| El tren d`en Pep | |
|
+24marcostrain ostman Maxx_Rivoli peps Mitjans KTK TOG Mak ignasibaga ut800035 (†) josepmaria FACTOR maquinista Joelgb Antic mak(baixa volunt) jaume Shay tram47 MALLET73 Víctorf lluis7 Jbmarcos bantren Olot 28 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Jbmarcos Trenjardinaire
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Ds Oct 29, 2011 8:25 pm | |
| - peps escrigué:
- Degut a les pluges i ha el canto dret de la casa de fusta que m`ha cedit.
i vaig col-locar pedres i m`ha fellat.no vaig voler fer paret el principi,i ara la tindre que fer.
si tot va be aquesta semana el paleta la vindra a fer.
hos posare fotos quan estigui feta i aixi ho podreu veure.
salutacions
PEP Per experiència és una gran p.t.d., ho sento. Si vols la opinió d'un paleta aficionat (amb més de 100m2 de experiència en murs ) passa'm unes fotos, no em refio gaire dels paletes, si no tenen feïna et ppden fer la feïna més cara i complicada, que igual no cal, i si en tenen iguwl et fan la més ràpida que igual és insuficient, tret que el paleta sigui de confiança. Si coneixs cap aparellador fors bó demaar-li la opinió, encara que de vegades són massa previnguts. Ànims. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Des 18, 2011 12:15 pm | |
| Ja he fet els canvis i crec que seran molt positius he hagut de modificar el dibuix ,per aixo he tardat dies en preparar-ho primes vaig fer els fonaments per començar la paret aquesta paretes el que sera la primera fase del tren de jardi aquest canto es el que hi tenia les pedres i em va baixar avans hi havia el pont i llavors l`equaducte ,es una de les coses que he canviat i de moment el tros petit del cremallera aquest va de fàbola ara espero anar-hi treballant,tambe haig de preparar l`estacio de la caseta de fusta que avui ja he començat,D`urant la semana hos penjare mes fotos del treball que vagi realitzant ,ara a:sleep: salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Des 18, 2011 5:56 pm | |
| Genial !!
Això són paraules majors!
Tu tens l'oportunitat de conjugar pedres, terra i vegetació. Això és un autèntic tren de jardí.
Quan et sembla que es podrà visitar ? | |
|
| |
Jbmarcos Trenjardinaire
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Des 18, 2011 7:04 pm | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| |
| |
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dt Des 20, 2011 12:59 am | |
|
Bona feina Peps.
Falta una foto general per fensa una idea del circuit.
Cuan el podrem visitar ? jo estioc molt intrigat amb el teu projecte.
Fins aviat Josep
| |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dt Des 20, 2011 9:10 pm | |
| Bon dia,Pere el tren no anira per sobre la repisa ,pasa per dins un pel mes a vaix, si que el cremallera puja més però just a la cantonada del mur,alla es a on comença l`estacio principal que distribuira tot el recorregut cap al jardi,l`estacio es tota la llargada del mur del costat dret. Josep jo mirare si per la primavera o l`estiu ho tinc força avançat per poder fer una petita trobada,de totes maneres podeu venir sempre que volgueu a veuro. salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dc Des 21, 2011 8:22 am | |
| UF ! Jo no sé pas si podré esperar tant de temps.
A veure si et vinc a veure algun dia ben aviat. Ja et contactaré. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| |
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Des 26, 2011 9:49 am | |
| Aquest racó ja té bona imatge Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Des 26, 2011 10:00 am | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Des 26, 2011 10:29 am | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| |
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dt Des 27, 2011 6:06 pm | |
| Em fas una certa enveja quan veig que avances tan de pressa, Pep.
Tens un esquema del circuit?
| |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Gen 02, 2012 9:00 am | |
| Brutal, Pep !! quines mans que tens/teniu. fa goig tot plegat, peró especialment em te enamorat el troç d'el pont negre . i es que com a convidat havia visitat molts d'els fils, pero no deixo de al.lucinar amb vosaltres. felicitats i a gaudir-lo força !! lluis7 | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dv Gen 20, 2012 11:22 am | |
| Diuen que quatre ulls veuen mes que dos,d`ons sis millor que quatre no? vaig tenir la visita de dos menbres i amics del forum ,Olot i Josep (bantren) Em aquesta visita vem compartir una bona estona una grata xarla de trens i d`aquesta manera anar escoltant s`apren i mes d`ells em mes experiencia que jo.Em van fer veure alguns petits fallos del que ha d`esser l`instal-lacio. Ara ja he rectificat un radi de curva , i tambe una entrada sota la llarga estacio ja que més endavant em els anys m`hagues portat problemes d`esquena ,D`aquest canvis ja hos posare fotos aquest dies. salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dv Gen 20, 2012 7:43 pm | |
| | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Ds Gen 21, 2012 2:15 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Ds Gen 21, 2012 2:59 am | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Ds Gen 21, 2012 11:04 am | |
| Hosd`eixo un petit reportatge mirem que mira aquest personatge aquest son els primers canvis fets dels radis de les curves despres d`aquestes curves vbe l pont i l`esntrada el tunel tambe un dels canvis era la sortida de l`estacio cap al jardi,aquest le canviat fen un pont per trevasar el saltan d`aigua i aixi guanyar una curva a la sortida del pon em un radi molt obert em el vago que es el mes llarg he fet les proves de radis despres vindra una de les obres mes complicades i de les mes maques, sera un equaducte el que te d`esser el pont son les vies dibuixades el terra aquest es el convoy que hi he fet les proves salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Ds Gen 21, 2012 5:01 pm | |
| Molt be, Pep. Veig que has fet unes interessants millores. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Feb 26, 2012 10:27 am | |
| Ja tinc quasi a punt el motllo del pont ques estic realitzan es una replica del de solis a Suissa l`arcada del mig l`obrire qun pasti en fiasa . en aquesta foto l`estic presentant ara per l`altre canto avui ja le presentat del tot i em la base que i va salutacions PEP | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Feb 26, 2012 10:45 am | |
| Aquestes ja son fotos d`avui ,tambe ja em la base preparada vist des de sobre.el pont fa 2mts i mig aquesta es una foto del pont real espero que hos agradi salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Feb 26, 2012 6:14 pm | |
| Un laboriós encofrat. Veig que fas el pont d'una sola peça. No tens por de que s'et trenqui? poses varilla per dintre? Hi colaràs morter o formigó? Estic ben impacient per la continuació. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Feb 26, 2012 8:32 pm | |
| Amadeu primer fare la base ,si veus el pont veuras a sota una fusta a on s`apoya el pont. primer fare aquesta base aqui ja hi colocare vareilles llavors un cop sec tornare a col-locar el pont i l`omplire de fiasa em tot de ve- rilles. salutacions PEP | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El tren d`en Pep | |
| |
|
| |
| El tren d`en Pep | |
|