El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dl Set 03, 2012 4:32 am
Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:
... les fotos la setmana propera...
Au, vinga dons. Esperem les fotos.
dons aqui el seu amiguet!!!
continuarà... salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dl Set 03, 2012 4:40 am
Ets una màquina!. Com ho fas per corbar els cantos?, queda molt bé.
Deus tenir un pis molt gran per poder guardar tant de material !!!
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dl Set 03, 2012 7:06 am
Viaaaaa. Que en quatre dies el veurem correr.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dl Set 03, 2012 7:19 am
Sisu escrigué:
Ets una màquina!. Com ho fas per corbar els cantos?, queda molt bé.
Deus tenir un pis molt gran per poder guardar tant de material !!!
doncs per corbar el secador o una pistola de calor!! encara que la part del darrera esta muntada a peces i desprès tela esmeril fina per arrodonir i disimular les juntes....
el pis .......he fet fora la sogra salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dl Set 03, 2012 8:51 am
Ep ! Que això no és pas un Renault, sinó un Bllard !!
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dl Set 03, 2012 10:02 pm
Olot escrigué:
Ep ! Que això no és pas un Renault, sinó un Bllard !!
hola doncs jo el tinc com a remolq del renault sense motoritzar i tinc més d'una foto que ho demostre i el mateix color etc,etc.... ara si que em mates..!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dt Set 04, 2012 3:16 am
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dv Set 07, 2012 3:12 am
Mira que arriben a ser lletjos aquests automotors... Però tenen un no sé qué...
Molt bones fotos... l'arqueoligia industrial és apasionant. Gràcies.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dv Set 07, 2012 11:32 am
Lletjos? Aquest de Còrsega potser si, perquè tenen els faldons retallats, i estan bastant "adulterats", però no em diguis que originàriament aquest trastos no eren bonics:
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dv Set 07, 2012 8:24 pm
ostman escrigué:
Mira que arriben a ser lletjos aquests automotors... Però tenen un no sé qué...
Molt bones fotos... l'arqueoligia industrial és apasionant. Gràcies.
Hola doncs et tinc que dir que a mi sempre m'han agradat més els trens de mercaderies que el de passatgers....però quant vaig veure aquest bitxos...!! que mai havia vist ni sentit a parlar !! ja tenia un altre opinió, a més al fer-lo a escala i buscar informació, planells ,fotos etc....molta gràcies al Amadeu que en te forçca i veure el prototip que ell en va fer...veure'l mig acabat però rodant per el circuit de Molins de rei, va esser tota una experiencia.. dir que aquest automotors han estat presents a espanya com a ABJ, amb un altre fisonomia i colors..i a moltes altres parts de l'africa..
automotors... ja no parlem dels billards......
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dc Set 12, 2012 4:09 am
els pasamans,etc.. aquest migdia he tallat el sostre i li he donat forma...ja tinc els leds preparats, espero poder donar-hi una capa de pintura aquesta setmana si tot va bé.. poc a poc ja va arriba la fi..
salutacions
mallet73
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dc Set 12, 2012 5:10 am
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dc Set 12, 2012 5:15 am
Amb aquesta flota aviat no cabreu a casa... Et deus morir de ganes de fer-los circular...
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dc Set 12, 2012 5:35 am
ostman escrigué:
Amb aquesta flota aviat no cabreu a casa... Et deus morir de ganes de fer-los circular...
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! algun circularà aviat a casa d'en peps....i un altre ha de passar el test del circuit del Amadeu... el grans queden pendents sempre per circular fora els petit sempre puc muntar un petit circuit a casa..
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH Dc Set 12, 2012 5:54 am
Fa patxoca, fa patxoca.
El meu circuit és obert a les teves construccions sempre que vulguis.
Ara encara tinc posada la via provisional per a la visita d'en Ostman i en Jaume del diumenge passat.