NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Personatges | |
| | Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Personatges Dc Ago 31, 2011 7:32 am | |
| Estic buscant personatges per conduir la maquinària minera i per treballar a la mina a pic i pala. He estat mirant un catàleg de Pola i en eBay i no veig, coneixeu algun lloc més i que siguin barats?
Pere | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Personatges Dc Ago 31, 2011 9:19 am | |
| | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Personatges Dc Ago 31, 2011 9:54 am | |
| Gràcies Amadeu, doncs si, tinc per uns dies. Pere | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Personatges Dc Ago 31, 2011 5:34 pm | |
| | |
| | | QUIM Trenjardinaire
Ubicació : la garriga Edat : 75 Data d'inscripció : 24/01/2009 Nombre de missatges : 144
| Assumpte: Re: Personatges Dj Set 01, 2011 11:13 pm | |
| Per cert els personatges aquets que parleu , a qualsevol botiga que els venguin donen el cataleg i surt tot el que tenen, a La Garriga hi son a la papereria Biset.
Problema, tens que calcular tú la escala perque cada animal o persona es a escala diferenta, una mica rotllo.
Els acabats estàn ok.
Salut
| |
| | | lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Personatges Dc Mar 28, 2012 8:34 am | |
| Hem perdonareu si dic que trovo molt cares las figuras ... només pel fet de que siguin escala "LGB"?? Demanar 22€ (mes 17 de gastos) per dos o tres figures (per xulas que siguin) ho trovo exagerat. Aixi que, particularment, he preferit comprar aquestes figuras sence pintar (que per a mi es un altre alicient) Està clar que venen amb "rebabas" i que algunes no s'aguanten bé, i que cal llimar els peus o col.locar-hi bases, pero, ho sento, pel preu de 3 en tinc ... 30 !! Aquesta es una mostra de las que m'han arrivat avui. Espero anar-vos ensanyant els avenços amb ellas fins que estiguin acabades. Salut !! | |
| Assumpte: Re: Personatges Dc Mar 28, 2012 9:27 am | |
| Si, són els xinos.
Aquestes figures són fetes a xina i surten per tot arreu a Ebay i demés. També es troben a TOTES les fotos de trens de jardí de tot el món.
Jo en vaig comprar un munt. Recordo que era un venedor d'Ebay d'Alemanya, però els paquets els rebies de Xina. En el meu cas venien pintades.
Per aguantar-les dretes el que jo faig és encastar un fil ferro per el peu, de forma que sobresurti del personatge ben be 1 cm. A l'andana a on el vull posar hi faig diversos forats de 1 cm de fondària. El fil ferro que sobre surt per sota del peu del ninot, encastat dintre de cada un dels forats el manté dret. Si vull moure els personatges de lloc, només tinc que agafar-lo i posar-lo en un altre forat diferent.
| |
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Personatges Dc Mar 28, 2012 9:39 am | |
| - Olot escrigué:
- Si, són els xinos.
Aquestes figures són fetes a xina i surten per tot arreu a Ebay i demés. També es troben a TOTES les fotos de trens de jardí de tot el món.
Jo en vaig comprar un munt. Recordo que era un venedor d'Ebay d'Alemanya, però els paquets els rebies de Xina. En el meu cas venien pintades.
Per aguantar-les dretes el que jo faig és encastar un fil ferro per el peu, de forma que sobresurti del personatge ben be 1 cm. A l'andana a on el vull posar hi faig diversos forats de 1 cm de fondària. El fil ferro que sobre surt per sota del peu del ninot, encastat dintre de cada un dels forats el manté dret. Si vull moure els personatges de lloc, només tinc que agafar-lo i posar-lo en un altre forat diferent.
Efectivament Amadeu, comprades a ebay i venen de Xina. I porten feina per llimar, imprimar i pintar, pero el preu paga la pena !! Molt bó lo del filferro !!! M'ho apunto, ja ho crec | |
| Assumpte: Re: Personatges Dc Mar 28, 2012 5:33 pm | |
| | |
| Assumpte: Re: Personatges Dc Mar 28, 2012 6:15 pm | |
| És clar que si em dieu que no són el mateix que els Preiser tindreu raó: | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
| Assumpte: Re: Personatges Dj Mar 29, 2012 12:48 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Personatges Dj Mar 29, 2012 9:07 am | |
| Si, si, ja veig que las possibilitats son moltes !! Doncs las vas aconseguir a molt bon preu. A mi m'han surtit a 50 cts, pero es clar, sence pintar. Algunas ja son sentades, aixi que m'estalvieré de pasarlas per la santa inquisicion com has fet tu !! Pere: las d'aquesta serie d'operaris de Preiser son molt xulas, pero els teus retocs de pintura encara las han millorat mes !! | |
| Assumpte: Re: Personatges Dj Mar 29, 2012 10:07 am | |
| Si, un temps després d'haver fet la meva compra varen aparèixer els personatges asseguts. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Personatges | |
| |
| | | | Personatges | |
|