NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] | |
|
+5deMilà peps MALLET73 Olot Esteve 9 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Esteve Jardinaire aprenent
Ubicació : Esparreguera Edat : 51 Data d'inscripció : 20/03/2011 Nombre de missatges : 33
| Assumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] Dg Abr 17, 2011 9:22 am | |
| Hola, perdoneu per el tamany de les fotos, doncs ara ya se la segona lliço, :oops:bueno a veure que tal aquestes. Salutacions!![img] [/img] i per acabar...[img] [/img] | |
| | | AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
| Assumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] Dg Abr 17, 2011 5:23 pm | |
| Encara són una mica massa grans, Esteve.
Les has de reduir de manera que quedin totalment a dintre de la pantalla.
Quan l'hagis reduït, comprova la mida (sol ser al menú "Imagen > atributos"). La mida màxima ha de ser 800 x 800 dpi. _________________ Administrador TRENS.CAT
.
| |
| | | tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] Dt Abr 19, 2011 8:53 pm | |
| | |
| | | Esteve Jardinaire aprenent
Ubicació : Esparreguera Edat : 51 Data d'inscripció : 20/03/2011 Nombre de missatges : 33
| Assumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] Dc Abr 20, 2011 9:40 am | |
| Gracies TRAM47!! les proximes espero que quedin millor, Salutacions | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] Dl Maig 02, 2011 10:03 am | |
| A poc a poc vas agafant el sistema de pujar fotos.
Pere | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] Ds Jul 23, 2011 6:34 pm | |
| Cap novetat en el teu circuit? | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] Dg Jun 03, 2012 5:22 pm | |
| He trigar uns quants dies però definitivament he llegit i copiat tots els temes de l’apartat “els vostres circuits exteriors” . Crec que d’aquesta manera ho puc rellegir tants cops com em calgui per cal de tindre exemple de com fer o no fer una cosa. Ací se n’aprèn molt gracies al vostre von fer, les imatges, els vídeos, i els vostres comentaries. A partir d’ara podré seguir dia a dia l’actualitat de cada construcció. Nomes em cal felicitar l’autor per aquesta fantàstica instal•lació que un dia espero poder veure en directe.
| |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] | |
| |
| | | | El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] | |
|