El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Genial Carles. Com has fet la part de davant dels sostre, amb aquella forma tan "xunga"?
Dons ni ho sé... amb un conjunt de formes del 3D, tot i que no es el exacte.. però no he sabut millorar-ho..ja era desesperant el posar i treure ampliar rodones, etc etc..
Salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: vagó 2 eixos suburbanos de Malaga Dl Jul 15, 2024 2:11 am
T'entenc molt bé, aquests són complicadíssims. Jo només m'atreviria a fer-lo amb fusta. Que per cert, tinc el del Núria per arreglar......
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: vagó 2 eixos suburbanos de Malaga Dl Jul 15, 2024 4:03 am
Després de 2 hores ja tinc els balconets i les portes.
Salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Això sense el 3D és impossible de fer amb aquesta qualitat. Et quedarà una peça genial.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: vagó 2 eixos suburbanos de Malaga Dc Jul 17, 2024 3:01 am
Els 5 minuts d'ahir la tarda..
Salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: vagó 2 eixos suburbanos de Malaga Dc Jul 17, 2024 7:17 am
Un membre del forum m'ha comentat que he posat els guarniments dels balconets de dalt de forma erronea de com estan els de LGB, part curta al vagó i part llarga al sostre, Gràcies per comentar-ho, però ja ho fet així de forma que com es veu a la imatge o a mi m'ho sembla..potser es un efecte òptic..sembla la part llarg la vertical.. i aprofitant aquest disseny 3D, le fet més petit.
avui no hi he treballat gens..
Salutacions
mallet73
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: vagó 2 eixos suburbanos de Malaga Dc Jul 17, 2024 10:36 am
Les graelles són una autèntica obra d'art!
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: vagó 2 eixos suburbanos de Malaga Dc Jul 17, 2024 11:04 pm
Bravo!!!!
Assumpte: Re: vagó 2 eixos suburbanos de Malaga Dj Jul 18, 2024 5:05 am