El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dj Ago 05, 2021 8:55 pm
Una mica a tall de diversió, nascut aquest vespre en el xat a rel d'una divertida conversa, us proposo compartir en aquest fil els personatges més peculiars que tingueu en la vostra col·lecció.
Poden ser divertits, singulars, estranys, sexys (o tot al contrari), etc etc
Començo amb el meu Spiderman, que molts ja coneixeu:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dc Ago 11, 2021 9:55 am
Sí es simpàtic...també els nuvis acabats de casar esprant començar el viatge de noses..
salutacions
mallet73
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 30/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dc Ago 11, 2021 12:02 pm
Bon dia, No havia vist el fil. Aquí va la meva aportació. És una nena que vol volar tot imitant l'aleteig d'una oca. Està a l'estació d'Alcaracejos-Villanueva. Salut i feina, Albert
A Olot, TramBlau, TOG, KTK y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dc Ago 11, 2021 12:26 pm
.. a escala G hi ha poca varietat de figures...
Salutacions
Mallet73
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dc Ago 11, 2021 12:51 pm
Quins temes se us ocorren ... Posats a triar, en la meva maqueta és digne de menció l'home que està a la cantina, ja porta alguns anys esperant que li tornin el canvi d'un cafè que es va prendre abans de la pandèmia. Cada dia perd tots els trens, però això no importa, quaranta cèntims són quaranta cèntims.
A Olot, TramBlau, MALLET73, TOG, KTK y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 30/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dc Ago 11, 2021 1:40 pm
MALLET73 escrigué:
Sí es simpàtic...també els nuvis acabats de casar esprant començar el viatge de noses..
D'aquesta manera estarà fàcilment localitzable quan algú la busqui, més que no pas si l'adreça està perduda en mig d'algun fil que ningú recordarà mai més quin era...
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Ds Ago 14, 2021 1:46 pm
Tornant al tema que ens ocupa, us presento al maquinista del automotor Bernina (és en aquest automotor perquè ja hi era qual el vaig comprar de segona mà).
És un personatge autènticament decrèpit, però... que voleu que us digui?! M'agrada. El trobo molt més realista que no pas les figures de cos modèlic de Preiser, i crec que li queda be la funció que té assignada. El veig molt bé com a maquinista d'un automotor antic de via estreta.
A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1259
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Ds Ago 14, 2021 2:05 pm
A Kargòlia no es normal veure molta gent. Es veu que són una mica, com els cargols, ...són molt d'estar s'hi a casa. Però a qui si que veureu quasi sempre, és a 'La Noia del Mirador', amb el seu gosset, el Llanut, saludant als trens que passen per la Gorxa del Kaki.
Faci fred o calor, sigui dia o nit, sempre fidel a la seva afició. Tant si hi passen els trens ...
...com si no passen.
Salut Xavi KTK
A Olot, TramBlau, josepmaria y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Ds Ago 14, 2021 4:43 pm
A mi m'agrada molt aquest personatge de la noia del mirador. No et pensis pas que m'ha passat per alt, al contrari, l'he fotografiat varies vegades. En aquesta fotografia és la petitesa seva davant de l'espectacular i grandiosa gorja... !
Però en aquesta altre no hi era. Ja has fet be de dir que la veurem "quasi sempre", perquè en aquest cas hi ha una gran buidor.
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1259
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Ds Ago 14, 2021 6:19 pm
Ostres si ! En veient el mirador sense nigú, es trova a faltar oi?
Salut Xavi KTK
TOG Trenjardinaire
Ubicació : Garrotxa Edat : 22 Data d'inscripció : 03/03/2013 Nombre de missatges : 620
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dg Ago 15, 2021 11:04 am
Ferroviari,modelista,constructor,paissatgista,jardiner,pastor del ramat de kargols,fotògraf... tots els oficis d´una explotació com kal. Molt adient la noia del mirador de la gorja.Dóna versemblança i ambient a l´indret.Es troba a faltar. Ara potser és de vacances o deu haver marxat degut a la calda i sequera...
L´aigua només baixa quan plou o tens una bomba de recirculació ? Aquests salts d´aigua o cues de cavall queden molt bé.Les petites falgueres han rebut per la manca d´humitat.
Guardeu-vos de la calda.Salut !
A Olot, KTK y a 4000Talguera Els hi agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dg Ago 15, 2021 6:20 pm
Gràcies Jan per "poli-oficialia" amb que m'afalagues, però ja se sap alló de que; "Qui molt abraça i poc estreny pateix de poc seny" De fet per la gorja hi baixa l'aigua de manera natural només quan plou amb ganes, i això cada cop passa menys. En tinc un dipósit al final del riu "Kaki" amb una bomba que retorna l'aigua a un dipòsit superior. Pot ser ja reportaré informació sobre aquest tema al meu fil.
Les falgueres ara estàn poc ufanoses però aguanten, de tant en tant rego, i com que és un lloc que guairebé no hi toca el sol, aguanten. Ara està així Ah! i com podeu veure la noia continua amb el seu afany també de vacances
Salut Xavi KTK
A Olot, TramBlau, TOG y a 4000Talguera Els hi agrada aquesta publicació.
4000Talguera Trenjardinaire Plus
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dg Ago 15, 2021 9:43 pm
M'a cridat l'atenció la Flora que hi ha en la gola hi ha tota classe de plantes i falgueres.
Aquesta part del traçat ja tindrà els seus anys?
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dg Ago 15, 2021 10:08 pm
Després de veure gran quantitat de fotos i vídeos, no veig un caganer en Kargolia, ¡¡¡NO HI HA CAGANER!!!
Pere
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dg Ago 15, 2021 10:22 pm
TramBlau escrigué:
Després de veure gran quantitat de fotos i vídeos, no veig un caganer en Kargolia, ¡¡¡NO HI HA CAGANER!!!
Pere
Estarà amagat darrere d'una roca
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dg Ago 15, 2021 10:25 pm
4000Talguera escrigué:
M'a cridat l'atenció la Flora que hi ha en la gola hi ha tota classe de plantes i falgueres.
Aquesta part del traçat ja tindrà els seus anys?
Dons 2001, Tenim la data sobre l'arcada del túnel.
... si. ja ha plogut.
Salut
Editat per darrera vegada per KTK el Dg Ago 15, 2021 10:31 pm, editat 1 cop en total
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dg Ago 15, 2021 10:29 pm
TramBlau escrigué:
Pere
Ostres ! Ara que ho dius! Com és possible? Això s'ha de sol·lucionar aviat !
Salut Xavi KTK
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dg Ago 15, 2021 11:11 pm
En les estacions hi ha personatges de totes classes, no és que m'agradi molt però hi ha està.
A Olot li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Quin són els vostres personatges més peculiars? Dl Ago 16, 2021 1:40 pm
4000Talguera escrigué:
TramBlau escrigué: