| 9 de març trobada modular momi catalans | |
|
+12peps bantren manolo0101 TramBlau AdminTRENS.CAT Pau Sisu ostman jaume Olot tram47 MALLET73 16 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 10, 2013 8:59 pm | |
| O incorporar un circuit en escala n per que jugui durant les trobades... | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 10, 2013 10:18 pm | |
| - ostman escrigué:
- O incorporar un circuit en escala n per que jugui durant les trobades...
Aquest potser bona! Reproduir "La Terrassa" Crec vaig veure quelcom similar a un diorama escala G. I a partir d'aci, deixar anar l'imaginacio fent-lo fer treballs de tot tipus pels avenços del circuit. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 10, 2013 11:38 pm | |
| | |
|
| |
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 1:37 am | |
| - Olot escrigué:
-
Sou terribles !!!
Inclos penso en un sistema modular on hagi tantes estacions com circuits coneguts tinguem, inclos cal gavaxt, es clar, i reproduits a escala inferior, i la primer circulacio de cada dia, tingui com servei aturar-se a cada estacio, on hauria figures amb les caixes plenes de trens petits. I la darrera circulacio, s'aturaria en sentit invers per recollir els joguiners, cadascu a casa seva, amb una moooolt llarga aturada al final, "can mallet" doncs aniria amb tots els seus trens. I el podriem anomenar "sistema modular trenjardinaire". | |
|
| |
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 1:41 am | |
| Otsman.- Falta un Click, del Amedeu, de "Albañil" fen tunels.
Salutacions.
Jaume | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 1:48 am | |
| - jaume escrigué:
- Inclos penso en un sistema modular on hagi tantes estacions com circuits coneguts tinguem, inclos cal gavaxt, es clar, i reproduits a escala inferior, i la primer circulacio de cada dia, tingui com servei aturar-se a cada estacio, on hauria figures amb les caixes plenes de trens petits.
I la darrera circulacio, s'aturaria en sentit invers per recollir els joguiners, cadascu a casa seva, amb una moooolt llarga aturada al final, "can mallet" doncs aniria amb tots els seus trens. I el podriem anomenar "sistema modular trenjardinaire". Molt bona !!! Quina imaginació !!!!! | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 1:57 am | |
| - FACTOR escrigué:
- Otsman.- Falta un Click, del Amedeu, de "Albañil" fen tunels.
Salutacions.
Jaume Ja li buscaré una paleta... | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 3:49 am | |
| Hola Amics!! moltes gràcies a tots!!!!!!! els que varen venir, el que varen poder jugar a trens, amics, coneguts i membres del foro.......vaig quedar molt sorprès de la gent que va venir....encara avui no ho crec...!!! estic conten de que també us hagi agradat..!!! gràcies en jaume i l'ostman que tan van participar i fer aquest muntage..que sense ells la trobada modular haguès quedat en un no res...però us tinc que dir que a la tarda ja quant quedavem nosaltres varem xerrar de com havia anat tot i ja parlavem de la propera del 2014....moltes idees que suposo que anirem madurant durant aquest any que ens queda... moltes gràcies per les fotos ja que jo no en vaig fer ni una.!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 4:42 am | |
| Va ser un plaer poder muntar un circuitet gracies a les teves ganes i gestins que vas fer perque fos una realitat. De fet, en veure que eren pocs moduls se'ns va acudir fer allo. Un altre any sortira millor, amb mes moduls, i potser nomes caldra muntar les dues corbes per tancar el recorregut. O potser ni aixo, una estacio a cada punta i a fer maniobres com a bojos. Es fer volar coloms abans d'hora, amb la qualcosa ho passes be xerrant i preparan coses, i a mes, ens enriquim d'idees pel muntatge. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 6:35 am | |
| - jaume escrigué:
- Va ser un plaer poder muntar un circuitet gracies a les teves ganes i gestins que vas fer perque fos una realitat. De fet, en veure que eren pocs moduls se'ns va acudir fer allo.
Un altre any sortira millor, amb mes moduls, i potser nomes caldra muntar les dues corbes per tancar el recorregut. O potser ni aixo, una estacio a cada punta i a fer maniobres com a bojos. Es fer volar coloms abans d'hora, amb la qualcosa ho passes be xerrant i preparan coses, i a mes, ens enriquim d'idees pel muntatge. si cal que sigui més modular i estalviar-se les hores de muntage seria la pera.. si també caldria que avisesim al personal com aquest cop dient quins radis hi hauran quant arrivi el moment, ja que va haver gent que no va portar res pensant que nomès hi hauria r1....i possar ordre, un cap d'estació, etc......maniobres.... vinga que ja falten 363... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 7:22 am | |
| El que calgui. Pero crec que vaig penjar un planol on deia corbes de r1 i r2. No en tinc de cap mes i, apart, poca corba oberta podiem muntar en aquest espai, i que no ens mengi recta per aturar trens... Jo sempre penso en trens lgb que passen per tots els radis i no hi ha problemes de corba. Apart tenim els canvis de via. Si posem canvis de via de mes radi i corbes obertes, no fem res ni donem la volta. Son moltes coses que hem de xerrar. Pero per aixo son les reunions. (Siii, si, ja se que son el principi d'una bona menjada). | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 7:29 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 8:16 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 8:51 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- Hola Amics!!
moltes gràcies a tots!!!!!!! els que varen venir, el que varen poder jugar a trens, amics, coneguts i membres del foro.......vaig quedar molt sorprès de la gent que va venir....encara avui no ho crec...!!! estic conten de que també us hagi agradat..!!! gràcies en jaume i l'ostman que tan van participar i fer aquest muntage..que sense ells la trobada modular haguès quedat en un no res...però us tinc que dir que a la tarda ja quant quedavem nosaltres varem xerrar de com havia anat tot i ja parlavem de la propera del 2014....moltes idees que suposo que anirem madurant durant aquest any que ens queda...
moltes gràcies per les fotos ja que jo no en vaig fer ni una.!!!
salutacions
mallet73
Gràcies a tu, Carles, per la teva iniciativa i voluntat, també per il·lusió que hi has posat i que ens has encomanat a tots. Gràcies també a en Ostman i a en Jaume, per el que el Carles ja ha dit. Espero la propera !! | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 9:11 am | |
| Adjunt també els meus agraïments a tots els que heu fet possible aquesta trobada, llàstima que no pogués estar només un parell d'hores. Segueixo treballant a la mina perquè en poc pugui unir a la resta de mòduls, a veure si pot ser per aquesta primavera a casa
Pere
| |
|
| |
manolo0101 Trenjardinaire
Ubicació : Lliçà d'Amunt Edat : 55 Data d'inscripció : 16/09/2009 Nombre de missatges : 285
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dl Mar 11, 2013 9:59 am | |
| Be, tambe m'addereixo , agraiments als que van muntar el circuit , que de ben segur van estar una bona estona: per muntarlo , desmuntarlo i portarlo. I per la gestio de poger fer servir el lloc.
De mica en mica .............. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dc Mar 13, 2013 9:01 pm | |
| Un reportatge exel-lent em va ser imposible pasar i em va saber greu haviam si per la propera, les xapes son fantastiques salutacions PEP | |
|
| |
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 24, 2013 9:52 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 24, 2013 9:56 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 24, 2013 10:33 am | |
| Gràcies ! , ets molt gentil, Jaume. | |
|
| |
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 24, 2013 10:38 am | |
| Bones fotos Jaume... Gràcies... | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 24, 2013 10:47 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 24, 2013 10:53 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 24, 2013 11:00 am | |
| - jaume escrigué:
Si, en calen mes. Buscare si m'en queden gaires i que no siguin dolentes... Je trigar 1 hora i 1/2 en penjar les d'avui.... Una hora menys a Canàries Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans Dg Mar 24, 2013 6:14 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans | |
| |
|
| |
| 9 de març trobada modular momi catalans | |
|