TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El tren de l'Ignasi - Página 13 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El tren de l'Ignasi

Ir abajo 
+25
ODAKIM
JGDURAND
Mitjans
jordi
FACTOR
Miquel Angel
tram47
flyfabio (†)
Shay
KTK
Mak
peps
Maxx_Rivoli
TOG
TramBlau
Sisu
ut800035 (†)
Olot
AdminTRENS.CAT
josepmaria
fve
MALLET73
jaume
ostman
ignasibaga
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDc Jun 25, 2014 10:51 am

In... Creible...
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDc Jun 25, 2014 3:31 pm

formidable formidable 
 Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDc Jun 25, 2014 5:04 pm

Impressionant.

A la xemeneia hi podries posar un fumigen.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDc Jun 25, 2014 8:06 pm

Preciositat.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDc Jun 25, 2014 9:10 pm

baba baba baba baba 
enorabona ets un crac
salutacions
PEP
 Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jun 26, 2014 4:21 am

reverent reverent reverent reverent reverent applaud applaud applaud treball treball treball genial genial genial genial genial 

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jun 26, 2014 9:35 am

Hola a tots.

  Celebro que us agradi,  Embarassed  Embarassed  Embarassed , francament, estic satisfet amb el resultat i més després de la sorpresa.....d'última hora.

  En la foto del edifici, si us hi fixeu la porta de la quarta façana queda pel cantó cap a la dreta corresponent a la façana cara Berga
El tren de l'Ignasi - Página 13 Zs6ew
  I si recordeu la foto
El tren de l'Ignasi - Página 13 Vfjp7l
  veureu que la porta queda a la banda dreta, però veiem que queda més propera a la cara de Manresa, el que vol dir que el dibuix està invertit, ja que ho estem mirant des del interior del edifici, me'n he adonat quan la tenia en aquest punt en que gaire-bé ja tenia totes les pedres posades.
El tren de l'Ignasi - Página 13 2z8t34x
   Maleïda la gràcia.  affraid  affraid  affraid  affraid  Però no queda altra solució que... 
El tren de l'Ignasi - Página 13 2i0ww1v
  .... desmuntar les quatre obertures centrals i el pilar i ressituar-los a la seva posició correcta
El tren de l'Ignasi - Página 13 215xs7
  Unes hores de treball extra i un repte més, desmuntar-ho sense malmetre cap element, inclòs l'encaix de l'escala d'accés.
El tren de l'Ignasi - Página 13 2vwbdpd
   Des d'aquest punt ja tornava tot a la rutina del procés.   riuuuu  riuuuu

  
l'Amadeu escrigué:
A la xemeneia hi podries posar un fumigen.

  Si que estic pensant aquesta possibilitat, n'he de tenir un de una xemeneia d'una fàbrica de Faller que no vaig arribar a posar mai.

   He trobat una "romana" que em podria anar bé per pesar les quatre parets, no sé si serà molt exacte, però si que serà orientatiu.

   Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jun 26, 2014 9:38 am

I una bàscula de quarto de bany?

A la rectificació de l'error, un cop posades les pedres i tot això, jo potser no hagués tingut la paciència de canviar-ho tot.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6876

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jun 26, 2014 10:18 am

aplaud aplaud aplaud aplaud affraid affraid affraid 
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jun 26, 2014 10:22 am

Hola a tots.

 
L'Amadeu escrigué:
I una bàscula de quarto de bany?

  Hi hauria de posar uns travesses per aguantar-la ja que l'estació és més gran que la bascula, però és una possibilitat.

L'Amadeu escrigué:
A la rectificació de l'error, un cop posades les pedres i tot això, jo potser no hagués tingut la paciència de canviar-ho tot.

  Ja m'ho vaig pensar, no creguis, en un principi ho veia molt complicat i arriscat, però després de rumiar una estona i veure la possibilitat de poder rectificar, no em podia quedar sense provar-ho. No hagués estat tranquil cada vegada que veuria l'estació hi veuria la pifia i pensaria que "ara ja no té solució, però si no m'hagués fet mandra ho hauria pogut arreglar", i és molt probable que gaire-bé ningú s'adonaria d'aquest detall, però a mi no em marxarien els ulls d'allà.

  Jo soc fer defensor de les llicencies al fer reproduccions per impossibilitat d'aconseguir el que em fa falta o senzillament perquè no en sé més, però no em puc admetre una llicencia  o una errada que estigui a la meva mà la rectificació.

  A més, estic completament segur que tu haguessis fet el mateix, has sigut capaç de desmuntar el tren perquè et va semblar que podies millorar el aïllament acústic, i la tasca va ser molt més gran del que m'ha representat a mi rectificar aquest petit detall.

  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jun 26, 2014 10:25 am

Si, però allò era vital fer-ho per a no provocar (o al menys reduir) les molèsties als veïns.

Però amb aquests altres arguments m'has convençut.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jun 26, 2014 9:13 pm

Ara només falta posar plantes dins de l'edifici i decorar per rebre nous inquilins amb claus en mà, si no estigués habitada vindrien els okupes a viure.
 smiley-char013 
 Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jun 26, 2014 11:18 pm

Penso que has fet el correcte... al final això és un hobby i les hores són per passar-les entretingudes...

Sort que et vas adonar abans de posar el morter...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDv Jun 27, 2014 8:30 pm

treball treball genial genial applaud applaud 

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDs Jun 28, 2014 10:02 am

Hola a tots.




En Pau escrigué:
Sort que et vas adonar abans de posar el morter...





  Hi tant, si me'n hagués adonat després de posar el ciment em sembla qua ja no hi hauria una solució sense fer grans destrosses.
 
  Els treballs quedaran uns quants dies en aquest punt
El tren de l'Ignasi - Página 13 2hz3f3t

El tren de l'Ignasi - Página 13 343gikh

  Per fi ja he pogut deixar operatiu el triangle.

  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDs Jun 28, 2014 11:02 am

És genial. Em quedo sense paraules. O sigui que només puc mirar.

En la teva maqueta descobreixo que l'edifici original va tenir una ampliació en algun moment.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDg Jun 29, 2014 6:29 am

L'error i el seu arreglo, han costat molts euros als accionistes de la companyia?, poden demanar dans i perjudicis o no ho sabran mai?  riuuu riuuu riuuu 
Tornar a dalt Ir abajo
flyfabio (†)
Jardinaire
flyfabio (†)


Ubicació : §Novara - Itàlia
Edat : 57
Data d'inscripció : 20/08/2013
Nombre de missatges : 90

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDg Jun 29, 2014 8:15 pm

genial genial 
Tornar a dalt Ir abajo
http://effe2model.altervista.org
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDg Jun 29, 2014 11:25 pm

Tinc ganes de venir a veure'l en directe...
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDg Jul 06, 2014 8:27 pm

sun2 sun2 
 genial genial genial 
salutacions
PEP
 Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDl Jul 07, 2014 9:43 am

Hola a tots.

  Gràcies pels vostres comentaris.

 
L'Amadeu escrigué:
En la teva maqueta descobreixo que l'edifici original va tenir una ampliació en algun moment.

  No em consta que hi hagi gaut cap ampliació en aquest edifici, el pilar que es veu en la façana posterior jo diria que és decoratiu, a la façana del davant n'hi ha dos, en la foto dels primers anys de la línia l'única diferència és en la teulada.

 
El Joan escrigué:
L'error i el seu arreglo, han costat molts euros als accionistes de la companyia?, poden demanar dans i perjudicis o no ho sabran mai?

  Si que vaig pensar en demanar danys i perjudicis, pensava posar-ho en mans de la junta dels trens de Kargolia que van realitzar una bona tasca en resoldre l'incident que hi va haver en aquella línia, però abans de passar-los l'expedient vaig voler fer una primera valoració. Així doncs:
  De danys materials pràcticament no n'hi va haver, ja que no es va malmetre material d'obra, es va poder recuperar i reutilitzar pràcticament tot, a més que encara hi ha una mica de material sobrer del que hi havia previst per aquesta obra.
  En hores de treball si que hi va haver un petit increment, no significatiu comparat en el volum total per tota la construcció, però a més si tenim en compte el preu que les cobra l'operari que ho va dur a terme els danys per aquest capítol no son rellevants.
  Hi podria haver responsabilitats en el disseny i direcció de l'obra, els Playmobils van escapolir-se i l'únic que hi ha fet front ha estat qui a portat a terme la reforma, amb les despeses esmentades.
  Tampoc hi ha hagut endarreriment en la entrega de l'obra ja que els treballs van a molt bon ritme i aquest incident no ha afectat en el calendari de execució de l'obra.
  Amb tot això he pensat que no és massa els danys que puc reclamar, però si tinc en compte que si el consell de Kargolia m'ha aplica les taxes que ha imposat el ministeri de justicia em sembla que hi hauria d'afegir diners i llavors segur que hauria perdut bous i esquelles. nose  nose 

  
En Pau escrigué:
Tinc ganes de venir a veure'l en directe...
  Podeu venir quan vulgueu i els cops que vulgueu, l'únic que demano que sigui en petits grups, ja que el circuit és molt petit i no dona massa joc, però m'hi agradaria veure circular els vostres trens, inclosa la Garratt d'en Jaume.
 Tren  Tren 

  Ja hem tornat a la feina.

  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDl Jul 07, 2014 7:13 pm

riuuuu super12 aplaud 
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jul 10, 2014 9:55 am

Hola a tots.

  Avui he pogut pesar les quatre parets de l'estació
El tren de l'Ignasi - Página 13 24pynah
amb una bascula de bany.

  Hi ha algú que tingui idea del que ha marcat?, menys del que jo preveia.

  Ja l'he portat al seu lloc, fen una primera presentació i aquest és el seu primer aspecte.
El tren de l'Ignasi - Página 13 Se3nmb

  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jul 10, 2014 2:49 pm

Molt ferma...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitimeDj Jul 10, 2014 5:20 pm

El resultat és impressionant, Ignasi.

Moltes felicitats.

Un cop tinguis les portes i finestres posades, unes fotos amb il·luminació del sol i un fons adequat (una mica de verd i no cal gran cosa més), podràs obtenir unes fotos de meravella.

En quant al pes, veient tot el conjunt, imaginant en un sac les pedres i el ciment que hi has posat, imagino que el pes deu estar entre 15 o 20 kgs.

A part falta el sostre... però veig que no caldrà que facis fonaments ni reforços al terra.  Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





El tren de l'Ignasi - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 13 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El tren de l'Ignasi
Tornar a dalt 
Pàgina 13 de 21Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Següent
 Temas similares
-
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» El tren! El tren! Que arriba el tren!
» foc al tren
» El tren d`en Pep
» El tren d`en Pep

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: