NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Remodelacio d'un petit tramvia de llaunes. | |
| | Autor | Missatge |
---|
Christian Jardinaire aprenent
Ubicació : Vilamajor Edat : 27 Data d'inscripció : 10/01/2012 Nombre de missatges : 31
| Assumpte: Remodelacio d'un petit tramvia de llaunes. Dv Feb 03, 2012 6:13 am | |
| Aquest model funciona amb corda i duia unes rodes de llauna per anar pel terra pero ni e posat unes altres per poder anar per les vies ma costat lo seu i tot i aixi per que el motoret funciones i pogues correr e tingut que fer una "chapuza".Pero ara ja funciona! I la solucio a estat posar uns pals de gelat a les pestanyes del motor. tram | |
| | | Christian Jardinaire aprenent
Ubicació : Vilamajor Edat : 27 Data d'inscripció : 10/01/2012 Nombre de missatges : 31
| Assumpte: FOTO Dv Feb 03, 2012 6:19 am | |
| no se si la foto es veura o no perque encara no tinc massa clar com es posen les fotos! | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Remodelacio d'un petit tramvia de llaunes. Dv Feb 03, 2012 6:22 am | |
| Uns pals de gelat? Mira, els pals de gelat els utilitzo per moltes coses: desenganxadors, aïllant per parar una màquina, anivellador de via, etc Ara en conec una utilitat més. El tramvia és una bona adaptació. Els mecanismes de corda avui han estat oblidats, però tenien el seu a.licient. Jo guardo un motor de corda MECCANO, que una vegada l'hi vaig posar rodes de via de 45 m, i funcionava molt be... a gran velocitat, però. Molt be per la teva adaptació, Christian. Ara falta provar-la! | |
| | | Christian Jardinaire aprenent
| Assumpte: Re: Remodelacio d'un petit tramvia de llaunes. Dv Feb 03, 2012 6:40 am | |
| jo els pals de jelat els faig servir per a tot i mes! I li cal molt de pes perque salta i llisca molt .Si que es cert que treballa a molta velocitat! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Remodelacio d'un petit tramvia de llaunes. | |
| |
| | | | Remodelacio d'un petit tramvia de llaunes. | |
|