El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Ds Abr 06, 2013 8:19 pm
Tot em be bé, quanta més informació mejos, en relació als enganxalls estic per posar un simple ganxo, a de poder-se desenganxar de la màquina en arribar a la zona de descàrrega i tornar a ser engnchada per l'altre costat de la màquina. En relació amb les vagonetes el tenir més referències em farà que no sigui repetitiu amb la resta de vagonetes, anava a fer un únic model, les eines, ja veurem les que sóc capaç de fer.
Quan acabi amb les vagonetes em posaré amb la instal·lació elèctrica i cenro de control, que ja li toca, esta tot per fer i fa pena.
I després els desviaments, que seran tots manuals i haurà de fer microfución, crec
Pere
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Ds Abr 06, 2013 8:35 pm
Es cert que l'enganxall que proposa el fabricant es extremnadamet senzill. Pero ara tenim els dubtes: Instal-lacio funcional? Ens cal un enganxall funcional i rapid? Misteris que nomes ens pot resoldre en Pere.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Abr 08, 2013 8:55 am
La primera vagoneta de càrrega està gairebé acabada, té un funcionament molt correcte en la bolcada de la càrrega, demà a veure si treball els enganxalls
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Abr 08, 2013 9:26 am
Has fet que les vagonetes facin el bolcat !?!?!?!?
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Abr 08, 2013 9:58 am
Ostres, ostres !!.....
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Abr 08, 2013 10:40 am
Molt guapes... Les pintaras o deixaras que envelleixin soles?
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Abr 08, 2013 10:41 am
Molt bon treball
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Abr 08, 2013 10:43 am
ostman escrigué:
Molt guapes... Les pintaras o deixaras que envelleixin soles?
Les pintaré, en aquest cas primer amb imprimació i després intentaré imitar ferro vell com en les altres
Pere
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Abr 08, 2013 10:47 am
En podries deixar una a fora la finestra a sol i serena a veure que passa...
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Abr 08, 2013 10:54 am
ostman escrigué:
En podries deixar una a fora la finestra a sol i serena a veure que passa...
No m'ho havia plantejat, alguna cosa faré
Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Abr 08, 2013 11:10 am
El llautó envellit té uns tons molt guapos...
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dt Abr 09, 2013 11:38 pm
ostman escrigué:
El llautó envellit té uns tons molt guapos...
La planxa té un bany perquè no perdi en brillant, per treure'l hauria d'utilitzar calor pujant-lo fins al vermell viu, això probocaria que perdés part de la rigides, faré una prova haver si em convenç
De moment, al taller ja han acabat altra vagoneta
Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dt Abr 09, 2013 11:48 pm
Una mica de salfumant sovint és útil per envellir aquests materials...
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dc Abr 10, 2013 12:38 am
ostman escrigué:
Una mica de salfumant sovint és útil per envellir aquests materials...
Desconec la reaccio quimica salfuman-llauto. Pero acid amb alumini deixa anar uns gasos molt espesos i extremadament toxics, que riu dels gasos de la cambra de gas....
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dc Abr 10, 2013 3:09 am
La base del pal que vaig posar a la rassa del túnel vermell és de llautó. El procés per a rovellar va ser esprai de pintura mate color rovell, i pols de ferro deixada caure per sobre de la pintura fresca. El resultat ja el coneixeu:
Podria ser un bon sistema per les teves vagonetes, Pere.
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dj Abr 11, 2013 6:37 am
Em sembla que seguirem amb el meu sistema, molt similar al del Amadeu, pintura que imita l'òxid, la meva no és en esprai, i en comptes de llimadures de ferro, negre diluït perquè faci aigües un cop seca la de l'òxid.
Bé unes fotos més de com la fabricació de vagonetes al taller, he hagut de treure-les i posar-les al final de línia.
Ja he decidit que tipus de enganxalls utilitzar, demà espero acabar els dos xassís que falten i començar amb ells
Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dv Abr 12, 2013 8:02 am
Ja tinc preparat el primer enganxament, prepararé dos mes i la màquina per fer proves
Pere
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15