NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| A vendre excedent de via | |
| | Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33794
| Assumpte: A vendre excedent de via Dg Nov 05, 2023 4:10 pm | |
| Bona tarda a tots! A aquestes altures, ja tenint pràcticament totes les vies a lloc, ja sé quin material de via tinc d'excedent. Per tant, si algú en vol, tinc via per a vendre: Uns 15 o 16 tams de via de 60 cm, dues o tres corbes R3, dues o tres de R2, i un parell de R1 i alguns petits trams de via recta (dues són de 30 cms amb secció aïllada) i alguns trossos més de R1. Això és més o menys el que tinc. La majoria de vies no han estat mai utilitzades, d'altres si, però pràcticament totes elles estan en bon estat. Interessats contacteu amb mi ja sigui via MP o via Wathsapp! | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33794
| Assumpte: Re: A vendre excedent de via Dl Nov 06, 2023 5:29 am | |
| A la meva oferta per excedent cal afegir-hi una topera (les que imiten fusta i grava, les de "tota la vida"), i dos o tres peces de grava de silicona. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: A vendre excedent de via Dl Nov 06, 2023 3:33 pm | |
| ok, t'envio watsap!
Gràcies
mallet73 | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: A vendre excedent de via | |
| |
| | | | A vendre excedent de via | |
|