El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: re.construccions i re.pintats Dt Maig 30, 2023 3:00 am
lluis7 escrigué:
una mica d'estil americà va bé per tindre varietat entre tant edifici habitual centre europeu
I tant, l'estil americà és el més encertat pel material que t'agrada... ben seguir...
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: re.construccions i re.pintats Dt Maig 30, 2023 6:56 am
per cert, no m'he oblidat de la foto de la tanca, no
la farola la deixo on està, però si creieu que la posició no es políticament correcte, la bellugo de lloc i la poso en un costat.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: re.construccions i re.pintats Dt Maig 30, 2023 7:18 am
Jo crec que el fanal està bé on és, potser al costat de la tanca un fluorescent s'han perdut les primeres imatges, quan aconsegueixi trobar el disc dur que les té, les posarà, però hi ha les d'Amadeu
Pere
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: re.construccions i re.pintats Dc Maig 31, 2023 7:21 pm
lluis7 escrigué:
per cert, no m'he oblidat de la foto de la tanca, no ...