NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Un tramvia playmobil | |
| | Autor | Missatge |
---|
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Un tramvia playmobil Dg Maig 27, 2012 8:19 pm | |
|
Editat per darrera vegada per jaume el Dl Feb 23, 2015 6:08 pm, editat 2 cops en total | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dl Maig 28, 2012 2:20 am | |
| Aquest l'haurem de fer circular per Sabadell, a veure si algú s'anima... I un dia muntem tot un carrer d'época... | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dl Maig 28, 2012 3:22 am | |
| Molt ben trobada la construcció. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dt Maig 29, 2012 2:24 am | |
| | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dt Maig 29, 2012 5:44 pm | |
| Gracies. Encara que no es tracti d'un trajecte urba, tambe espero estrenar-lo a Sabadell. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 3:22 am | |
| hola ostman! m'han agradat molt les teves construccions de vagons o en aquest cas del tram del play...genial i unic!!! teniu un cartell o més dades d'aquest trobada de clicks de sabadell, lloc, horari, preu de l'entrada,,...etc,etc..., us agrairia més, gràcies, si portés algún material de playmobil el deixeu fer corre, jo tinc el LCE de playmobil motoritzat amb LGB???
molt bona feina!! gràcies per ensenyar-lo salutacions
mallet73 | |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 3:51 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- hola ostman! m'han agradat molt les teves construccions de vagons o en aquest cas del tram del play...genial i unic!!!
teniu un cartell o més dades d'aquest trobada de clicks de sabadell, lloc, horari, preu de l'entrada,,...etc,etc..., us agrairia més, gràcies, si portés algún material de playmobil el deixeu fer corre, jo tinc el LCE de playmobil motoritzat amb LGB???
molt bona feina!! gràcies per ensenyar-lo salutacions
mallet73 Ep, quedi clar, tot aquest material playmobil costumitzat l'ha fet en Jaume... L'he seguit pas a pas, discutin problemes, solucions... Jo sóc més de crear personatges i dissenyar construccions... Perdona la meva ignorancia, però que és un LCE? Suposo que ho haurem de preguntar a en Jaime, l'auténtic cap de circulació del projecte... però per a mi seria un plaer... Buscaré el cartell de Sabadell, però de moment us deixo aquest enllaç http://foro.somosclicks.org/viewtopic.php?t=4539 per anar obrint boca. | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 5:21 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 8:29 am | |
| Pere Pau:L'LCE de playmobil es l'automotor "groc", o el "blau" amb el remolc central.
Jo els tinc tots dos motorritzats amb motorblock per via de metall.
Apart, tinc l'LCE 3 d'LGB.
Crec que es bona idea portar-lo a correr. El cartell de la fira el tinc en paper. Si puc dema mati ho escanejo i penjo. | |
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 9:22 am | |
| - Olot escrigué:
- Tots son "clics" en aquell fòrum !!
Un ICE és això, Pau:
http://www.waberlin.de/ICE1.jpg
Si en aquell foro tots son clicks, parlen de clicks... I els trens els sona a xinés... Gràcies Olot, i també Jaume, per l'aclariment ICE/LCE... Amb lo fàcil que és dir automotor... | |
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 9:34 am | |
| He quedat sorprès del fòrum.
És de domini públic que entorn als clics hi ha un món complert... però són més de 6.000 membres ! I n'hi ha de tot el món.
Impressionant !
El mot automotor, Pau, per nosaltres engloba tota mena de material que no precisa locomotora, ja sigui en dièsel, elèctric, de rodalies, de llarg recorregut... etc etc
En canvi el ICE és exclusivament aquest model de tren (automotor) d'alta velocitat alemany.
| |
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 10:14 am | |
| - Olot escrigué:
- He quedat sorprès del fòrum.
És de domini públic que entorn als clics hi ha un món complert... però són més de 6.000 membres ! I n'hi ha de tot el món.
Impressionant !
6000 membres pero la majoria son spammers, potser actius 150... Però aquell és només un dels 3 foros de playmobil espanyols importants, i potser el més petit... - Olot escrigué:
El mot automotor, Pau, per nosaltres engloba tota mena de material que no precisa locomotora, ja sigui en dièsel, elèctric, de rodalies, de llarg recorregut... etc etc
En canvi el ICE és exclusivament aquest model de tren (automotor) d'alta velocitat alemany.
Uy, quin disbarat he dit... Playmobil només en té dos, el de ratlles groges i grises, i el de ratles blaves i vermelles... | |
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 4:58 pm | |
| - Olot escrigué:
- Tots son "clics" en aquell fòrum !!
Un ICE és això, Pau:
http://www.waberlin.de/ICE1.jpg
Ep, ep, ep. Aclarim les idees: Fins ara LGB ha fabricat LCE 2 i LCE 3. LGB fabricara l'ICE aquests any . Playmobil ha fabricat RCE. LCE 2, per LGB LCE 3, per LGB ICE 3, per LGB RCE Playmobil LCE per LGB d' en Jaume Com es pot veure a les imatges, Els primers trens d'LGB porten escrit LCE. El que fabricara ara, porta inscrit ICE. I el de playmobil, no es un LCE, es un RCE.
Editat per darrera vegada per jaume el Dc Maig 30, 2012 5:37 pm, editat 2 cops en total | |
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 5:17 pm | |
| Oh, si; és veritat. He tornat a llegir malament. | |
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dc Maig 30, 2012 8:27 pm | |
| | |
| | | marcostrain Trenjardinaire
Ubicació : L'Ametlla del Vallès Edat : 21 Data d'inscripció : 07/11/2014 Nombre de missatges : 171
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Ds Feb 14, 2015 3:35 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dg Feb 15, 2015 4:18 am | |
| Si, he de repassar tots els llocs d'imatges meves per tornar a carregar. Gracies. | |
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dl Feb 23, 2015 6:09 pm | |
| | |
| | | marcostrain Trenjardinaire
Ubicació : L'Ametlla del Vallès Edat : 21 Data d'inscripció : 07/11/2014 Nombre de missatges : 171
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil Dt Feb 24, 2015 12:52 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Un tramvia playmobil | |
| |
| | | | Un tramvia playmobil | |
|