc Gen 08, 2014 9:19 am

L'edifici es veu bé de proporcions

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDc Gen 08, 2014 9:28 am

Els edificis a escala es veuen fora d'escala... Una explicació és que la majoria de material lgb també esta fora d'escala... L'ample de via si que està a escala 1/22,5 per la resta s'ajusta a la baixa, procurant que es veigi bé i que no quedi massa gran... Especialment es retallen les llargades dels vagons... A part de moltes altres llibertats...

Dit això... Has de trobar la teva escala pels edificis... Jo provaria a fer-los a 1/24 o 1/25... Inclus a 1/32... Però la millor forma és provar-ho empiricament, fent una maqueta de la maqueta...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDc Gen 08, 2014 10:00 am

En aquesta foto també es pot apreciar la proporció entre el material i l'edifici.

Estació de Berga

El tren de l'Ignasi - Página 6 15250110
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDj Gen 09, 2014 9:35 am

Hola a tots.

Les mides son reals i al fer el dibuix sobre el taulell de fusta per fer el motllo me'n vaig adonar de la seva grandària, desprès de comprovar-ho tot vaig decidir fer una mostra en cartró per veure el seu efecte.

La foto de l'estació d'Olvan-Berga també és d'aquest estil, son coetànies, les dues van ser construïdes pels vols de 1885 en la línia Manresa.Olvan. Si us fixeu en el cos central de l'estació d'Olvan és igual a l'estació de Puig-Reig, però com que en aquells moments l'estació d'Olvan era final de línia i en aquesta condició tenia dos annexes, un a cada banda, que la fa més maca però més gran.

Penso que si vull posar la reproducció d'un edifici real aquest a d'estar a escala, si es pot, encara que no em renyeixo amb les llibertats obligades moltes vegades.

Gràcies pels vostres comentaris, els prenc en consideració.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDj Gen 09, 2014 9:51 am

ignasibaga escrigué:
...  Penso que si vull posar la reproducció d'un edifici real aquest a d'estar a escala, si es pot, encara que no em renyeixo amb les llibertats obligades moltes vegades...

Comparteixo plenament la teva opinió.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDj Gen 09, 2014 11:40 am

ignasibaga escrigué:


 Per altra banda pensava si fer una altra proba. Per tenir més consistència en les obres de fàbrica hi posem una malla, filat, reas, etc, però tot això està subjecte a les dilatacions per la calor i el fred que poden afectar la estructura. Pensava,segurament una animalada, per en comptes de posar una malla de filferro posar-la de plàstic que no es veu afectada pels canvis de temperatura o pel rovell. Creieu que afectaria a la rigidesa de la peça?

 Fins aviat, Ignasi.


El formigó armat basa la seva capacitat de comportament en els mòduls d'elasticitat dels dos materials (acer i formigó) i la transmissió d'esforços entre ambdós materials es basa en l'adherència, que aprofita sobretot la força de "encongiment" que té el ciment en adormir-se i solidificar (el contrari que l'efecte de l'aigua quan passa de líquid a sólid en congelar-se que -com sabeu-augmenta de volum). Aquesta adherència es veu millorada per les estries  en el cas de les barres gravades  ("rea's"). El que s'aconsegueix doncs és que es comporti com si fos un únic material "el ciment ó formigó armat"

Tot i que no sé, ni d'entrada crec que sigui fàcil de saber el mòdul d'elasticitat de la mena de plàstic que vols fer servir (però podria ser més petit que el del formigó), em sembla que les obres de fàbrica que faràs en una maqueta no hauran de suportar esforços "reals", vull dir que no crec que construeixis un pont de formigó a escala, sinó obres de fàbrica decoratives, és a dir, amb ínfims esforços de tracció, de compressió, o de la seva combinació en el cas de la flexió.

Però sí que la malla de plàstic lligarà la peça on quedi embeguda i el ciment que hi possis l'empresonarà en adormir-se, i aquest efecte crec que ha de ser beneficiós.

A nivell tèrmic no crec que hi pugui tenir massa influència, perqué en la dilatació i contracció, manarà -com sempre- l'argamassa de ciment, i el plàstic l'acompanyarà.

D'altra banda crec que tens tota la raó amb l'avantatge de la manca de rovell.

Dit d'una altra manera, al meu entendre no és cap bestiessa sinó una bona solució.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDv Gen 10, 2014 10:29 am

Hola Josep Mª i tots els demés.

Gràcies per una resposta tant raonada, és el que crec però no tinc cap base per afirmar-ho, però està clar que certament parlem de maquetes i els esforços que ha e fer son ínfims, tant sols ha de lligar el conjunt de peces i això em sembla que podria anar bé. Si el fil de ferro es rovella rebenta el formigó.

