NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Pont transbordador fet amb playmobil. | |
| | Autor | Missatge |
---|
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Pont transbordador fet amb playmobil. Dj Feb 14, 2013 10:26 am | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Pont transbordador fet amb playmobil. Dj Feb 14, 2013 11:00 am | |
| Ens ho haurem de mirar en detall... Podriem fer una cosa semblant... | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Pont transbordador fet amb playmobil. Dv Feb 15, 2013 10:26 am | |
| S'ho haurà copiat d'en Pau?
| |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Pont transbordador fet amb playmobil. Dv Feb 15, 2013 10:41 am | |
| Crec que ho va fer al 2009... | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Pont transbordador fet amb playmobil. Dv Feb 15, 2013 8:35 pm | |
| - ostman escrigué:
- Crec que ho va fer al 2009...
A mi m'agrada més la d'en pau!!! salutacions mallet73 | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Pont transbordador fet amb playmobil. Dv Feb 15, 2013 8:50 pm | |
| - MALLET73 escrigué:
- ostman escrigué:
A mi m'agrada més la d'en pau!!!
salutacions
mallet73 I la podem faudir en directe!!! | |
| | | Pau Trenjardinaire
Ubicació : Rubí (vallès occidental) Edat : 29 Data d'inscripció : 11/11/2012 Nombre de missatges : 126
| Assumpte: Re: Pont transbordador fet amb playmobil. Dv Feb 15, 2013 10:50 pm | |
| - jaume escrigué:
- MALLET73 escrigué:
- ostman escrigué:
A mi m'agrada més la d'en pau!!!
salutacions
mallet73 I la podem faudir en directe!!! Doncs s'hagi copiat o no, el meu pont està motoritzat! Per suposat quan l'hagi fet uns ajustos que falten per fer, no tindré cap problema de mostrar-vos-el en directe i qui sap si algún dia el podrem conectar al Circuit modular MOMI... Malauradament aquest any ho dubto. Ja que els estudis em retenen però quan estigui una mica més lliure ( a l'estiu i tal) intentaré agafar velocitat de creuer!! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Pont transbordador fet amb playmobil. | |
| |
| | | | Pont transbordador fet amb playmobil. | |
|