En el cas de fer una biga de pont el tema seria del tot diferent, ja que les lligades de rea tenen una funció mecànica molt important per evitar la flexió de la mateixa, que unes rea's de plàstic no es comportarien igual i podrien fer que es trenqués la biga.

Però el millor és fer una proba, ja rumiaré alguna cosa.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDv Gen 10, 2014 9:49 pm

Rumia, fabrica i..... Fotos. estarem al corrent dels teus avanços.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDv Feb 21, 2014 7:56 am

Com van els treballs amb pedra i ciment? Molt de temps sense notícies !
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 22, 2014 4:53 am

Hola Amadeu i tots els demés.

 Si que fa molt de temps que no hi ha novetats, els treballs son llargs i monòtons però van avançant a un ritme acceptable, encara que avui encara hem arribat als -4º ja començo a preparar per fer els treballs d'exterior.

 Ja he començat a reordenar l'espai disponible, he tret una filada de xiprers i refer una paret de pedra seca per guanyar espai
El tren de l'Ignasi - Página 6 Nb8e
així he guanyat un metre que em permetrà ubicar l'estació en aquest lloc, encara que potser que tingui un lleuger pendent.

 El tema de les rajoletes ja estic en la fase final em queden per omplir el motlle un parell de cops més
El tren de l'Ignasi - Página 6 Gawv
calculo que en tindré unes 160 de cada, fan 4,8cm x 4,8cm, amb una amplada de 3 rajoletes i una llargada de 50 puc fer dues andanes de uns 15cm d'ample per 240 de llarg.

 En una trobada de Märklín-cafe hi ha varis companys que tenen material de LGB, un d'ells és un enamorat de les cocodrils i en té una en aquesta escala però està limitada a circular per R3 de LGB, ja tenia pensat que una part del circuit fer-lo en aquest radi, però hi ha un parell de corbes en radi 1 i altres de R2, donades les circumstàncies he pensat que seria un error que per un parell de corbes vedés la circulació d'un material excel·lent
El tren de l'Ignasi - Página 6 Wace
pel que he pensat que tant el circuit com el triangle siguin en R3 de LGB, deixant els radis més petits per les vies de l'estació i del dipòsit. Això m'obligarà a modificar algunes corbes més, però ara això ja és "pecata minuta". Encara no tinc tot el material que vaig demanar a Basar Valira.

 Tant aviat com acabi amb les rajoletes començaré amb l'edifici de l'estació.

 Encara que sigui de tant en tant però us tindré informats.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 22, 2014 5:37 am

Be, dons content de veure que vas avançant.

És una bona decisió la que has pres per les corbes. El material comercial sol girar en tots els radis de LGB (si no parlem de material americà llarg !) Però les peces artesanals ja són una altra cosa. La major part del material que m'he construït jo no gira per menys de R3.

ignasibaga escrigué:
... Encara que sigui de tant en tant però us tindré informats...

Això espero !  Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 22, 2014 5:51 am

Molt bona feina... Estarem molt pendents dels teus progressos...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDs Feb 22, 2014 10:24 am

Gracies per ensenyar els venços, evidentment se segueixen amb ganes de veure evolucionar el circuit.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDs Mar 08, 2014 4:04 am

Hola a tots.

Ja han passat uns dies més de treballs, ja he fet totes les rajoletes que podia, n'han sortit 159 de cada, però n'he deixat unes quantes per fer per tenir material per poder fer les rajoles que han de ser incompletes per l'ajustament amb les façanes laterals de l'estació.

Tot seguit ja he començat a preparar la propera Marató, la construcció de l'estació, començant per la façana lateral cantó Manresa.

El tren de l'Ignasi - Página 6 4b7o8

Entre les dues fotos hi ha més d'una setmana de diferència, treballant gaire-bé cada dia a estones, ja que aquesta feina és feixuga i molt llarga, m'ho he d'agafar amb molta calma i procurar no cremar-me abans d'hora.
El tren de l'Ignasi - Página 6 A6z6

A poc a poc però avancem  riuuu riuuu riuuu 

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDs Mar 08, 2014 4:06 am

És un treball de xinos, però sembla que el resultat ja val la pena... I segur que serà expectacular...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitimeDs Mar 08, 2014 7:23 am

MOLT BE !!!

Genial, espectacular !!

Pren-t'ho amb calma, que és el que vol aquest tipus de feina. Res de impaciències. El resultat et motivarà per a continuar amb la resta de l'edifici, i amb nous edificis.

No deixis de posar-nos fotos !!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





El tren de l'Ignasi - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El tren de l'Ignasi
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 21Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Següent
 Temas similares
-
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» El tren! El tren! Que arriba el tren!
» El tren d`en Pep
» El tren d`en Pep
» gel al tren

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: